شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۰

موضع سیدحسن نصرالله درباره نامه محمدرضا خاتمی

سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 142211
اخیرا یکی از نزدیکان سید حسن نصرالله به وی گفته است که آیا تصمیم دارید به نامه محمد رضا خاتمی پاسخ دهید که وی نیز در پاسخ گفته است اصلا چنین نامه ای به دست من نرسیده است.


یک منبع آگاه با بیان این خبر به جهان گفت:نامه محمد رضا خاتمی اصلا برای سید حسن نصرالله ارسال نشده است و وی تصمیم داشته است با کار تبلیغاتی و رسانه ای سفر احمدی نژاد را تحت الشعاع قرار دهد.

وی همچنین افزود:سید حسن نصرالله با بی اعتنائی نسبت به این نامه گفته است که ما هم این نامه را در رسانه ها دیده ایم و اصلا نامه ای برای من ارسال نشده است.

به گفته این منبع آگاه سید حسن نصرالله همچنان به سفر احمدی نژاد به لبنان اشاره کرده و گفته است که استقبال از رئیس جمهور ایران قابل توجه و بی سابقه بوده است.

گفتنی است پس از سفر احمدی نژاد به لبنان،محمد رضا خاتمی در نامه ای که ظاهرا خطاب به سید حسن نصرالله بوده است،  از وی خواسته است که در خصوص وضعیت زندانیان جریان فتنه در ایران پادرمیانی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر سيد حسن نصراله و احمدي نژاد.
اخوان خاتمي خجالت بكشيد با اين جنگولك بازي هايتان.
ديگر روزگار تمدن بازي و روشنفكر نمائي و فرا فكني براي كمرنگ کردن خطاهايتان به سر آمده است.
برخی افراد عادت دارند که نامه سرگشاده را به تمام بنگاههای خبری ارسال می کنند اما به دست مقام مورد خطاب نمی رسانند. شاید این را به حساب دیپلماسی عمومی (براندازی عمومی) می گذارند، مانند نامه آقای هاشمی پیش از انتخابات یا نامه کروبی ، یا نامه خاتمی به رئیس دستگاه قضا، یا همین نامه رضا خاتمی که چقدر از روی ذلت و منفعلانه بوده است.
Iran, Islamic Republic of
خود خاتمی عم می دونسته که سکه اش پیش سیدحسن نصرالله بی عیاره برای همین پستش نکرده.
Iran, Islamic Republic of
مطمئنید اصن به سید حسن نامه فرستاده؟ بابا شاید حواسش نبوده به جای بیلان کاری نامهه رو به آدرس اوباما و یا رییس رژیم صهیونیستی پست کرده
شما هم ساده ایدا ...
Iran, Islamic Republic of
حتما می خواسته پست کنه ولی یادش رفته و بعد هم بی خیالش شده!
نامه هایشان صوری است
جریان فتنه فقط هر از گاهی ناله ای سر میدهد که مثلا زنده است !!!
Iran, Islamic Republic of
محمدرضا خاتمی مانند همه همدستانش در کمال بی بصیرتی همیشه سخن پرانی میکنند که مِن بعد باید افاضاتشان را قاب کنند بر دیوار حاشای اقدامات تخریبی‌شان.
Iran, Islamic Republic of
همون بهتر که نامه رو نفرستاد تا وقت گرانبهای این سید مجاهد با این خزعبلات فتنه‌گون گرفته نشه
لابد کفتر نامه رسونش گم شده؟؟
Iran, Islamic Republic of
بابا اينا دارن زورشون را مي زنند كه دوباره برگردند به همين خيال باشند