پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۹۲
علیرضا افتخاری با حالتي بغض آلود:

موهای دخترم را کشیدند و به وي توهين كردند

سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 138581
شب گذشته علیرضا افتخاری هنرمند سرشناس کشور،مهمان تلفنی بخش خبری 30/20 شبکه دوم سیما بود و از برخورد ناشایست برخی جریانات فرصت طلب با وی و خانواده اش پرده برداشت.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان،علیرضا افتخاری که پس از حمایتش از احمدی نژاد مورد هجمه بی شمار و غیرمنصفانه سبزها شده بود شب گذشته به انتقاد از برخوردهای این جریان با وی و خانواده اش پرداخت.

بنا بر این گزارش افتخاری در این مصاحبه که بصورت زنده پخش می شد گفت:من در برنامه ای به رسم ادب به رئیس جمهور عزیزمان ادای احترام کردم. از آن زمان به بعد،من و خانواده ام به وسیله تماسهای تلفنی مورد اذیت و آزار قرار گرفتم.

وی در ادامه با ذکر این نکته که ما همه باید در یک مسیر باشیم گفت:اهانتهایی که به خودم شد را می بخشم اما اهانتهایی که به دخترم در دانشگاه صورت گرفت را به هیچ عنوان نمی بخشم.

وی همچنین در حالی که به حالت بغض سخن می گفت، به تشریح نحوه برخوردهای ناشایست با خانواده اش پرداخت و گفت:در دانشگاه موهاي دختر مرا کشیده اند و به وی توهین کرده اند در حالی که او یک استاد دانشگاه است.  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
استاد بزرگوار افتخاري
شما و خانواده شما در قلب ما جاي داريد.
اینه اون منطقی که میخواستند با برنده شدن در انتخابات باهاش بر مملکت حکومت کنند ؟!!!
این اهانتها ناشی از ناراحتی دشمنان اسلام و انقلاب و ایران است که به بعضی ها سرایت کرده
جناب آقای افتخاری افتخار روشنفکران ایران زمین است
Iran, Islamic Republic of
افتخاری عزیز شما مایه افتخار ملت ایرانی.
می دانیم که دشمنان انقلاب اسلامی شما و خانواده تان را اذیت می کنند این رسم دنیا بوده وهست اجر شما پیش خداوند است.
البته اکثریت ملت ایران دوستدار و پشتیبان شما هستند از قوه قضائیه می خواهیم که آزار دهنده های به این هنرمند فرهیخته را در اسرع وقت شناسایی و مجازات نماید
Iran, Islamic Republic of
به اين ميگن آزادي بيان از نوع اصلاح طلبي سبز
Iran, Islamic Republic of
درانتخابات نهم و دهم دهها هنرمند و شخصيت از رقباي احمدي نژاد حمايت كردند وبا شركت در همايش ها و گردهماييهاي انتخاباتي توهينهاي زيادي به ايشان كردند. ولي هيچكس متعرض آنها و خانواده شان نشد .ولي رفتار ارازل و اوباش مدعي آزادي با يك هنرمند را ببينيد. خود اين مسله حجتي است براي اينكه چه كساني بر حق اند و چه كساني حقيقتا مشتي خس و خاشاكند.
از مسولين ونيروي انتظامي مي خواهيم از ايشان وخانواده محترمشان در برابر شعبان بي مخهاي سبز ... حمايت كنند . مسؤلين فرهنگي كشور ظاهرا به خواب مرگ رفته اند
Iran, Islamic Republic of
كاش تو هم با بي بي سي انگليس خبيث و صداي آمريكا مصاحبه ميكردي و برايشان خوش رقصي ميكردي تا امروز هم از دست چماقداران سبز در امان ميبودي...
هم دولت برای به دست آوردن دلت هر جور که می خواستی جلون خم و راست میشد و مجیزتو می گفت
عليرضا افتخاري دوستت داريم.....
Netherlands
