سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲۳
«کاملیا انتخابی فرد» کیست؟

ماجرای انتشار عکس این خانم با رئیس جمهور + عکس

شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 132687

به گزارش سرویس زنان جهان، به تازگی در برخی از سایت ها عکسی منتشر شده است که در آن رئیس جمهور کشورمان با کاملیا انتخابی فرد که یک روزنامه نگار فراری است، کنار هم قرار گرفته اند.



بنابر این گزارش تنها توضیحی که در انتهای این عکس آمده نشان می دهد عکس متعلق به زمانی است که احمدی نژاد به نیویورک سفر کرده بود.

برخی در حاشیه انتشار این عکس با این مضمون نوشته اند که با توجه به سوء سابقه این فرد و مواضع ضد نظام وی چطور احمدی نژاد با او عکس گرفته و مصاحبه کرده است؟ که در همین رابطه توضیح زیر ضروری است.

در جریان سفر دكتر احمدی نژاد به نیویورك در سال 87، انتخابی فرد با ایجاد سر و صدا خواستار ملاقات با وی می شود و بالاخره می تواند همچون بسیاری دیگر از هموطنان مقیم آمریكا به عنوان ارباب رجوع به دیدار احمدی نژاد برود.

چند روز بعد از آن در اقدامی غیراخلاقی مطالبی را در قالب پرسش و پاسخ با عنوان مصاحبه با رییس جمهوری اسلامی ایران روی وبلاگش قرار می دهد و مدعی می شود به عنوان خبرنگار یك روزنامه انگلیسی زبان با دكتر احمدی نژاد مصاحبه كرده است.

همچنین وی اعلام می کند این مصاحبه 24 ساعت قبل از سخنرانی احمدی نژاد در سازمان ملل با وی صورت گرفته است.

در همان زمان هم بعضی از روزنامه‌ها و سایت‌های خبری با تصور اینكه مصاحبه این خبرنگار متواری با رییس جمهور جزو برنامه‌های رسانه‌ای سفر نیویورك بوده، آن را مورد انتقاد قرار داده بودند.

خبرگزاری ایرنا هم که این مصاحبه را انتشار داده بود بعد از آشکار شدن واقعیت امر توضیحاتی را در خصوص جعلی بودن آن درج کرد.

به نظر می رسد این عکس هم متعلق به همان زمان و همان مصاحبه جعلی است.

گفتنی است «کاملیا انتخابی‌فرد» عضو سابق هیأت تحریریه روزنامه‌ همشهری در زمان مدیرمسؤولی «غلامحسین کرباسچی» و روزنامه توقیف‌شده «زن» به مدیر مسؤولی «فائزه هاشمی» است که پس از توقیف این روزنامه‌ها به خارج از کشور رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
مشاور رسانه ای رییس جمهور کجا بوده ؟ در هیئت همراه کسی نبوده از سابقه این خانم مشهور اطلاع داشته باشد ؟ خبرنگار متواری با هموطن مقیم امریکا فرق می کند!
Iran, Islamic Republic of
از چی و از دست چه کسانی «فرار» کرد؟ یا ایکه مانند بقیه ایرانیها به خارج رفته و لازم نمیبیند توضیح دهد برای چه؟
ضمناً آقای احمدی نژاد رئیس جمهور همه ایرانی های است-- اعم از موافق و مخالف و در خارج یا در ایران. چرا ما همگی تفکر نفاق داریم و همدیگر را مادبانه تحمل نمیکنیم؟
Iran, Islamic Republic of
اين خانم هميشه در شبكه تلويزيوني العربيه علیه رييس جمهور و نظام جمهوري اسلامي دروغ پراكني مي كند.

