جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

تکذیب تبلیغ ماء الشعیر در متروی تهران

پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 140271



در پی انتشار خبری با عنوان «تبلیغ ماء الشعیر خاص در متروی تهران»
در سایت مشرق، روابط عمومی متروی تهران با ارسال جوابیه ای به جهان این خبر را تکذیب کرده و توضیحاتی در این رابطه ارائه نموده است.

در این جوابیه آمده است:
1- نصب هرگونه تبلیغات در متروی تهران توسط شرکت های تبلیغاتی دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می پذیرد و کلیه طرح های تبلیغاتی نصب شده در متروی تهران دارای مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران می باشند که به پیوست مجوز تبلیغ ماء الشعیر هولستن به شماره های 141727 و 141728 از اداره مذکور ارسال می گردد.

2- تبلیغ مذکور بر خلاف ادعای درج شده در خبر آن سایت منحصر به متروی تهران نبوده بلکه در سطح شهر نیز مشاهده می گردد.

3- با توجه به مراتب فوق، خبر آن سایت که در صدد القای موارد شبهه انگیز در مورد مجموعه متروی تهران است و اخیراً در تعدادی از سایت های مشابه و همسو مشاهده می گردد، به کلی عاری از حقیقت بوده و تکذیب می گردد.

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
بنده مخالف خانواده آقای هاشمی و اعمالشون هستم اما همون موقع هم که شما بیان کرده بودید فقط در مترو تبلیغ این نوشیدنی شده بنده تعجب کردم چون تبلیغش رو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس بر روی پل عابر پیاده هم دیده بودم.