حرفهاي استاد واقعا درد آور بود. كساني كه روزي شعار "زنده باد مخالف من" مي دادند امروز دروغ بودن تظاهر خود را عيان كردند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاثر شدم...
خدا لعنتشون کنه
Iran, Islamic Republic of
ما همون هایی هستیم که از طرف بنی صدر ملعون زمان میر حسین متهم به چماقدار بودن میشدیم. ولی ما چماقدارها هیچ برخوردی با شجریان خائن به یک ملت نکردیم و نخواهیم کرد تا تقاصش رو در پیشگاه خدا پس بده
این طرفدارای سکولاریزم وحشی اروپایی و آمریکایی اگه قدرت دستشون بیاد که تا ابد نمیاد آنقدر وحشی هستن که شروع به تعرض به مردم و خونریزی در کشور می کنن
نمونه اش رو سال گذشته با بیانیه های برخاسته از اختلالات عصبی میرحسین دیدم و دیدم که چند نفر بی گناه کشته شدن
خدا لعنت کند سران فتنه را
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد پر آوازه ايران اسلامي ، ناراحت نباشيد در زمان كربلا هم كافران موهاي زنان و دختران را نيز مي كشيدند بايد صبوري كرد مطمئن باشيد با اين كافران و از خدا بي خبران برخورد خواهد شد . در پايان اطمينان داشته باشيد تاريخ مشخص مي كند حق به حقدار خواهد رسيد.
Iran, Islamic Republic of
آقای مشایی کلاهشو بذاره بالاتر
حالا هی بره از امثال هدیه تهرانی تجلیل کنه و خدا در آثار اونا پیدا کنه در حالیکه امثال آقای افتخاری که به خاطر تعهدشون به اسلام و انقلاب مورد توهین قرار می گیرن حق به گردن دولت دارن
و بی توجهی به اونها اگر از روی خیانت نباشه حتما از روی غفلت و بعضا نامردیه ...
Iran, Islamic Republic of
دکتر افتخاری استاد محبوب و عزیز
در جمهوری اسلامی هر چه بیشتر مسلمان و متعهد و در خط ولایت و امت باشی بیشتر مغفول به اصطلاح دوستان و نزدیکان می شوی
جامعه حزب اللهی سالهاست به این درد خو گرفته ...
جناب آقای افتخاری شما از آقای احمدی نژاد حمایت نکردید حضرتعالی از اسلام و ملت هنر شناس ایران حمایت کردی و جهت تسلی دل جنابعالی وخانواده شما عرض میکنم در کربلای 61 هجری قمری دختران اهل بیت را کتک زدند و در عاشورای 89 هجری شمسی هم آن افتضاح را بپا کردند
انشاالله دختر شما هم بخاطر این پایمردی شما و خانواده گرامیتون اجر داغدیدگان کربلا رو بگیرن
Iran, Islamic Republic of
این فتنه گرا دیگه کارشون از وقاحت هم گذشته کاشکی با این کارهاشون امیدوار نبودن یه روز تو ایران حکومت کنند . کورخوندن که کسی بهشون رای بده.
Iran, Islamic Republic of
واقعا جاي بسي تاسف است كه حاميان سبز اينگونه رفتار ميكنند.؟؟؟؟ حال سوال اينست حاميان دموكراسي چه توجيهي در برابر اين اعمال سخيف دارن؟؟؟ ايا شعارهاي سبز جنبش مدني در انجام همين اعمال بود كه دارند با زير پا گذاشتن اخلاق و توهين به يك استاد عزيز كشورمان ميكنند؟؟؟!!! بنده با شنيدن سخنان ايشان و توهين به دخترشان واقعا ناراحت شدم و بايستي عرض كنم كه اين جنبش بي هويت و بي ريشه با ان شعارهاي دروغين و اعمال و كردارهاي ناپسند راه به جايي نخواهند برد.
سلام به استاد آواز..
جناب آقای افتخاری.. ما جوانان ایران زمین بهتون افتخار میکنیم. شما استاد اخلاق مایید..ما تا آخر با شماییم.
Iran, Islamic Republic of
واقعاً که . اینا اون دنیا جواب خدا رو چی میخوان بدن؟ !

