کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شوخي رحيمي با رئيسي در مورد پرونده اش

26 اسفند 1389 ساعت 9:46

چند روز پيش مراسم جشن عروسي فرزند عزت الله ضرغامي رئيس سازمان صداوسيما برگزار شد كه محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور و همچنين حجت الاسلام رئيسي معاون اول رئيس قوه قضائيه و برخي از مسئولين و مقامات كشور هم حضور داشتند.



 
به گزارش جهان در این مراسم رحيمي با مراجعه به رئيسي مي خواست ميزان جدي بودن شكايت برخي نمايندگان از خود و همچنين پرونده هاي مطرح از وي در دادگاهها از جمله پرونده بيمه را بسنجد و به شوخي مي گويد «آقاي رئيسي از من شكايت شده و من الان متهم هستم و بيائيد مرا دستگير كنيد».
 
رئيسي هم در پاسخ به رحيمي مي گويد:« آقاي رحيمي اتهامات شما جدي است و با اين شوخي ها مساله رفع نمي شود و بهتر است با حضور در دادگاه به اين اتهامات پاسخ دهيد».
 
يكي از حاضران در اين مراسم كه شاهد اين شوخي رحيمي و پاسخ جدي رئيسي بود، به خبرنگار ما گفت: رحيمي فكر مي كرد كه حجت الاسلام رئيسي با شوخي پاسخ وي را دهد اما وقتي با نظر جدي ايشان مواجه شد، فهميد كه بايد در دادگاه حاضر شود و با شوخي مشكلش حل نخواهد شد.

محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور به دليل جعل مدرك دكتري و همچنين برخي از مشكلات مالي با شكايت برخي از نمايندگان در دادگاه پرونده دارد كه اين پرونده در حال رسيدگي است.


کد مطلب: 160399

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/160399/شوخي-رحيمي-رئيسي-مورد-پرونده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com