کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعتراف زهرا رهنورد به استفاده ابزاري از ميرحسين موسوي

4 آبان 1389 ساعت 7:12

زهرا رهنورد همسر ميرحسين موسوي ضمن طرح اين ادعا كه از اول انقلاب تحت فشار و سانسور قرار داشته! تصريح كرد با رياست جمهوري موسوي مخالف بوده و از طريق كانديداتوري او مي خواسته حرف ها وشعارهاي خود را دنبال كند.



به گزارش جهان، رهنورد در مصاحبه با سايت «كلمه» و در پاسخ به اين سؤال كه «شما حتي پيش از موسوي فعاليت هاي سياسي چشمگير و فعال داشتيد، چگونه اين تابوي حضور زن شكسته شد و هدف شما از اين فعاليت ها چه بود؟»، گفت: وقتي قدم به انتخابات گذاشتم مي دانستم به شدت سركوب خواهم شد!؟ من مي خواستم حرف خود را به مردم برسانم چرا كه همواره يكسري شعارها را دنبال مي كردم و اين بار هم مي خواستم كه از طريق انتخابات آن را دنبال كنم.

در واقع من كنار موسوي قرار گرفتم تا بتوانم آرمان هاي مورد علاقه خود را مطرح كنم و پيش از آن كه كانديداتوري موسوي براي من مهم باشد در نظر داشتم از فرصت هاي پيش آمده استفاده كنم.

وي همچنين گفته است: من از اول با حضور موسوي در پست رياست جمهوري مخالف بودم. من از قدرت سياسي براي خودمان خوشم نمي آيد و نمي خواستم در وضعيت حاكميت قرار بگيرم و كلا به عنوان يك روشنفكر به فعاليت در حوزه عمومي علاقه مندم نه حوزه حكومتي. اما زماني كه موسوي پا به صحنه گذاشت من هم با يك بيانيه، حضور خودم را در كنار او مطرح كردم و از او حمايت كردم.


کد مطلب: 141099

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/141099/اعتراف-زهرا-رهنورد-استفاده-ابزاري-ميرحسين-موسوي

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com