خدا لعنت کنه تمام سران فتنه رو و دنباله روهای احمقشون رو
Iran, Islamic Republic of
هنرمند عزیز
این دست اراذل سبز همه را کوتاه بین ، عقب مونده ، بی کلاس ، امل و....
وخود را طرفدار دمکراسی ، آزادی بیان متفکر وروشنفکر می دانند
این حرکات هم ازآن جا نشات می گیرد. ناراحت نباش بالاخره ماهیتشان این جور جاها معلوم می شود .
فکر میکنند با جو درست کردن همه چیز را می برند
واقعا که!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مرد خدا علیرضا افتخاری عزیز
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه منافقین وطن فروشو. استاد افتخاری سرافراز باشی
Iran, Islamic Republic of
افتخاری عزیز روز استقبال از احمدی نژاد نامه مرا هم به کارگزینی دادند چون درآن مراسم کمک کردم (انتخابات 88) پس از یک سال همانها در اداره ای که رئیسش منصوب همین دولت است کسی را که دانشجویان را به اغتشاش در دانشگاه هدایت میکرد به استاد تمامی ارتقا دادند! درست است که این سیاست،در عزم ما خللی وارد نمیکند اما حرکت دولت دلخون کننده است و باعث رنجش .
تو و خانواده ات همچنان در قلب های ایرانیان غیرتمند و نه البته وطن فروش هستی.....استاد عزیز و گرانقدر استاد افتخاری....تو مانند امثال ... غیرت و فرهنگ و دیانتت را به خوش رقصی چند منافق خائن نفروختی و این شجاعت و دلاوری تو تا ابد در دلها و ذهن های ما می ماند
Iran, Islamic Republic of
شعار های سبزی ها شعار امریکایی ها (دموکراسی ازادی بیان و.....)البته همه کشک
Iran, Islamic Republic of
باسلام : اميد است برخي از هموطنان كه با ناآگاهي از وطن فروشان پيروي ميكنند از خواب غفلت بيدار شوند .
Iran, Islamic Republic of
اون بابا که دختر افتخاری روبا کتک خوردن اسرای کربلا مقایسه کرده خیلی با حال بود .
... به راستی سران فتنه که باعث به خاک وخون کشیدن مردم بی گناه و به هم ریختن وضعیت اقتصادی این مملکت هستند باید در دادگاه به محاکمه کشیده شوند. آخر تاکی این مردم ستم دیده باید تحمل کنند ؟ به چه جرمی فرزند آقای افتخاری را تنبیه کردند ؟ پس کجاست مدعی العموم ؟ البته از فتنه گران سبز رنگ که قرآن خدا را ، مسجد که خانه خدا برای حضور بندگان اش است را ، به آتش کشیده اند چه انتظاری جز تجاوز به حریم مردم داریم؟
Iran, Islamic Republic of
خوبه کشور دستشون نیست این وحشی بازیها رو در میاورند وای به حالی که قدرت رو میگرفتند ملت رو بیچاره می کردند باین دیکتاتور بازی هاشون (شعار زنده باد مخالف من هم سر می دن )
Iran, Islamic Republic of
اگر قوه قضاييه با اين اراذل و اوباش وسران فتنه برخورد مي كرد اينقدر گستاخ نمي شدند ...
Iran, Islamic Republic of
دست مريزاد به غيرت و ناموس پرستي و حيا و ادب سبزي هاي عقده اي
عليرضا جان بخود مي نازم كه جز صوت تو درد دلم آرام نگيرد
Latvia
يكي از دهها و صدها نعمت آمدن آقاي احمدي نژاد(كه انتقادات زيادي هم به ايشان وارد است) افشاي چهره واقعي مدعيان دروغين جامعه مدني و آزادي بيان اصلاح طلبان فرصت طلب حكومتي كه روزي با علم كردن خشونت لباس شخصي ها و طالبان خواندن آنها راي ملت را بدست آورده بودند! بوده است. بعنوان حداقل يك بي طرف كه به هيچ وجه طرفدار آقاي احمدي نژاد نيست از اين همه ادب و ظرفيت مدني ! طرفداران آقاي موسوي كه به لطف خدا عملكرد دهه 60 ايشان در سال 88 براي نسل جديد تكرار و افشاء شد لذت بردم!
Iran, Islamic Republic of
درود بر افتخاري عزيز . وحشيگري اين بي شخصيتها در ايام انتخابات بر عامه مردم ثابت شده است . مزدوري غرب با اين وحشي گريها مكمل صفات اين اراذل است.
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای افتخاری عزیز:
اینها اگر منطق وشعور داشتن که فتنه سبز نمی شدند بیشتر از این هم از اینها توقعی نیست
دست علی همراهتان
Iran, Islamic Republic of
دیشب آقای افتخاری که صحبت کردن بغضم ترکید

