کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خشم ضدانقلاب از اقدام اصولگرايانه احمدي نژاد

24 شهريور 1389 ساعت 22:48



اقدام اصولگرايانه و قابل تقدير رئيس جمهور در اجراي تذكر رهبر انقلاب، رسانه هاي ضد انقلاب و برخي رسانه هاي بيمار و فرصت طلب داخلي را خشمگين كرد.

به گزارش جهان به نقل از کیهان به دنبال رهنمود حكيمانه رهبر انقلاب مبني بر پرهيز از موازي كاري مديريتي به ويژه در حوزه هاي سياست خارجي رئيس جمهور روز گذشته حكم «نمايندگان ويژه خود در مناطق مختلف جهان» را كه احتمال موازي كاري با وزارت خارجه و تداخل امور را پيش مي آورد تغيير داد و 6 نفر مذكور تبديل به مشاوران رئيس جمهور شدند. رهبر انقلاب در ديدار با دولتمردان تذكر داده بودند كه موازي كاري در مديريت باعث اتلاف منابع انساني و مالي و همچنين لوث شدن اصل مسئوليت و مأموريت مي شود.
به دنبال اقدام قابل تقدير رئيس جمهور در اصلاح تصميم قبلي دو طيف رسانه هاي «ضد انقلاب» و «فرصت طلب آلوده» ضمن انتشار انبوهي از تحليل هاي مغرضانه عليه اين اقدام، تعابيري نظير شكست و عقب نشيني و... را به كار بردند تا به زعم خود مانع از تداوم اين روند همدلي و اطاعت پذيري دولت اصولگرا شوند. اين در حالي است كه همين رسانه ها در موارد مشابه و به هنگام تأخير در اصلاح برخي خطاها، تلاش كرده بودند مفاهيمي چون نافرماني و ولايت ناپذيري و... را پررنگ كنند و به هر حال به بدگماني و بددلي ميان جبهه ياران انقلاب دامن بزنند.
البته براي جبهه اصولگرايان كاملاً روشن است كه از كجا ناراحتند و چرا هم تبليغ مي كنند احمدي نژاد از رهبري اطاعت مي كند و هم زماني كه تبعيت دولت و رئيس جمهور اصولگرا را مي بينند، سعي مي كنند همين را بهانه اي براي تخطئه دولت قرار دهند و مدعي شوند؛ ما كه از همان اول هم گفتيم دولت فاقد اختيار و بي اراده و... است!
به اين بيماران لاعلاج يك جمله مي توان گفت و گذشت و آن آيه نوراني قرآن است كه «قل موتوا بغيظكم. بگو از اين خشم بميريد».


کد مطلب: 134479

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/134479/خشم-ضدانقلاب-اقدام-اصولگرايانه-احمدي-نژاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com