پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳۴
حجت الاسلام احمد پناهیان:

اگر یک قدم دیگر برای مذاکره با امریکا بردارید کفن پوش ها جلو می آیند

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 130092
حجت الاسلام احمد پناهیان طی سخنرانی در جمع مردم در جوار امامزاده ابراهیم قم ، ضمن انتقاد از عملکرد دولت در بحث مذاکره با امریکا ، نسبت به طرح مجدد بحث مذاکرده با آمریکا هشدار داد.
   به گزارش خبرنگار جهان ، پناهیان همچنین با اشاره به صحبت های اخیر یکی از علمای قم مبنی بر خروج کفن پوشان به نشانه اعتراض به سخنان رحیم مشایی اظهارداشت: قابل قبول نیست که بخاطر کسی مثل مشایی ما برویم و تحصن کنیم یا عده ای کفن بپوشند، چرا که آن روزی که ما در دولت اصلاحات، کفن می پوشیدیم برای روالی که ایجاد شده بود و جریان ضد دینی که در حاکمیت ایجاد شد، چاره ای جز تحصن وجود نداشت.

وی ادامه داد:در آن سالها  لاابالیگری، جریان لیبراستی ، جریان حاکم بود. اما حالا این بابا مگر چه کسی است که یک حرف غلط بزند من برایش کفن بپوشم. حتی راجع به او فکر هم نمی کنم.
 
وی قاطبه اعضای دولت را حزب اللهی توصیف کرد و ابراز داشت: حالا با این وضعیت درست است که ما بیاییم و علیه این دولت که مشکلی با دین ندارد دست به تحصن بزنیم.