آهای مسئولین قوه قضائیه این فتنه گران ... را محاکمه کنید

دل امثال من خونه ولی دستمونم به هیچ جا بند نیست

لطفا کمک این هنرمند با اصالت کنید
Iran, Islamic Republic of
استاد برای ما همیشه ماندگار است...
ما با شما اظهار همدردی می کنیم و از مسئولین می خواهیم که موضوع را پیگیری نمایند
ما اصفهانیها به افتخاری افتخار میکنیم که مایه ی سربلندی ماست آقای افتخاری اگر خدایی هست که هست جزای آنها را میدهد باز هم برایمان بخوان: زندگی چیست خون دل خوردن زیر دیوار آرزو مردن
Iran, Islamic Republic of
آقای افتخاری عزیز
ابتلائات بزرگ مخصوص بندگان برگزیده خداوند است. پروردگار متعال، بواسطه صداقت و بی پیرایگی شما در ابراز حقیقت و دفاع از آرمانهای شهدا, اتفاقات اخیر را وسیله تحکیم بیش از پیش انقلاب قرار داد تا از بُعد دیگری پرده از ادعاهای منافقانه فرقه سبز در هنردوستی و دفاع از آزادی بیان برداشته شود و از سویی صداقت شما و استواریتان در عقیده به محک امتحان تعمیق گردد. یادمان باشد که خدا برترین بندگان خود یعنی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را با سنگین ترین ابتلائات به جایگاه حیث لا یلحقه لاحق نایل ساخت.
مطمئن باشید که مردم از برخوردهای اخیر با خانواده محترم شما بسیار ناراحتند اما چه میشود کرد که منافقین, این دشمنان خدا، در همه ادوار حاضرند ...
خیلی جالبه به خدا! این سبزهای از خود راضی که نیمی از طرفداران خود را جز افراد بسیار فرهیخته جامعه میدونند ببینید چه جوری دارند فرهیختگی خودشونو نشون میدن!!!طرف سلطنت طلبه و هم جنس بازه و مجاهده و ...از اینا طرفداری میکنه اون موقع ما تا میایم حرف بزنیم توجیهشون کنیم که بابا ببینید کیا دارن ازتون حمایت میکنن با پررویی تمام میگن که این خصلت جنبش سبزه که تونسته همه رو با عقاید گوناگون زیر یه پرچم جمع کنه و هرکس آزادی عقیده داره!!!بعد تا چند نفر آدم مشهورو میبینن که طرفدار نظامند و ... هر چی از دهنشون در میاد بارشون میکنن .نمونش همین استاد افتخاری یا مثلا همین وزنه بردارمون که جدیدا قویترین مرد جهان شد و ... .اگه آزادی عقیدست که چرا ناراحت میشین امثال این افراد طرفدار نظامند!!!تو رو خدا ببینید ما با کیا طرفیم!!
اشتباه شما اين بود كه وارد ان محافل شديد استاد. كساني هم كه ان طوري برخورد مي كنند انسان نيستند
Iran, Islamic Republic of
ما تو ايرانيم، بايد همه چيمون به همه چيمون بياد، عزيز دل فعلا" وطن فروشي رو بورسه، متاسفانه حماقت جاي تفكر و تعقل رو گرفته، شما اگه جورج بوش و نتانياهو رو تو آغوش مي گرفتي و ارادتون رو نشون ميداديد از ديد اين جماعت به اصطلاح روشن و سبز قابل قبول تر بود، جهل در هر دوره اي بصورتي خودش رو نشون ميده، ظاهرا" بايستي استاد باشي و ساده لوح!، استاد باشي و بازيچه، استاد باشي و ... براي شما و خانواده ي محترمتان صبر و آرامش آرزو ميكنم و در برابر بعضي حركات فقط بايد تاسف خورد. شرمنده ایم از اينهمه اقدامات به موقع مسئولان در دفاع از اساتید متعهد و ارزشی
Iran, Islamic Republic of
استاد عزيز اگر مسولين و نيروي انتظامي كاري نكردند اعلام كن تا خودمون وارد ميدان بشيم تا ببينند مرد و نا مرد كيه... وچه كسي جرأت داره به هنرمند مردمي ما جسارت كنه.
Iran, Islamic Republic of
افتخاري عزيز ،خانواده تو عزيزند
