کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بدنبال پخش و فروش غیر قانونی برخی سریال ها:

ابتکار جالب مهران مدیری برای جلوگیری از فروش غیر قانونی قهوه تلخ

26 شهريور 1389 ساعت 20:36

بعد از انتشار خبر پخش غيرقانوني چهار قسمت از سريال «قلب يخي» روي يك دي‌وي‌دي تنها با قيمت 1000 تومان در برخي شهرها كه بسيار كمتر از قيمت واقعي آن است، ‌سازندگان «قهوه تلخ» به عنوان دومين سريال شبكه نمايش خانگي از همين آغاز تمهيدي براي جلوگيري از اتفاقات مشابه انديشيده‌اند.


به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان،در سي‌دي اول مجموعه «قهوه تلخ» كه از سه‌شنبه گذشته عرضه شده، مهران مديري در پلاتوي كوتاهي كه قبل از آغاز سريال قرار گرفته، ضمن كلي تعريف و تمجيد از مجموعه‌اش و اينكه دلش خيلي براي مردم تنگ شده، بارها از بينندگان اين سي‌دي‌ها مي‌خواهد از كپي كردن آن خودداري كنند و حتي اگر برادر يا خواهرشان هم كپي اين سي‌دي‌ها را خواستند، زير بار نروند.

به گزارش جهان،بانی فیلم می نویسد:مديري چند بار با تأكيد مي‌گويد «جان من، جان من، جان من اين سي‌دي‌ها را كپي نكنيد!». از قول او اين نكته روي كاور سي‌دي‌‌ها هم نوشته شده و با اسم خودش امضا هم شده است.

به نظر مي‌رسد سازندگان با اين اقدام از محبوبيت مديري بهره گرفته‌اند تا بعضي از مردم و سودجويان احتمالي تشويق به خريد نسخه‌هاي اصلي و از كپي كردن آن منصرف شوند.

بايد صبر كرد و ديد اين ايده تا چه حد موثر خواهد افتاد، چرا كه در صورت تأثيرمثبت، قطعاً قهوه تلخ ركورد فروش قلب يخي را نيز خواهد شكست.


کد مطلب: 134628

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/134628/ابتکار-جالب-مهران-مدیری-جلوگیری-فروش-غیر-قانونی-قهوه-تلخ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com