جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۶۷
اگر دخترآیت الله هاشمی نبودم در زندان بودم

فائزه هاشمی نظام را تهدید به سرنگونی کرد

شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب: 133729
یکی از دختران آیت الله هاشمی به نظام هشدار داد که اگر به وضعیت فعلی کشور بی توجه باشد،نظام سرنگون خواهد شد و گفت:فکر می‌کنم اگر اين بی توجهی و بی اعتنايی به شرايط کشور و حقوق مردم ادامه يابد اين احتمال وجود دارد که خواست‌های مردم به تغييرات اساسی تبديل شود. بد نيست که گهگاهی تاريخ را مرور کنيم و عبرت بگيريم، منظور تاريخ معاصر و حوادث نزديکتر است و نه دورها. بالاخره چقدر هزينه از جيب ملت برای بقای يک نفر که کشور را به اين شرايط بحرانی رسانده بايد پرداخت گردد؟ و تا کی اين شرايط که مايه خجلت هر ايرانی است بايستی ادامه يابد؟

به گزارش جهان فائزه هاشمی گفت:اگر دختر آقای هاشمی نبودم حتماً اين آزادی نصيبم نمی‌شد، حس بسيار بدی است . در حال حاضر همه چيز وارونه شده است.بی کفايت‌ها در رأس امور قرار گرفته و مديران و شايسته‌ها در زندان، و يا اخراج و يا از کشور رفته‌اند. همه اينها برای يک ايرانی که سرسوزنی غيرت و تعصب داشته باشد درد آور است. 

فائزه هاشمی رفسنجانی، در گفتگویی که در وب سايت ماهنامه «فارين پاليسی» آمريکا، منتشر شده، به سوالات اين نشريه در خصوص تحولاتی که پس از انتخابات رياست جمهوری سال گذشته در کشور رخ داد، پاسخ داده است.

وی در اين مصاحبه با اشاره وضعيت کنونی کشور، گفت: نشاط، شادابی اميدواری، شور و هيجان ايام انتخابات جای خود را به نوعی دلمردگی و افسردگی داده است. ملتی سرکوب شده، پر از خشم و احساس مظلوميت مردمی که خود را هر چه بيشتر با دروغ‌ها، سوء مديريت‌ها، عوامفريبی‌ها، زورگويی‌ها، اوباشگری، ظلم‌ها، نابودی منابع و ثروت ملی، از دست رفتن فرصت‌های بين‌المللی، تخريب بيشتر کشور از طرف جريان حاکم روبرو می‌بيند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که مهمترين خواست‌های مردم ايران بعد از انتخابات سال گذشتهچه بود،اظهار داشت:مردم در ابتدا رأی خود را می‌خواستند و خواستار يک بررسی دقيق در روند انتخابات، ولی متأسفانه آنقدر رفتارهای غلط و خلاف قانون اتفاق افتاد که روز به روز به خواسته‌ها و انتظارات آنها که به حق هم هست اضافه شد، از جمله رأی ما کجاست؟ آزادی زندانيان، جبران خسارات قربانيان بعد از انتخابات، مجازات مقصرين و خلافکاران، حتی رسيدگی به امور کشورداری و برکناری نالايقان و دروغ گويان که نابودی و تخريب مملکت را بسيار واضح و علنی در دستور کار خود دارند، به نحوی که يک بچه نيز متوجه می‌شود. به نظرم از خوا ب بيدار شدن و هشيار شدن سران مهمترين خواسته باشد تا شايد کشور از اين سير قهقرايی که دچار آن شده نجات يابد.

فائزه هاشمی در تعریف جنبش سبز گفت:جنبش سبز از نظر من اکثريت مردم ايرانند که به دنبال حق ضايع شده خود در جريان انتخابات اخير هستند. البته همانطور که توضيح دادم به مرور زمان و در اثر سرکوب‌ها خواست‌های ديگری نيز به آن اضافه شد. به نظرم هر ايرانی که به دنبال حق، آزادی، دموکراسی و توسعه کشور است عضو اين جنبش است.

وی ادامه داد:به نظر من پايان يافتن اعتراضات خيابانی پايان جنبش نيست، تأثيراتی که اين اعتراضات و عملکرد جنبش سبز در سطوح ملی و بين‌المللی از خود به جا گذاشته همچنان ادامه دارد، که عکس‌العملل‌های انفعالی و حاکی از به بن بست رسيدن جريان حاکم، به خوبی اين تأثيرات و نتايج آن را نشان می‌دهد. طبيعتاً هر جريانی و از جمله جنبش سبز در طول حيات خود براساس شرايط موجود دچار تحولاتی می‌شود و تغييراتی در روش می‌يابد که خود می‌تواند به عنوان يک استراتژی تلقی گردد.