نمي دانم اين طرف چقدر حقند با اين كارچهره زشت وگرگ صفتي طرف مقابل بيشترمشخص شد
در مسلخ عشق جزنكو را نكشند
روبه صفتان زشت خو را نكشند
Latvia
آقاي موسوي كه رييس جمهور را به بي ادبي و دروغ متهم مي كرديد!آقاي خاتمي كه جهان را !!! دعوت به گفتگوي تمدنها كرديد و دولت را متقلب ناميدي و دنبال جامعه مدني و اصلاحات كذايي بوديد! روشنفكرنماهاي طرفدار جريان سبز كه فرياد دمكراسي خواهي و انتخابات آزاد شما گوش فلك را كر كرده! طرفداران فهيم!!! جنبش سبز كه راي دهندگان به آقاي احمدي نژاد را مشتي روستايي امل و بي سواد خطاب كرديد و مي كنيد و ادعاي ادب داريد! ديروز آن رفتار زشت با مخالفان موسوي در ايام انتخابات وبا آقاي شريفي نيا و خانواده اش ! امروز با دختر آقاي افتخاري صرفا به جرم اداي احترام به رييس جمهور رسمي كشور! لابد فردا ( البته اگر جرات داشته باشيد و زمينه فراهم باشد و كانديداي مورد نظر شما انتخاب شود) دار زدن همه مخالفان آقاي موسوي! ادب و دمكراسي خواهي مدعيان دروغين آزادي بيان و حقوق بشر را ببين!
Iran, Islamic Republic of
من هم به عنوان يك طرفدار جريان اصلاح طلب از شنيدن اين واقعه متأسف شدم. اين كه جماعت افراطي در هر دو طرف وجود دارند موضوعي نيست كه جاي شبهه داشته باشد ليكن اعتراض اصلي بسياري از اصلاح طلبان همين است كه چرا وجود يك جريان حاكم بايد باعث تبعيض در امر رسيدگي و بيان شكايات طرف مقابل باشد ... ما همان قدر كه طالب پيگيري امور بعد از انتخابات هستيم از برخورد با اين عوامل تندروي اصلاح طلب هم خوشحال خواهيم شد.
Iran, Islamic Republic of
دوستت داریم افتخاری عزیز.شما یک افتخار برای این سرزمین پرافتخار هستید .حنجره ات همیشه پرصلابت و ماندگار باد.
Iran, Islamic Republic of
تمام فرهنگ و اندیشه این سبزهای بی منطق در برخوردهای حذفی است اصولا سازمان مجاهدین انقلاب و سلف آنان جبه مشارکت هم تمام فلسفه و اندیشه عملی خودشان را بر حذف گذاشته اند از اینان جز حذف چیزی برون نتراود اینان در پی حذف هستند ولاغیر جامعه ای یک دست که هیچ کس نتواند بگوید من طرفدار احمدی نژادم جامعه ای که کسی نتواند به آزادی نظر خویش را در مورد سبزها بگوید و مثلا به آنها انتقاد کند اینان در پی استبداد در لوای آزادیخواهی و دمکراسی طلبی هستند و همه برای این افراد تنها نقش نردبان را دارند ببینید چه توهین هایی که به ناطق و هاشمی در سالهای اول هشتاد نمی کردند و حالا مدافع آنها شده اند چه فحاشی ها که به لاریجانی نمی کردند الان لاریجانی را مقدس می پندارند اینان بندگان سالوس و استبداد هستند
Iran, Islamic Republic of
واقعا صحبت هاي استاد عزيز دردناك بود!
از جهان نيوز خواهش ميكنم كه اين پيام ما رو به گوش استاد برسونيد كه اهانت اين افراد نشون دهنده ظرفيت پايين برخي از افراد در پذيريش دموكراسي است و فرد منتخب، رئيس جمهور همه ملت هست چه بخواهند و چه نخواهد اگر علاقه قلبي به ايشون ندارند حداقل بايد ادب كنند. متاسفانه اين افراد نه تنها ادب نمي كنند به كساني كه به ايشون علاقه دارند هم بي احترامي و انواع الفاظ رو نسبت ميدهند در صورتي كه در شعار! ميگویند زنده باد مخالف من! ادب مرد به ز دولت اوست! در نهايت ميگم كه آقاي افتخاري بدونيد كه در دل ما جاي داريد
Iran, Islamic Republic of
استاد افتخاری
مگه خبر نداری؟!

