کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تبليغ يك كالا با اسم يك خواننده مبتذل عربي در سيما!

3 آذر 1389 ساعت 12:52

اخيرا از سيما تبلیغی پخش می شود که نوعی دستمال کاغذی را با برند نام يكي از خوانندگان مبتذل عربي به مردم معرفی می کند.



اخيرا از سيما تبلیغی پخش می شود که نوعی دستمال کاغذی را با برند نام يكي از خوانندگان مبتذل عربي به مردم معرفی می کند.
 
به گزارش سرويس جامعه جهان،نحوه تبلیغ این کالا دقیقاً اقتباس شده از تبلیغات خواننده زن مبتذل عرب به نام ... عجرم می باشد. در این تبلیغ ابتدا تابلوهای بیلیبوردی با مضامین "... این بار در ایران" ، " ... هم اکنون با افتخار در ایران" و . . . نمایش داده می شود و سپس تشریفاتی را که برای ورود و استقبال از یک شخصیت است را به تصویر می کشد. بنابراین تمامی اذهان را آماده می کند تا یک خواننده مبتذل در ایران حضور پیدا کرده است. اما در آخر تبلیغ تصویر یک بسته دستمال کاغذی را بر روی سن نمایش می دهد.
 
هر چند که اين اسم نام شهری است در ناحیه لورن در شمال شرقی کشور فرانسه اما اغلب مردم دنیا با شنیدن این نام، خواننده مبتذل عرب را در ذهن تداعی می کنند؛ چرا که این شخص علاوه بر حرفه خوانندگی، به یک شخصیت تبلیغاتی در دنیا تبدیل شده و استفاده ابزاری از این شخصیت برای تبلیغات برندهای معروف جهان از جمله کوکاکولا و . . . به شهرت این شخص افزوده است. 

لازم به ذکر است در صورتی که کاربری در ایران بخواهد وارد وب سایت این خواننده بشود با عبارت "you are from dirty country" یعنی " شما از یک کشور کثیف هستید"(!) روبرو و از ورود به این سایت منع می شود. البته این جای شکر دارد که کاربری از ورود به چنین سایتی منع شود اما توهین این شخص به کشور با اقتدار جمهوری اسلامی ایران نابخشودنی است.
 
جا دارد صدا و سيما همان طور كه بايد بر توليدات خود به شكل مستقيم نظارت داشته باشد، بر پخش محصولات غير جدي كه توليد ديگران است اما از صدا و سيماي رسمي كشور پخش مي شود كه مصداق بارز آن نيز تبليغ كالاهاي مختلف مي باشد، بيشتر نظارت كند. 


کد مطلب: 145727

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/145727/تبليغ-يك-كالا-اسم-خواننده-مبتذل-عربي-سيما

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com