دختر آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سوال که آقای احمدی نژاد ابراز علاقه کرده است که با اوباما ديدار کند، با توجه به سفر ايشان به آمريکا در ماه آينده آيا احتمال می‌دهيد که چنين ديداری صورت گيرد یا خیر گفت:کل اگر طبيب بودی، سر خود دوا نمودی. ايشان گفته است «در ديدار با اوباما مسايل جهان را روی ميز بگذاريم ببينيم راه حل چه کسی بهتر است.» ايشان ايران را به نابودی کشانده و حالا نوبت جهان شده است. آمارهای خود ساخته خودشان را هم که مروری بکنند متوجه می‌شوند که هيچ گاه ايران در سی سال پس از انقلاب، حتی در زمان جنگ چنين شرايط اسفباری نداشته است، ايشان دست روی هر چيز می‌گذارد نابود می‌کند، بنابراين اين ديدار چه انجام بشود و چه نشود، بعيد می‌دانم کسی منتظر تحولی مثبت در سياست داخلی يا خارجی ايران باشد و يا روی اين ديدار حسابی باز کند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وای وای ترسیدیم
فائزه بهتره بره تاریخ و خوب بخونه تا عاقبت خودش و ببینه چی خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
اه بابا بيشتر از يه سال از انتخابات گذشته اينا هنوز دست بردار نيستن اگه واقعا همه مردم طرفدار كتنديد محبوب شما (م... ) بودن سالگرد انتخابات تظاهرات وسيعي صورت ميگرفت اينطور آروم و بي سر صدا نبود در مورد اينكه گفته اگه دختر هاشمي نبود دستگير ميشد واقعا همينطور در اين اوضاع به قول ايشون بد چطور برادرش رييس مترو تهران
کاش لااقل دل شما و اطرافیانتون که سنگشونو به سینه می زنید به حال این مردم میسوخت.
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما در زمان حضرت امیر (ع) هم آقازادگان گستاخ مصونیت قضایی داشتند؟؟؟؟
چرا امثال فائزه اینچنین به خود اجازه می دهند تا به رای اکثریت مردم بی احترامی کنند و هر آنچه لایق خودشان ... هست را به محبوب ترین رییس جمهور نسبت دهند. کاش قوه ی قضاییه همانطور که با یک ایرانی بی پارتی برخورد می کند با این فتنه گر بزرگ زاده!!!! نیز برخورد می کرد. اما افسوس که باید همچنان در انتظار برون آمدن دست عدل علی از آستین مهدی موعود باشیم. ان شا الله...( امیدوارم جهان در پیروی از قوه قضایی این متن را سانسور نکند)
Iran, Islamic Republic of
اگه ما نخواهیم شما توی مملکت ما بیایید چکار کنیم
Iran, Islamic Republic of
راست گفته همه چیز وارونه شده: یک عده قلیل در شمال تهران شدن کل مردم ایران - همونایی که تا دیروز هر توهینی که میشد به امام و ولایت فقیه وارد میکردند الان شدن خط امامی - اونایی که بیت المال رو غارت کردند الان دم از بی کفایتی و ...
آخر الزمان که میگن همینه دیگه
Iran, Islamic Republic of
منظور فائزه هاشمی از مسئولین بی کفایت که در راس امورند ... ؟؟؟
نظامی که با پیش بینی این فائزه کوچولو قرار بشه سرنگون بشه ، نباشه بهتره ! به دعای گربه سیاه کی بارون اومده !
Iran, Islamic Republic of
وسیعلم الذین ظلمو ای منقلب ینقلبون.... پس تادیر نشده توبه کنیدتوبه ....چون رهبر ماخیلی به شما وامثال شما لطف کرده اندوخودتان سعی در قهرمان شدن دارید که باید این آرزو را به گور ببرید
برو بابا ،خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه
از نظر این خانم مدیران لایق همان کسانی هستند که 16 سال مملکت را رو به قهقرا بردند الان هم رئیس جمهور مشغول جمع اوری خراب کاری های اون موقع است البته من طرفدار دولت فعلی نیستم و ... اما از شما هم متنفریم ما فقط ولایت را می خواهیم ووالسلام
