کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستور العمل جريان فتنه براي نفوذ در پایگاه های بسیج

25 شهريور 1389 ساعت 8:21

جريان فتنه اخیرا در برنامه‌هاي تشکیلاتی خود، به نفوذ و بهره‌‌گيري از ظرفيت پایگاههای بسیج تمايل زيادي نشان داده و در اين رابطه برنامه‌هايي را طراحي كرده است.



 به گزارش خبرنگار سیاسی جهان ،  يكي از اين برنامه‌ها موسوم به "ايجاد اتاق فكر نيروهاي بسیجی" است كه در توضيح آن آمده است: "اين اتاق از نيروهاي جنبش سبز كه عضو بسيج هستند، تشكيل مي‌شود. در اين اتاق، افراد حتما از اسامي مستعار استفاده مي‌كنند و اطلاعات و اخبار اين اتاق براي جنبش و مبارزات، بسيار حياتي است و مي‌تواند از وارد آمدن خسارات و ضربات شديد به جنبش نيز جلوگيري كند. اين اتاق ضمن كمك به ريزش نيرو به نفع جنبش، باعث همبستگي و همدلي بيشتر بين جنبش و نيروهاي مردمي درون سپاه، بسيج و نيروي انتظامي نيز مي‌شود...". 

جريان فتنه سبز همچنين با رويكرد نفوذ و تاثيرگذاري در نيروهاي ارزشي بسيجي، به هواداران خود تاكيد كرده است: "... شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه با طرفداران حكومت از جمله بسيجيان صحبت كنيد و سعي كنيد نظر آنها را به جنبش جلب كنيد. در اين صورت متوجه مي‌شويد كه حكومت از طرق مختلف و با القاي مطالب اشتباه، ذهن اين افراد را به بازي گرفته و ما در صورت داشتن اطلاعات صحيح و شناخت طرز تفكر اين افراد مي‌توانيم حقايق را به آنها اثبات كنيم. پس لازم است افرادي كه در اين زمينه تجربه دارند، كساني كه اطلاعات ديني و سياسي بيشتري دارند و كساني كه با اين دسته از افراد به خوبي آشنا هستند، تجربيات خود را در اتاق فكر مربوط به اين موضوع به اشتراك بگذارند و از برآيند آن، اطلاعات و دستورالعمل‌هايي به دست آيد كه بتوان با آن به رويارويي كلامي با حاميان حكومت بپردازيم و در آنها ريزش ايجاد كنيم..."


کد مطلب: 134474

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/134474/دستور-العمل-جريان-فتنه-براي-نفوذ-پایگاه-های-بسیج

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com