آيا واقعا نشناختن وي پذيرفتني است؟
Iran, Islamic Republic of
خوش بحال کسانی که طرف شما هستند هر کاری هم بکنند برای ان یک توجیهی درست میکنید حالا اگر این عکس متعلق به طرف مقابل بود.... واقعا که مصداق بی تقوایی هستید.
Iran, Islamic Republic of
بالاخره ايشون فراري است يا رفته خارج؟ حالا اصلا چه اشكالي داره كه رئيس جمهور با او صحبت كنه و عكس بگيره. آقا به جاي درج اين مزخرفات به اصول تعطيل شده بپردازيد
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنم خط و ربط و اعتقادات آقای احمدی نژاد آنقدر واضح هست که این وصله ها به ایشان نچسبد.
Latvia
اگه خاتمی بود چی؟
Iran, Islamic Republic of
بابا خیلی مته به خشخاش نگذارید .در سفر های خارجی و یا در سفر اخیر ایرانیان خاج از کشور با رییس جمهور افرادی شاید از این خانم بدتر هم با رییس جمهور ملاقات داشته اند ، اینکه اشکالی ندارد . ای کاش همه مسائل اینطور بود .وقتی رییس دفتر ایشان آن جوری در باره مسائل مهم حرف می زند این خانم با چند تا پرسش که مشکلی نیست آن هم بعد از دو سال گذشته از موضوع. ول کنید بابا
بسمه تعالی

لطف کنید , بفرمائید آیا مشاورین و بخصوص رئیس دفتر ایشان در جریان این مطالب نبوده اند؟ آیا نمی شود حد اقل منبعی از سابقه افرادی که با رئیس جمهور میخواهند ملاقات خصوصی داشته باشند یک تحقیق مختصری بکنند و این قبیل شیطنتهای "سهل و ساده" را تدبیر کنند؟ بصورتی که همین امسال هم دوباره چندتا از این حضرات "مردم" این جنبش "چیز" معروف به "مردمان خدا جوی" "جنبش سبز مردمی" خودشان را میان بقیه علاقمندان ایران خمینی جابزنند و ای بسا ضربه های بزرگی وارد کنند
Iran, Islamic Republic of
توجیه قابل پذیرفتن نیست
Iran, Islamic Republic of
چرا وابستگی انتخابی فرد را به حزب بهائیت مطرح نمی کنید.
Iran, Islamic Republic of
بیچاره اگر خاتمی بود....
Iran, Islamic Republic of
الان کجاست
Iran, Islamic Republic of
اون آقایی که گفته اگه خاتمی بود چه باید بدونه که خاتمی با زنهای محجبه یا کمی حجاب دار صحبت نمی کنند!!!ایتالیا رو میگم
Iran, Islamic Republic of
خوب فرقش با خاتمی اینه که باهاش دست نداده و حجاب داره عزیزم با کمی به کته مبارک تفاوت رو می فهمی
Iran, Islamic Republic of
مشکل این خانم هویت است . زمانی برای انگلیسی ها خوش رقصی می کرد الان برای عربها این کار را می کند . خدا بهش رحم کند
United States
با سلام

خیلی از آنهائیکه ها از دست شلاقزنها, اکبر پونزها, رد صلاحیت کنندگان, پاکسازی کنندگان و... دوران نخست وزیری موسوی--که حتی به فرمان هشت ماده ای امام هم اعتنا نکرد--مجبور به ترک ایران شدند از زمان رئیس جمهور شدن دکتر احمدی نژاد بیشتر از همیشه سرشانرا در کشوریکه زندگی میکنند بالا میگیرند و میگویند "من ایرانی و مسلمانم".
Iran, Islamic Republic of
جالب که این عکی در رمان خودش به اندازه کافی جنجالی شده اکنون دوباره چه کسانی آن را جنجالی کردنند
Iran, Islamic Republic of
از قیافه دکتر که معلومه که این خانوم اون طور ها که میگین سر و صدا نکرده واسه گرفتن وقت مصاحبه!
Iran, Islamic Republic of
راستی تو یک خبر مربوط به این خانوم و مصاحبه با دکتر، گفتید که پوشش زننده و .... منظورتون از پوشش زننده و دامن کوتاه همینه؟
Iran, Islamic Republic of
واي اگر اصلاح طلبان بودند چي ميشد ؟حتما آقاي پناهيان ديگر كفن نمي پوشيد ميرفت براي جنگ با اصلاح طلبان
پس از این به بعد رئیس جمهور باید تمام بازیگران و خواننده ها و مدل های خارجی و داخلی رو بشناسه .
یه وقت عکس نگیرند باهاش ...
Iran, Islamic Republic of
با با احمدي نژاد در مراسم روز معلم دست معلمش را بوسيد!
حالا با يكي عكس گرفته چي شده!