Iran, Islamic Republic of
بیشتر از این هم از این خانواده انتظار نداریم !
United Kingdom
برسر اقای هاشمی هرچه بیاد مقصرش این دختر اغتشاشگرشه
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد این خانم از حسادت به زودی سکته را بزند.
Iran, Islamic Republic of
اگر یک ایرانی سر سوزنی غیرت داشت با رسانه های بیگانه که عداوتشان برای ما ثابت شده است مصاحبه نمیکرد
ای خاک بر سرت . منظورت از شایسته ها بهزاد نبوی ها هستند یا مهاجرانی یا شاید هم گوگوش و ...
به کجا چنین شتابان!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
به اين خانوم كه ميگه احمدي نژاد دست رو هرچي ميذاره نابود ميشه بگيد خدا پدرشو بيامرزه تازه فهميدم چرا بعد مناظره ها شما نابود شديد !!!!!
Canada
وقتی مورچه داره غرق میشه فکر میکنه دنیا در حال غرق شدنه!!!
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به این ساندویچ خوراغتشاشگر بگه که همه ی این تهمتهایی که به رئیس جمهور مردمی 25میلیونی زدی القاب تو و اون داداش لندن نشینته.نمردیم و معنی قهقرا رو فهمیدیم. درحالیکه در اوج افتخارات هسته ای و پزشکی و فضایی هستیم و امام خامنه ای فرمودند پیشرفت هایی که ایران دارد بسیار بیشتر و وسیعتر از اینهایی ست که در تلویزیون و رسانه ها اعلام میشود
تاکور شود هرانکه نتواند دید
Iran, Islamic Republic of
خاك بر سر كسي كه ايراني رو به خارجي ترجيح ميده بي غيرتي و بي ديني اين خانوم از اينجا نعلومه كه از اوباما دفاع ميكنه به جاي برادر هموطنش ...
Iran, Islamic Republic of
تنها اين خانم فهميده چه چيزي مايه خجالت هر ايراني هست؟؟؟؟؟؟ ما از چيزي كه خجالت ميكشيم اينه كه امثال اين خانم دروغگو وجود دارند كه هنوز پيام مردم رو درك نكردن و افكار پوچ خودشون رو نماينده افكار مردم ميدونن
مهمترين خواسته مردم ايران هم محاكمه سران فتنه و امثال ايشون و برادرشون هست كه همچنان رسيدگي نشده
هر چقدر نظام به اينا لطف ميكنه اينا ... رو به حد اعلاي خودشون ميرسونن
Iran, Islamic Republic of
هر چند این خانم خودشم بی کفایته اما
همه حرفاشم بیخود نیست
بعضی مدیران ما در نقاط حساس مملکت واقعا بی کفایتن
باید ادمای به درد بخورتری جایگزینشون بشه
Iran, Islamic Republic of
اگر منظورشان از ایران مطابق معمول خودشان و اطرافیانش شان باشد خوب باید گفت درست است و هیچ گاه از ابتدای انقلاب چنین وضعیت اسفباری نداشته اند.
البته این ربطی به احمدی نژاد ندارد چرا که گفته اند خود کرده را تدبیر نیست
Iran, Islamic Republic of
براي جهان بخاطر انتشار خزعبلات اين ... معلوم الحال متاسفم.
چرا هیچ کس به این خانم کاری ندارد!
Iran, Islamic Republic of
بابا خیلی رو داری ... ههههههههههه
Iran, Islamic Republic of
... تحویل بگیر
Iran, Islamic Republic of
چرا كسي جرات برخورد با اين خانم را ندارد . ئاقعا راست گفته كه اگر دختر آقای هاشمی نبودم حتماً اين آزادی نصيبم نمی‌شد . جاي بسي تاسف براي ... كه حتي جرات برخورد با اقا زاده ها را هم ندارد در عوض زورش رو به ملت بد بخت مياورد .
Iran, Islamic Republic of
یکی از اون با کفایت ها که فراری هست لابد مهدی هاشمیه. بابا جون مادرت تو دیگه صوتی نده
Iran, Islamic Republic of
وقتی شیرینی زیاد می خوریم زده می شویم اینام از خوشی زیاد سر ناسازگاری برداشته اند .

