پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۸

اختصاص ستون ثابت به خاتمی در روزنامه اطلاعات

يکشنبه ۹ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب: 141810
دعایی مدیر مسوول روزنامه اطلاعات که در سال های اخیر برگزارکننده مراسم جشن تولد خاتمی است امسال به وی پیشنهاد کرد هر روز از طریق ستونی که برای او در روزنامه اطلاعات درنظر گرفته شده است، با حامیان جبهه اصلاحات سخن بگوید.

به گزارش جهان به نقل از مشرق، دعایی با این استدلال که جبهه اصلاحات دچار فقدان استراتژی و رهبری مشخص است از خاتمی خواست ولو به صورت شفاهی مطالبی را درباره تعریف اصلاحات، اصلاح طلب واقعی کیست، آسیب شناسی اصلاحات و چشم انداز فرارو، مطالبی را ارائه کند و سپس توسط یک فرد با تجربه این مطالب به صورت مکتوب ارائه خواهد شد.

خاتمی این پیشنهاد را جالب خواند و گفت باید درباره آن فکر کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روزنامه اطلاعات يك روزنامه دولتي متعلق به بيت المال است بنابراين كساني كه عليه صاحبان بيت المال يعني مردم ،آن حركات و فتنه ها را انجام داده اند نبايد با به به و چه چه مورد استقبال قرار گيرند.

يادم نمي رود همين آقاي دعايي در مجلس پنجم براي راي به كابينه خاتمي در برابر انتقادات مطرح عليه مهاجراني ، پشت تريبون آمد و براي راي اعتماد به او براي وزارت ارشاد گريه كرد.

اين آقاي دعايي يك ستون هم براي مهاجراني اختصاص داده بود كه مدام در آن روزنامه مطلب مي نوشت.

دعايي حتي براي حجتي كرماني ستون ثابت اختصاص داده بود.

حجتي كرماني كسي بود كه در راي عدم كفايت سياسي به همراه هشت نفر ديگر به بني صدر راي ممتنع داده بود و او را بي لياقت و بي كفايت نمي دانست.
Iran, Islamic Republic of
همه میدانند که اصلاحات چیزی جز دین گریزی و به معنای امروزی آن سکولاریسم یا تمسک به منویات بشری برای فرار ازقوانین الهی بیش نیست که از پیش لیبرالیسم آن را تئوریزه کرده است لذا نیازی به نشخوار کردن آن برای بومی سازی نیست البته تکمیل بستر فتنه سازی میتواند باشد
Iran, Islamic Republic of
خاتمي در فتنه سال گذشته نشان داد که توانايي مديريت اصلاحات را ندارد پس چه بهتر بازنشسته سياسي شود و بيش از اين آبرو و اعتبارش را از بين نبرد.
Iran, Islamic Republic of
کدام اختصاص؟ وقتی که هنوز فکر هم نکرده این تیتر ها جالب نیست باید بگویید پیشنهاد
Iran, Islamic Republic of
بايد به جاي آن يك سلول ثابت تو زندان بهش اختصاص داده شود كه با تئوري براندازانه اصلاحات مي خواست ريشه نظام را بزند.
Iran, Islamic Republic of
اول با فکر کنم و اختصاص و این حرف ها زمینه سازی می کنن بعد هم یهو تشریف میارن
روش اینها دیگه نخ نما شده
Iran, Islamic Republic of
اقاي دعايي حتما موضع گيري هاي ولي فقيه را ميداند اينها از نظام خارج شده اند پس مرتكب اشتباه ديگر نشويد .شما نماينده رهبر در روزنامه هستيد
Iran, Islamic Republic of
خاتمی فقط بلد است حجب و حیا داشته باشد و خویشتنداری کند که ظاهرا بد نیست، ولی حاصلش می شود همین روزگاری که داریم!