یکساله که همین قوم
گذاشته یه قراری

با دوستان و با دشمن
ایرانی و درباری

آن هم بدین روش که
آی کسی که بیداری

یا زیر خفت سبز
یا روی برانکاری!!!


ذوقکی مستانه


یا علی
استاد افتخاری عزیز ؛ ما به شما افتخار میکنیم.
به درستی به اینان فتنه گر گفته می شود چرا که در نیل به خواسته های نامشروع ، نامعقول و باج خواهانه خود ، هیچ حدودی را برای کسی قایل نیستند! حتی آزادی بیانی که خود به دروغ شعارش را می دهند ! اگر مانند اینان با دشمنان هم نوا و همراه میشدید اینگونه با شما رفتار نمیکردند!
عجب ما از مماشات ، تسامح و تساهل با این جریان خبیثت و خاینانه است !!!! و الا با یک اشاره چنان عرصه را بر اینان تنگ خواهیم نمود که جرأت چنین جسارتهایی را نیابند.
دست قوه قضاییه در برخورد قاطع با فتنه گران درد نکند.وااسفا
Iran, Islamic Republic of
از اين واقعه ميتوان ميزان تمدن و انسانيت جنبش سبز را سنجيد - واي بر ما اگر اين گروه به قدرت برسند.......
Iran, Islamic Republic of
افتخاري تو افتخاري
تمام وجودم از خواندن این خبر داغ شد.به جناب اسناد افتخاری عرض میکنم با تمام وجود دستتان را میبوسم و شما رو به عنوان یک هنرمند واقعی میشناسیم.رفتار شما فقط نزاکت و ادب شما بود و بس.این کینه توزان نسبت به 25 میلیون انسان دیگه هم که به رییس جمهور رای دادند کینه دارن.بعد دم از اخلاق و انسانیت هم میزنند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا بايد به اقتدار قوه قضائيه احسنت گفت باور كنيد اگر چنين برخوردي با يكي از همين فتنه گران بشود اين قوه محترم حتي حکم جانبازي هم به تنه گران ميدهد
Iran, Islamic Republic of
افتخاری عزیز
تو مایه افتخار هر ایرانی هستی
از اینکه به خودت و خانواده ات ظلم شده غمگین مباش در راه حق به خیلیها ظلم شده
ائمه ما نمونه های بارزش هستند...
Iran, Islamic Republic of
من واقعا اين عمل كثيف و ... اين افراد را محكوم ميكنم و ميگم به استاد افتخاري كه خوشا بحالت كه در راه حق قرار گرفتي و اين مصيبتها رو ميبيني انشالله توفيقات بيكران خدا بهت بده و به اين بي فرهنگهاي سبز ميگم كه بي فرهنگي و بي تمدني در وصف شما كم است ...
Iran, Islamic Republic of
آقاي افتخاري از يك مشت وحشي كه به مردم عزادار در روز عاشورا رحم نكردند از اين بيشتر انتظار نميره ...
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم چه لزومی داشت افتخاری با حمایت از احمدی نژاد این همه ماجرا برای خود درست کند ؟؟؟؟؟؟
آیا به الگوی زنان جهان حضرت زینب (سلام الله علیها) آن ستم ها را روا نکردند . چی شد جز اینکه ستمگران جز ذلت چیزی ازخود باقی نگذاشتند .
Iran, Islamic Republic of
واقعا شعور جریان های مدعی آزادی رو از این حرکات میشه فهمید
Iran, Islamic Republic of
آقاي افتخاري ..... الهي درد و بلاي شما و خانواده تان بخوره توي سر بعضي از خواننده هاي به اصطلاح سبز !
Iran, Islamic Republic of
اين خود يك نوع ديكتاتوريست كه افراد جامعه و يك هنرمند را مجبور كنيم فقط به فردي كه مورد نظر انهاست علاقه داشته باشد. هنر مند متلعق به همه احاد يك ملت است. رنگ و نژاد حزب و دار ودسته نميشناسد. هنرمند در ذات خود آزاده است. عليرضا افتخاري هم قطعا از اين گونه هنرمندان است.
Iran, Islamic Republic of
خوب حسابي خودشون را نشان ملت بدن كه همه بدانند اينها يك مشت ...... هستند
Iran, Islamic Republic of
استاد افتخاري....خيلي دردناك بود،اما تاسف من برا اينه كه چقد راحت اين ......... طرفدار به ظاهر آزادي بيان، ميتونن همچين جسارتايي بكنن!!!!!
Iran, Islamic Republic of
استاد افتخاري عزيز ما افتخار ميكنيم به وجود شما در ايران، فقط همينو ميتونم بگم، واقعآ متاسفم.