خداوندا اگر به ما آدما نعمتی دادی ظرفیتش را هم بده .
Iran, Islamic Republic of
اگر با آقازاده هاي متخلف و ازخود راضي و زياده خواه برخورد منطقي و قاطع صورت بگيرد مطمئن باشيد اين نظام بيمه خواهد شد و مردم بيش از پيش به دولت و نظام اعتماد خواهند كرد.
Iran, Islamic Republic of
غیرت جنبش سبز مورد ادعای فائزه را همه مفسدین بین المللی فریاد میزنند.
فقط راست گفت که چون دختر هاشمی است هیچ اتفاقی برایش نیافتاده و حس بد او مخصوص خود اوست نه جامعه .
واقعا از مهتری این خاندان بستوه آمدیم.
اونها که جرأت ندارند رودر روی مردم قرار بگیرند ولی ای کاش سایت های خبری سوز دل ما را به اطلاع عموم برسانند.
Iran, Islamic Republic of
ملت بزرگ وبافهم ایران بارای وانتخاب قاطع خودجواب تمام تحلیلهای ابکی وبوچ فتنه گران مخصوصااین خانواده راداد
Iran, Islamic Republic of
چقدر فرافکنی در این صحبتها زیاد است . ضمنا ایشان همچنان مانند یک ارباب که همه را جیره خوار خود می داند به دیگران نگاه میکند این نوع خوی و منش دیگر مرده است و جائی در بین ایرانیان ندارد هر چند که میدانیم همه عصبانیتش هم مال این است که دیگر مانند گذشته نمی تواند خود را مالک ایران بداند.
Iran, Islamic Republic of
فائزه نظام را تهدید به سرنگونی نکرد بلکه اقدام به سرنگونی کرد.
وقتی که پدرش می گوید خیالم از آقا صادق (آیت اله آملی لاریجانی ) راحت است حتما مهدی هاشمی متهم باید تند تند برای دیگران شکایت نامه تنظیم کند و فائزه هم طلبکار باشد
Iran, Islamic Republic of
حاشیه امن که میگن یعنی همین !
Latvia
برو به درك با این تحلیل های آمریکاپسندانه ات ....
Iran, Islamic Republic of
1- فائزه خانم امیدوارم که تو را در زندان ببینم انشاءالله به زودی زود
2- بیکفایت تو هستی با اون سران فتنه و سران جنبش نحس تون
3- اتفاقا نشاط و شادی شور و هیجان بعد از شکست شما جیره خواران امریکا و اسرائیل بیشتر شده
4- دروغگو خودتی و اون خ...
Iran, Islamic Republic of
حالا قوه غذاییه به نظر شما کاری خواهد کرد؟ عمرا.
توهین به رییس جمهور رسمی مملکت و باز اقازاده پروری
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز شجاعت خود را در زمینه درج نظر کاربران به که فروخته است.
ای کاش مردم عادی هم به اندازه فائزه بنت هاشمی مصلحت و خبرگان و .... اعتبار و ارزش می داشتند!
... با این اظهارات حتمأ امسال ايشون جزء كانديدادهاي جايزه صلح نوبل قرار خواهند گرفت!!!!!!!! اينهم از كرامات ... ماست كه آفتابه دزد و قالپاق دزد محكوم است و دانه درشت ها صاف صاف دارن راه مي‌رن و ... و مثل این خانم نعل وارونه مي‌رنن و همه را تهديد مي‌كنن.
Iran, Islamic Republic of
جهان! این ... رو میذاری تا نفرت ما رو نسبت به این خاندان ... به اوج برسونی؟
Iran, Islamic Republic of
فائزه خیلی غلط کرد خیلی بیجا کرده افکار مریضشو اعلام هم میکنه اونجا که حرف از یاس و افسردگی ودلمردگیه داره حالات درونیشو میگه منتها با نام ملت!!!!!!!!!!!امااونجایی که از آزادی دم میزنه منظورش اینه که آزاد باشه خودش و خونوادش هرجوری خواستن مملکتو بچاپن منظورش از مدیرای لایق هم همان نوچه هاشون وغارتگران بیت المال به نفع خونواده و حزبشونه که ملت دست خیلیاشونو کوتاه کرد
حالا زیاد هم مهم نیست که بفهمه یا نه که مردم یه بار برای اعتراض به هاشمی به خاتمی رای دادن و در اعتراض بعدی به هاشمی احمدی نژاد رای آورد
حالا هی خیالبافیاشو ادامه بده ...
جهان این جمله آخرشو سانسور نکن منم از این جمله خوشم نمیاد ولی چه کنم که حقیقتیه در مورد این خانم
Iran, Islamic Republic of
1- حرفهای این خانم ارزش تیتر شدن و خوندن نداره
2- حالا که گذاشتین باید عرض کنم اولا ما دنبال عدالتی هستیم که امثال ایشان بواسطه پدر آزاد نباشند و این عدالت با حضور خاندان ایشان و وابستگان آنها در صدر کشور حاصل نمی شد بنابراین ملت درست فهمیده که اینان را کنار گذاشته است
