پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱
نقض آشکار حقوق بشر در آمریکا؛

خریدو فروش دختران کم سن و سال در آمریکا

سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 133102
عرضه دختران کم سن و سال برای فروش و یا ازدواج با مردان، به یک معضل بزرگ در آمریکا تبدیل شده است و این کشور روزانه شاهد موارد متعددی از فروش دختران نوجوان کم سن و سال است.
به گزارش سرویس زنان جهان؛ اخبار جدید حقايقي تكان‌دهنده از قاچاق انسان و بهره‌كشي جنسي از كودكان را در آمريكا افشـــا كرده است.

مقامات اف.بي.آي در شهر آتلانتاي ايالت جورجيا كه بيشترين شمار بهره‌كشي جنسي كودكان و به خصوص دختران را دارد، در تلاش هستند تا با قاچاق انسان كه ريشه اين مشكل در آن نهفته است، برخورد كنند.

به گفته مقامات آمريكا، بعد از آتلانتا، شهرهاي ديگر مانند نيويورك، سانفرانسيسكو، ميامي و واشنگتن دي سي پايتخت آمريكا از جمله ديگر شهرهايي هستند كه در آنها، اين معضل بيش از ديگر نقاط آمريكا به چشم مي‌خورد. 

بنا به گزارش مقامات آمريكايي، دختراني كه سن آنها به 12 سال نيز مي‌رسد، براي سوءاستفاده‌هاي جنسي به آمريكا قاچاق مي‌شوند.

بسياري از اين دختران به زور يا با ترفندهاي گوناگون به دام قاچاقچي‌هاي انسان مي‌افتند و سر از مكان‌هاي فساد در مي‌آورند.

در بيشتر موارد، براي كودكان قاچاق شده، آتلانتا كانون و گذرگاه ورود به آمريكا به‌شمار مي‌آيد و با توجه به اينكه مافياي قاچاق انسان در اين كشور آنان را بعد از مدتي كوتاه به نقاط ديگر منتقل مي‌كند، رهگيري آنان براي تحقيقات بيشتر يا نجات آنان دشوار و گاه امكان‌ناپذير مي‌كند.

براساس آمارها، ماهانه بين 400 تا 500 دختربچه در جورجيا مورد سوءاستفاده جنسي قرار مي‌گيرند.

كارشناسان اينگونه بهره‌وري از دختراني را كه به آمريكا قاچاق مي‌شوند، برده‌داري جديد نام مي‌برند.

از ديگر سو نتايج مطالعات جديد در آمريكا نشان مي‌دهد از هر چهار دختري كه به سن 18 سالگي مي‌رسند، يك دختر مورد آزار جنسي قرار مي‌گيرد و اميد به زندگي براي دختر بچه‌هايي كه مجبور به روسپي‌گري مي‌شوند، 27 سال است و بيماري ايدز يا قتل مهم ترين عامل مرگ در ميان آنان است. 

افزایش فروش دختران نوجوان در آمریکا
اخبار پلیس آمریکا حاکی از افزایش فروش دختران نوجوان در آمریکا به خصوص مناطقی از ایالت کالیفرنیا را دارد به طور مثال پلیس آمریکا از بازداشت مردی که دختر 14ساله اش را به بهای 14هزار دلار پول نقد و مقادیری مشروب و گوشت به فروش رسانده بود، خبر داد. 

خبرگزاری فرانسه از سان فرانسیسکو، در مورد فروش یک دختر آمریکایی می گوید:مقامات منطقه مهاجرنشین "گرینفیلد" در 225کیلومتری جنوب شرق سان فرانسیسکو گفتند که یک مرد آمریکایی 36ساله دختر12 ساله اش را از طریق یک دلال برای فروش به جوان 18ساله ای عرضه کرد، موضوع زمانی علنی شد که خریدار از عهده پرداخت تمامی مبلغ تعیین شده برنیامد و این پدر آمریکایی از وی شکایت کرد. 

 پلیس آمریکا معتقد است عرضه دختران کم سن و سال برای فروش و یا ازدواج با مردان، به یک معضل محلی تبدل شده است به طوری که  این کشور روزانه شاهد موارد متعددی از فروش و یا اقدام به فروش دختران نوجوان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینم از بهشت یک عده که فقط گول فیلم های هالیوودیا خوردن