پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۸

اسباب بازیهای خطرناک دخترانه+ عکس

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 129824
در غفلت ناشی از درگیری ها و بحث های سیاسی، ذهن و قلب کودکان مورد تهاجم شدید بمب های اخلاقی غربی است و این بار دختر بچه های چهار، پنج ساله هدف قرار گرفته اند.
به گزارش سرویس زنان جهان؛ اخیراً لوازم آرایش های جدید در قالب اسباب بازی دخترانه به شکل وسیعی در فروشگاه های اسباب بازی فروشی به فروش می رسد.

این لوازم آرایش با ترکیبات شیمیایی خاص خود به گونه ای ساخته شده که طعم و بوی دلچسبی داشته و مصرف دراز مدت آن برای کودکان مضر و خطرناک است و زندگی زنانه دهه سوم را برای دختر بچه های پنج و شش ساله شبیه سازی می کند.

خبرنامه دانشجویان ایران، به نقل ازکارشناسان خانواده نوشته است: شبیه سازی جنسی زندگی بزرگسالان برای کودکان، فرایندی است که در طولانی مدت ارکان اخلاقی خانواده را سست خواهد کرد.


نمونه ای از این اسباب بازیها

بازی های کودکانه تأثیر روانی فراوانی در شکل دهی شخصیت کودکان داشته و این گونه لوازم سعی در بلوغ زودهنگام قوای جنسی دارد.

پیش از این نسل سوم بازی های اول شخص همچون «سیمز» که به صورت کاملاً استراتژیک برای القای اهداف خاص از سوی کمپانی های یهودی با تلاش چندین هزار روان شناس تهیه شده بود به شکل وسیعی تبلیغ و به فروش رسید.

این گونه بازی و اسباب بازی ها که عمدتاً برای سنین پائین ساخته می شود، تنها به جهت گسست روابط خانوادگی و نابودی حیا و اخلاق فردی و اجتماعی وارد زندگی کودکان می شود.

این مسئله برخی از والدین آگاه را به شدت نگران کرده است و واکنش آنها را نسبت به بی توجهی مسئولین بر انگیخته است.

این درحالی است که هنوز مشخص نیست این گونه کالاها توسط چه کسانی به ایران وارد می شود و با نظارت چه دستگاهی، به شکلی علنی و در سطحی وسیع به فروش می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسئولین کی می خوان بیدارشین..فکر نمی کنین بچه هامون را دارن می دزدن.....
Iran, Islamic Republic of
مسئول موردنظر در دسترس نمي باشد لطفا جهت جلوگيري از به ثمر رسيدن اين تهاجم فرهنگي با ما تماس نگيريد. باتشکر
Iran, Islamic Republic of
هر وقت مسئولین تونستند همت کنند و عروسکهای باربی رو جمع کنند میشه امیدوار شد که این موارد را هم می توانند جمع کنند...
زهی خیال باطل...
Iran, Islamic Republic of
جای تأسف برای مسئولین فرهنگی کشورمان دارد که هیچ دغدغه ای و راه کاری برای مقابله ندارند.این یکی از مصادیق شبیخون و تهاجمی است که سالها قبل رهبری هشدار دادند.به وزیر بازرگانی هم باید دست مریزاد گفت..قبول باشه.
Iran, Islamic Republic of
خدا به خير كنه!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر به این حرکت نرم دشمن توجه نکنیم نسل بعدی را به هیچ وجه نمی توان به اهداف مقدس انقلاب دعوت کرد زیرا گناه دل را تیره و ملکات نفس را به حرام شکل می دهد....قرآن می فرماید...هیچ قومی تغییر نمی کند مگر مردمانش آنر ا عوض می کنند
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم این چیزا قاچاق میاد که باید براش فکری کرد البته همه باید احساس وظیفه کنند اگه اصناف دربازاراین اجناس را به هرقیمتی نفروشند واگه برخوردجدی توسط خودمردم ودولت انجام بشه میشه جلوی این تهاجم خاموش روگرفت همه ی ما مسئولیم باید یادبگیرم نخریم شما هم خوبه به همه یاد بدید چه شکلی میشه نخرید چون علی الظاهر نمیشه جلوی قاچاق وقاچاقچی و گرفت اما میشه آدم دست توجیبش نکنه ونخره
Iran, Islamic Republic of
در ضمن در مهدکودک های ما آموزش رقص می دهند و آهنگ های تند و زننده پخش می کنند...
(اگر خواستید میتونم آدرس بدم البته آنقدر زیاد و آشکاره که پیدا کردن چنین مهدکودک هایی سخت نیست)