پناهیان در عین حال هشدار داد که ماجرای مذاکره با آمریکا و زمزمه هائی که اخیرا شنیده می شود متفاوت از مسائل جزئی مثل مشائی است و اگر در فضای مذاکره با امریکا یک قدم جلو بیایند آن وقت هست که با کفن پوشان روبروخواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب پناهیان عزیز جناب رئیس جمهور فرمودند که مواضع وسخنان جناب رحیم مشایی عین مواضع ونظر دولت است جناب پناهیان عزیز روزی روزگار به خاطر یک نمایشنامه که در دانشگاه امیر کبیر توسط یک دانش جو نوشته شده بود کفن پوشان را به خیابان ریختید اما درمقابل کسانی که دم از دوستی با مردم اسرائیل زدند مکتب ایرانی مطرح نمودند انبیا را زیر سئوال بردند وفرمودند عصر اسلامگرایی دیگر گذشته است هنوز غیرتتان گل ننموده است کمی مشکوک به نظر می رسد !
جناب پناهیان عزیز ... در مناظره شب گذشته جناب جوانفکر تمام اعتراضات به جناب مشایی را سیاسی دانستند وبا این سخن به تمام دلسوزانی که از حوزه گرفته تا ائمه جمعه وعالمان دینی اهانت نمودند وآنها را کم درک وبینش خواندند که قضاوت نا بجا می نمایند آیا رگ غیرت شما ونیروهایتان هنوز تکان نخورده است ؟
نه دوست طلبه من آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است .......
Latvia
دوستان توجه داشته باشند كه با توجه به تغيير شرايط و مصالح نظام شايد مذاكره و برقراري رابطه با آمريكا به مصلحت باشد. بهتر است اجازه داده شود مسئولين ذيربط و منتخب ملت مسير كارشناسي شده را با قدرت طي كنند. كما اينكه پيامبراسلام ص، امام علي ع و امام حسن ع در مقاطعي با دشمنان خوني مسلمانان وارد مذاكره و صلح مي شدند....
حقيقتا بايد گفت چقدر هوشيار و بادقت عمل ميكنند و چقدر.............
Latvia
.. دشمن از طريق استراتژي دفاع بد وارد عمل شده تا از درون اختلاف ايجاد نمايد . الان زمان زمان هشياري و بصيرت است . صبر داشته باشيد كه صبح صادق بدست صاحب اصلي نزديك است
Iran, Islamic Republic of
........
مگر حضرت آقا در یزد نفرمودند هروقت مذاکره با آمریکا برای ما مفید باشد، بنده خودم می گویم؟...............
Iran, Islamic Republic of
سلام در جواب این دوستی که گفته شاید به مصلحت باشد با امریکا مذاکره کنیم می خواهم بگویم این مصلحت را چه کسی تعیین می کند ولی فقیه یا شما؟
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه آقای پناهیان که سیاستهای کلان رو خود ولی فقیه مشخص می کنند . و اگر دولت کار شکنی نکند اجرا می شود .
Iran, Islamic Republic of
کدوم مذاکره؟
ما که چیزی نشنیدیم
این دولت و این احمدی نژاد که میخواهند سایه دولت اوباما رو بزنند و هر روز با کنایه با دولت آمریکا و اوباما صحبت میکنه چجوریه که حالا میخواهد مذاکره بکنه و این اقا اینجوری عصبانی شده
اصولا اقای پناهیان خیلی عجول و عصبانی هستند از طرز گویش و حرف زدنشون کاملا مشخص هست.
Iran, Islamic Republic of
بالاخره یه نفر پیدا شد این درد و دل مارو بگه، که بابا مذاکره با مستکبر به هر نحو حرام، خوب آمریکا مصداق تمام عیار استکبار است. از غیرت و ولایت مداری احمد پناهیان خوشم اومد، .....
Iran, Islamic Republic of
باید عرض کنم که بنده آقای احمد پناهیان را در دانشگاه تهران شناختم به نظرم پر بی راه نمی گن، خدا حفظشون کنه، آقای پناهیان ما آماده کفن پوشی هستیم، اگر دولت یک قدم دیگر برای مذاکره بردارد دیگر تاب نمی اوریم.
لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است.
Iran, Islamic Republic of
کسی که تو دانشگاهها درباره ی امام زمان(عج) صحبت میکردو معروف شد حالا درباره ی سیاست خارجی فتوا میده.این کشور رهبر داره.صاحب داره.
Iran, Islamic Republic of
بله این کشور رهبر داره همه می دونیم، ولی دوستان در زمان اصلاحات هم کفن پوشی هایی شد، اما خود آقا که نگفته بودن، بعضی جاها اول باید مردم بیان جلون، الحق و والانصاف حرف آقای پناهیان به حق درست، ما که با آقای احمدی نژاد پیمان نبستیم هرچی که تو میگی درسته، و بهتر به این دوست عزیز بگم بهتره ببینید آقا در باره مذاکره چی گفتن، بعد بیا بگو ...
Iran, Islamic Republic of
فکر میکنم در مورد مذاکره با آمریکا فقط آقا میتوانند تصمیم بگیرند نه آقای احمدی نژاد نه اقای پناهیان و نه دیگران... یعنی این موضوع را آقای پناهیان نمیدانند ولی بچه حزب اللهی های معمولی ما میدانند؟!!!!
.....
United States
هر کس خودش رو تو هر زمینه ای صاحب نظر می دونه مشایی صاحب کمالات تو دین می شه ایشون هم صاحب کمالات تو سیاست خارجی ......
United Arab Emirates
اين اقا چرا دولت را تضعيف مي کند؟
Iran, Islamic Republic of
ببینید باید یه چیزی این وسط روشن بشه،مذاکره یه مساله صرفا سیاسی است یا، یه مساله دینی در بعد اجتماعی؟
خوب از اونجایی که در جمهوری اسلامی «سیاست ما عین دیانت، و دیانت ما عین سیاست است»