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسدافتخاری دارد مظلوم نمایی می کند تا شاید بتواند جای شجریان را بگیرد .
Iran, Islamic Republic of
ظلم و توهین به استاد افتخاری و خانواده اش یک امر اتفاقی نیست، نتیجه تفکر فاشیستی اصلاح طلبان است که در حامیان آن ها هم نفوذ کرده است، وگرنه یک نظر مخالف با اصلاح طلبان که اینقدر توهین ندارد.
خدواند ظالمان و تمامیت خواهان را لعنت کند.
گویا در این کشور همه در ابراز علاقه آزاد هستند به جز کسانی که به رئیس جمهور عزیز علاقه دارند! فتنه گران مطمئن باشند که با این کارشان مهر و محبت ما به محمود عزیز هزار برابر شد و به این فرزند محبوب ملت و استاد افتخاری، افتخار بیشتری می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
استاد دوست دارم عاشقانه
Iran, Islamic Republic of
باید با عوامل این عمل زشت برخورد شود . جهان نیوز پیگیر باشد و تا اعاده حیثیت پیش برویم .
Iran, Islamic Republic of
استاد افتخاری متعهد بمان انشاءا... در پیشگاه خداوند اجر دارید و از خدا می خواهم به شما استقامت و صبر عطا فرمایید.
Iran, Islamic Republic of
گروههای فشار اقلیت سبز با هر کس که به ایران و انقلاب اسلامی دلبستگی دارد همین برخورد را میکنند، حمید سوریان، افشین قطبی، حسین رضازاده، علیرضا افتخاری و...
این به اصطلاح اصلاح طلبان در 8سال حاکمیتشان نشان دادندن چقدر انحصار طلبند و مقلد همان اربابان غربی هستند که شلاق دموکراسی و حقوق بشرشان هر روز بر گرده مردم فلسطین عراق و پاکستان و ... می خورد
Iran, Islamic Republic of
استاد افتخاری همیشه برای مردم ایران عزیز بوده و هست.
درود بر استاد هميشه سرافزار
دوستت داريم از صميم قلب
مرگ بر فتنه گران
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
استاد عزيزم افتخاري بزرگوار ، شما هميشه براي مردم ايران اسلامي محترم و عزيزي . نا اهلان را به خدا واگذار . تو چون خورشيدي كه آن مزدوران اجانب طاقت تحمل نور زيبا و صوت داوديت راندارند:
شب پره چون نور آفتاب نخواهد رونق بازار آفتاب نكاهد
پيروز باشي و سلامت
دكتر ا.ا. ميانه جي
Iran, Islamic Republic of
پس اصفهانيها چكار مي كنند كه اراذل واوباش با ايشان اينجوري رفتار مي كنند...
Iran, Islamic Republic of
استاد افتخاری شما یکی از نیروهای فرهنگی این مرز و بوم اسلامی هستی در این جهاد فرهنگی استقامت شما برای هنرمندان ما الگو و قابل تحسین است در این سنگر همچنان استوار بمان و به اسلام و شرافت و مملکت خود افتخار بورز چرا که تو مایه افتخاری
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد غیور و خوش اخلاق و با کمالات استاد علیرضا افتخاری
همونطور که گفتید باید همه در یک مسیر قدم بر داریم اما می دانید که اینها با ماله کشی و هجمه تبلیغاتی مدام ادعای فرهنگ و ازادی بیان و مخالفت با خشونت را سر می دهند تا اعمال خلافشان را کم رنگ جلوه دهند
درود بر مرد هنرمند و شجاع ملت ایران استاد اخلاق و ادب علیرضا افتخاری و خانواده عزیز و محترمشان
استاد همیشه در قلب ما میمانی
Iran, Islamic Republic of
افتخاری تو برای ما افتخاری. ایشالا افتخارت همیشه برای مردم افتخار آفرین ایران و رهبر و رییس جمهور پر افتخارمون مایه ی افتخار باشه.
به امید افتخار روز افزون
(نرو از ایران و ایران را بی افتخار نکن ای افتخاری)
Iran, Islamic Republic of
سلام افتخار آواز ایرانی سلام. با تو هستیم و خدا با شماست.
Iran, Islamic Republic of
از انسان های مدعی آزادی و حقوق بشر از این بهتر نمیشن !
آزادی حقیقی اسلام و دین و عمل به آن است نه شعار !
امیدوارم خداوند به ایشان و خانواده عزیزشان سعه صدر عنایت فرماید.
Iran, Islamic Republic of
افتخاری افتخار ماست
"به نظر می رسدافتخاری دارد مظلوم نمایی می کند تا شاید بتواند جای شجریان را بگیرد "