3- الغریق ..... بکل حشیش
4- خیلی کوچیکه که بخواد تهدید کنه
5- اگه وقت کرد در راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر بیاد تا ببینه ملت ایران چه رنگی هستند
6- گوش شنوایی در سبزها هست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فائزه خانم فکر کنم یه مقدار تاریخ رو بد خوندید!!!
یه مقدار دیگه ادامه بدید به امید الهی خودت ..... سر نگونی!!
ان شاء الله
Iran, Islamic Republic of
حرفهای این خانم را ...... جدی نگیرید.
Iran, Islamic Republic of
از خشم و نفرت اشباع است!
Iran, Islamic Republic of
ببین خانم هاشمی این جمله را یکبار برای همیشه در گوش خود و جیره خوارانتان فرو کنید که ، رییس جمهور فعلی را ما با دید باز انتخاب کردیم ونیازی به خیالپردازی شما نداریم ، همه میدونن ملت غیور ما در آرامشی دو چندان از قبل به سر می برد ، ...
Iran, Islamic Republic of
از اينهمه بي ادبي در مقابل حرف حق يك خانم محترم و داري تحصيلات و درك سياسي بالا جدا متاسفم ....
چرا اینها هنوز فکر می کنند جنبش سبز زنده است. جنبش سبز با سرانش خیلی وقته نابود شده اند.
......
Iran, Islamic Republic of
ای بابا
یاد صحبتهای اشرف پهلوی افتادم
اونا هم بعد از انقلاب از این حرفها زیاد میزدن
Iran, Islamic Republic of
کوچولو
Iran, Islamic Republic of
چون بابای ثروتمندش قبلادر زندان بودند وقت تنبیه وادب کردن ایشان دست نداد.حالاهم که نمیشه...الناس عبیدالدنیا....واذامحصوابالبلاقل الدیانون
Germany
تمام ..... بیت المال در داخل و خارج از
کشور همسو با منافع غرب کورکورانه
مخالف و معارض دولت کنونی هستن. دولت ثابت کرده که به اموال مردم چشم ندوخته
وباند بزرگ ...... خود را در خطر می بیند. مهران از المان
Iran, Islamic Republic of
نظرات ايشون در دايره ي يك ديد بسته و يك جانبه نسبت به جامعه است و مشخص است كه با حرف مردم در تضاد است بنده از پدر ايشان ميخواهم نسبت به اين حرف ها اعلام موضع صريح كنند سوال مردم مشخص است ايا اين حرف ها همان حرف هاي اقاي هاشمي است كه از دهان ديگري بيرون مي ايد يا اقاي هاشمي هم به انها انتقاد جدي دارند؟
چیه باز بوی تصویب دلارهای آمریکا برای حمایت از فتنه به دماغت خورده؟! توهم برو اونور آب که بیشتر گیرت بیاد. خدا پدرت رو حفظ کنه که اگر نبود تو الآن داشتی آب خنک میخوردی.
Iran, Islamic Republic of
فائزه شب كه ميخوابد خواب سرنگوني نظام را ميبيند تا دوباره دنيا به كام شود و دوباره دوران گل و بلبل تكرار شود ولي بايد گفت شتر در خواب بيند پنبه دانه گهي ...
Iran, Islamic Republic of
باش تا صبح دولتت بدمد
Iran, Islamic Republic of
ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم...
چرا به ابروی پدرش رحم نمیکند؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
داداش بزرگت كه فراريه تازه گنده تر از توهيچ غلطي نكرد جوجه
یه قرص هست به اسم ... برای آدم هایی تجویز میشه که دچار توهم خیلی زیاد می شوند به این خانم هم توصیه می کنم روزی هفت هشتا بندازه بالا خدا همه مریض ها را شفا بدهد
Iran, Islamic Republic of
ملوسي ---- خيلي لوسي
Iran, Islamic Republic of
شما چرا فقط نظر یک گروه رو منعکس میکنید؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ساندویچ نرسیده بهش هذیون میگه
Iran, Islamic Republic of
یاد فیلم مادر مکرمش افتادم که بعد از رای دادنش میگفت اگر تقلب کردن مردم بریزن تو خیابونا!!!!!!!

یعنی این برنامه تو خیابون ریختن و تقلب برنامه طول و درازی داشته
Iran, Islamic Republic of
افرین بچه خوب تهدیدت را کردی؟
حالا برو پیش داداشی
رویا محبی
Iran, Islamic Republic of
...