خوب باید در همچین مساله ای به فقها رجوع کنیم و ببینیم نظر اسلام درباره سیاست خارجی اسلام چیه؟، چند وقت پیش کتابی چاپ شد با نام «روابط بین الملل در اسلام» از آیت الله جوادی آملی، به دوستانی که بدون مطالعه نظر میدن پیشنهاد می کنم این کتاب رو مطالعه کنند. بعد از مطالعه این کتاب برن ببینند مقام عظمای ولایت در مورد مستکبر، رابطه با مستکبر، رابطه با آمریکا چی گفتن، البته از اونجایی که فعلا نظرات مقام معظم رهبری به صورت موضوعی طبقه بندی نشده این کار یه کم مشکله. ولی برای کسانی که میخوان این مساله براشون روشن بشه بهتره برن این کار رو انجام بدن. بعد از اینکه این کارو انجام دادی بیا نظر بده.
حالا که این مساله یک مساله دینی هست، جناب دکتر احمدی نژاد بدون اجازه و بدون نظر حضرت آقا نباید کاری کنه.
من آقای پناهیان رو میشنام، می دونم که بدون مطالعه و بدون اینکه نظر آقا رو بدونه حرفی نمی زنه، دوستان یادشون باشه جناب دکتر احمدی نژاد فقط رئیس جمهور مردم هستند، نه همه کاره مردم. اون ولی فقیه که در زمان غیبت سیاست های کلی رو تعیین میکنه، در آخر باید بگم ما آماده کفن پوشی هستیم اگر....
Iran, Islamic Republic of
افرین به این بصیرت، من تا به حال به این موضوع فکر نکرده بودم، شاید اصلا ....... یه بازی سیاسی باشه تا بخوان سر ما رو گرم کنن بعد برن پشت میز مذاکره و ... ایول آقای پناهیان... دمت گرم، از همون اول که تو شیراز دیدمتون گفتم ایشون با بقیه فرق داره ...
Iran, Islamic Republic of
در حدی نیستم که به آقای پناهیان اعتراض کنم. اما فکر کنم حق دارم یک اشکال طلبگی کنم!
آقای پناهیان عزیز و دوست داشتنی! تشخیص خوب و بد بودن بعضی مسائل بلکه کل مسائل با علمای عظام به ویژه گل سرسبد مراجع مقام معظم رهبری است. فکر کنم این گونه حرکات ضربه ی بیشتری به نظام می زند.
Iran, Islamic Republic of
باید به این آقایی که ما رو توصیه به مطالعه کردن بگم که، دست شما درد نکنه ، باید بگم بله شاید کار مذاکره اشتباه باشد، ولی آیا کفن پوش شدن در مقابل یک دولت اصولگرا، خودش فتنه به بار نمی آوره...
Iran, Islamic Republic of
من توی اون مجلس بودم که آقای پناهیان این حرفهارو زد، خوب آقای پناهیان به عنوان کسی که روزگاری عضو جامعه مدرسین حوزه بود، باید بگم بهترین موضع رو اعلام کردن البته در مورد آقای مشایی نمی دونم.
Iran, Islamic Republic of
آقای پناهیان برات متاسفم ...........
Latvia
متاسفانه با كمال احترام بايد گفت كه به سمت روش ..........داريم پيش مي رويم.
كشور رييس جمهور و بالا تر از ايشان رهبر دارد و اگر مذاكره اي شود قطعا با نظر ايشان است.بهتر است بقيه ساكت شده و جو را بيش از اين متشنج نكنند.
البته برخي ها .......
Iran, Islamic Republic of
در مورد این دوستمون که گفتند آقای پناهیان بدون نظر آقا حرف نمیزنن، مثل اینکه همین دو سه هفته پیش بود که آقای پناهیان فرمود که طلا و مس فیلم توهین آمیزیه، در حالی که آقا گفت که خیلی هم فیلم خوبیه،
آقای پناهیان شما کی هستی که دولت رو تهدید میکنی؟؟
این روزا تهدید کردنم مد روز شده
نظر رهبر معظم شرط است. قضاوت پیرامون این مساله ملاحظات زیادی دارد.
آقای پناهیان فرد محترمی است و به مساله ولایت فقیه هم حساس هست.
اما بنده پای صحبتهای ایشان نشسته ام و باید بگویم که ایشان از صحبتهای رهبری آنطوری که خودش می خواهد استنباط می کند. .............
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که عاشق نقد کردن هستی باید بدانی که ایشان علیرضا پناهیان نیست که از طلا و مس انتقاد کرد ایشان احمد پناهیان است که جزوه آزمون بصیرت داده و بر رد مقاله آقای سعید جلیلی مقاله ای داده.
Iran, Islamic Republic of
رای ما به احمدی نژاد رای به استکبار ستیزی مبارزه با اسرائیل خون آشام و انگلیس و امریکا بود و .....
گفتمان احمدی نژاد در عرصه سیاست خارجی در مقابله با استکبار جهشی رو به جلو بود. ادبیات احمدی نژاد در مقابله با آمریکا و اسراییل بسیار تند و استکبار ستیزانه و در جمهوری اسلامی کم سابقه است.
.........
Iran, Islamic Republic of
آقای پناهیان ببخشیدکه رییس جمهور بدون اجازه شما می خواهند مذاکره کنند.مردم رییس جمهور انتخاب کرده اندبرای همین کارها.
مگر دولت تا به حال چه قدم مثبتی برای مذاکره برداشته که حالا آقای پناهیان از تعبیر "یک قدم دیگر" استفاده می کند.
احمدی نژاد در عمل فقط شرایطی را ترتیب داده که امریکا حاضر به مذاکره نباشد و دعوت به مذاکره صرفا یک تعارف بوده که بیشتر جنبه تحقیر امریکا را داشته.
Iran, Islamic Republic of
درجواب آن دوست عزیز می خواهم بگویم که همین قدم هایی که برداشته و من و شما ندیده ایم بس که منجربه این شده که حضرت آقا در مورد مذاکره موضع گیری کنند.
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا

با سلام و خسته نباشد

یک نکته جالب.لطفا سری به قسمت
مترجم سایت گوگل بزنید و جمله"ایران با آمریکا مذاکره نمی کند"را در آن وارد کنید
ببینید نتیجه ترجمه به انگلیسی را چه نمایش میدهد.؟
"چه بنویسی ایران با آمریکا جه بنویسی آمریکا با ایران"هر دو را ترجمه میکند "آمریکا با ایران مذاکره نمیکند"
Iran, Islamic Republic of
اقای پناهیان مذاکره را با مناظره اشتباه گرفتند.کی دولت گقت می خواهیم با امریکا مذاکره کنیم گفت من حاظرم با اوباما مناظره کنم.