بابا توکه خیلی ازمرحله پرتی!
Iran, Islamic Republic of
ترفداران اقای موسوی اینجوری میخواستن کشور رو نگهدارن واقعا ادم شرم میکنه یک استاد که افتخاری بزرگ برا ایرانه اینجوری دلش به درد بیاد.
Iran, Islamic Republic of
افتخاری عزیز تو افتخار ایرانی در این کشور یک مشت سبز .... به همه مقدسات توهین کردند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای افتخاری واقعا دوستت دارم ای کاش میدونستم کی این کارو کرده ادامه زندگیش را جهنم میکردم
Iran, Islamic Republic of
اگريك نفر با پسر خواننده ي بيوطن فراري تصادف ميكرد تمامشان به صف ميشدند كه اي داد اي هوار مارا كشتند وبردند اي شيرين خانم كجايي.
ضمن تاسف عميق از اين اتفاق وهمدردي با استاد حمايت خود را از اين استاد وطن دوست ابراز ميكنيم
آخه اون مردک سبز که همه هویتش رو واسه خوش رقصی خائنین به مملکت از دست داد دیگه چه جایگاهی داره که استاد آواز ایران این وطن پرست واقعی و شجاع یعنی استاد افتخاری بخواد جاشو بگیره...؟
استاد افتخاری از اولم در دل همه ما بود حالا هم که عشق و علاقش تو دل های ما بیشتر شده....
Iran, Islamic Republic of
پس ادعا می کنید که جنبش سبز جنبش زنده ای است البته من به عنوان یک عضو ساده جنبش سبز این حرکت را زشت و ناپسند می دانم.ولی ما باید فکر کنیم به اعمال خودمان. جنبش سبز یک جنبش رحمانی است.
استاد عزیز و بزرگوار جناب دکتر علیرضا افتخاری هنر متعهد و ارزشی آن است که حضرتعالی با کمال بزرگواری و آزاد منشی در خدمت ملت ارایه کرده اید بی شک هزاران سال در قلب ما و فرزندان ایران شما و مظلومیت شما و هنر شما ماندگار خواهد بود.
عزیز ما هستید
zaman
United States
عجب یعنی یه نفر هم نظر مخالف نداشته یعنی همه نظر دهنده ها هم نظرین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//