کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسامی میهمانان افطاری احمدی نژاد با هنرمندان

15 شهريور 1389 ساعت 9:55

جمعی از هنرمندان در ضیافت افطاری رئیس جمهور شرکت کرده بودند، و 15 نفر از هنرمندان سینما و تلویزیون در سخنانی برخی پیشنهادات و مشکلات خود را با ريیس‌جمهور در میان گذاشتند.


به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان،حمایت از فیلم‌های ارزشی و دفاع مقدس، توجه دولت به بازنشستگی، بیمه و مسکن هنرمندان و احداث سالن‌های سینما از جمله موضوعاتی بود که از سوی هنرمندان مطرح شد. 

در پایان این مراسم هنرمندان کشورمان روزه خود را به همراه ريیس‌جمهور افطار کردند.در اين افطاري اسفنديار رحيم‌مشايي و سيدمحمد حسيني وزير ارشاد در كنار رييس‌جمهور در مراسم ديدار با هنرمندان حضور داشتند. 

به گزارش خبرنگار ما، حضور چشمگير هنرمندان سينما و تلويزيون از نكات برجسته اين مراسم بود. 

برخي از هنرمندان كه در مراسم افطار رييس‌جمهور شركت داشتند به اين شرح است: ابوالقاسم طالبي، مسعود ده‌نمكي، محمدرضا شريفي‌نيا، مهران مديري، پروانه معصومي، نسرين مقانلو، حسين سهيلي‌زاده، پرستو صالحي، حسين فرحبخش، ‌عبدا... عليخاني، اميرحسين شريفي، حبيب‌ا... كاسه‌ساز،‌ علي روئين‌تن، رضا داودنژاد، برزو ارجمند، حامد كميلي، فريبا نادري، جواد عابدي، مريم كاوياني،‌لادن طباطبايي، حسين محب‌اهري، محمدرضا ورزي، ‌احمد نجفي،‌ سيامك انصاري،‌ نفيسه روشن، سياوش خيرابي و ... .


کد مطلب: 133011

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/133011/اسامی-میهمانان-افطاری-احمدی-نژاد-هنرمندان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com