سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۵

سبقت اسپانیا از ایران در تحریم کالاهای صهیونیستی!

سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 154362

ماجرای سابقه دار تبلیغ کالاهای صهیونیستی چون نستله در ایران در حالی دنبال می شود که منابع خبری از پخش یک آگهی جهت تحریم تمام محصولات صهیونیستی در اسپانیا خبر می دهند.

به گزارش جهان به نقل از مشرق این آگهی تلویزیونی با ورود یک پسر بچه به یک فروشگاه و شنیدن اتفاقی یک گفت‌وگو شروع می‌شود. مشتری به مغازه‌دار می‌گوید: "همه جای شهر را با تبلیغات تحریم کالاهای اسرائیلی پوشانده‌اند."

مغازه‌دار استدلال می‌کند که او مجبور است کالاهای اسرائیلی را بیاورد چون فلسطینی‌ها خودشان می‌خرند و اضافه می‌کند که: محصولات اسرائیل بهتر از محصولات محلی است.

مغازه‌دار از پسرک می‌پرسد که چه می‌خواهد. پسرک به محصولات اسرائیلی نگاه کرده و می‌گوید: "من چیپس اسرائیلی می‌خواهم."

چیپس را گرفته و در حال خروج صدای تیر می‌شنود، که از طرف سربازان اسرائیلی شلیک شده، و او تصمیم می‌گیرد که دیگر کالاهای اسرائیلی را نخرد. او به اطراف خود نگاه کرده و بعد چیپس را به زمین می‌اندازد، سپس به سمت مغازه‌دار برگشته و می‌گوید: "من دیگر محصول اسرائیلی نمی‌خواهم، من محصول فلسطینی می‌خواهم."

در پایان آگهی این عبارت بر روی صفحه نمایش دیده می‌شود: "به ادامه اشغال سرزمین‌های ما کمک نکنید."

در آخرین رسیدگی به وضعیت فعالیت شرکتهای صهیونیستی در ایران که مصادف با حمله رژیم صهیونیستی به غزه بود، دولت موظف شد لیستی ازاین شرکتها تهیه و اقدامات لازم برای پایان فعالیت این شرکتها را انجام دهد.

با همه این تفاسیر و در حالیکه در آخرین تبلیغ پخش شده در رسانه ملی که مربوط به نستله بود باید با محصولات نستله به جهان سلام می کردیم. 

طی سالهای اخیر فعالیتهای شرکتهای صهیونیستی چون نستله و کوکاکولا در حالی مورد اعتراض های مردمی و دانشجویی قرار گرفته که تاکنون مسئولان هیچ اقدام در خوری در این خصوص انجام نداده اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سیاست مداران ما هم کم کم دارن به سمت سیاست های سرمایه داری پیش میرن . هر کی پول بیشتر بده سیاست ها به سمت اون می چرخه
Iran, Islamic Republic of
منظور از مسئولین دولت است خدایی ناکرده
وقتی مدیریت جامعه ، جامع باشد دیگیر پراکندگی در تصمیمات کشوری دیده نمیشود . مثلا کالای اسرائیلی از طرف دولت تحریم میشود ولی در فلان فروشگاه زنجیره ای به وفور یافت میشود!! ویا در فلان جریده محترم کالای اسرائیلی با مارک کشور ثالث کاملا رنگی تبلیغ میشود!!! ( تا وقتی بین خوبان جامعه تفرقه و من‌من زدن مطرح است رسیدگی به این مسائل فقط کمی دشوار است ! ومتاسفانه اختیارات مدیران به قدری زیاد است که بمحض جابجائی یک مدیر تمام دستورات درست و یا غلط مدیر قبلی توسط مدیر جدید قابل تغییر است و هیج جائی هم از او در مورد تغییرات سئوال نخواهد شد ؟ چرا ؟ چون سازمانها همه اشان در تغییر هستند و دارای یک نظام مدون هماهنگ نمیباشند تا اختیارات هر مدیر در چهارچوب دستورات صحیح از پیش تدوین شده باشد و برای هر تغییر میبایستی مستندات قابل قبول به یک مرجع از پیش تعیین داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
در سفر اخیرم به مشهد تابلوی یکی از رستوران ها نظرم رو جلب کرد و با گوشیم ازش عکس گرفتم
واقعا متاسفم که نام زیبای امام رضا در این تابلو در کنار آرم بزرگ پپسی قرار داده شده
یک تابلو با زمینه سبز رو تصور کنید که یک سمتش بزرگ نوشته شده رستوران امام رضا و سمت دیگه به همان اندازه آرم بزرگ پپسی زده شده
کاش می دونستیم چه زمانی این کارخونه پپسی و کوکاکولای مشهد از منافع مادی خودش دست می کشه؟
امیدوارم بتونم عکسش رو براتون بفرستم
البته داخل خیابان امام رضا به سمت حرم دست چپ که دقت کنید کاملا معلومه مخصوصا شب که چراغهای تابلو روشنه
چقدر راحت دارن به مقدسات و اعتقادات ما نفوذ می کنن
یا امام رضا ادرکنا
Iran, Islamic Republic of
احسنت به کارگردان آن
هنرمند نماهای ایرانی که فقط بلدند فیلمفارسی کپی کنند یادد بگیرند