پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱۸
آیت الله جنتی خبر داد:

سند دارم که سران فتنه یک میلیارد دلار از آمریکائیها پول گرفتند

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 126737
دبیر شورای نگهبان قانون اساسی گفت: آمریکایی ها یک میلیارد دلار از طریق افراد سعودی که هم اکنون عامل آمریکا در کشور‌های منطقه هستند، به سران فتنه دادند و همین سعودی ها که به نمایندگی آمریکا صحبت می کردند، گفتند اگر توانستید نظام را منقرض کنید تا پنجاه میلیارد دلار دیگر را هم می دهیم، اما خداوند این فتنه را به دست بندگان صالحش خاموش کرد.
سند دارم که سران فتنه یک میلیارد دلار از آمریکائیها پول گرفتند

به گزارش سرویس سیاسی جهان، آیت الله احمد جنتی در مراسم جشن میلاد حضرت ولی عصر(عج) در مسجد مقام جمکران، اظهار داشت: بعد از آن که امام نهم، دهم و یازدهم در سنین جوانین به شهادت رسیدند، معلوم شد که انسان‌ها لیاقت حضور داشتن امام معصوم(ع) را در جمع خود ندارند و به همین دلیل امام زمان(عج) باید غیبت می کرد تا همان ظالمانی که امامان دیگر را به جرم آن که در راستای عدالت گام برمی داشتند، کشتند، نتوانند با ایجاد فتنه به او آسیبی برسانند. 

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی با تأکید بر این که خداوند محافظ انقلاب اسلامی است، گفت: واقعه صحرای طبس که یک مدد الهی بزرگ بود، نشان داد که خداوند خودش محافظ انقلاب است و این امدادهای غیبی همواره در طول تاریخ انقلاب سابقه داشته است. 

به گزارش ایلنا، وی با یادآوری حادثه انفجار مسجد ابوذر تهران و حادثه ای که برای رهبر معظم انقلاب در آن حادثه پیش آمد، گفت: در این حادثه که تمام دکترها از رهبر معظم انقلاب قطع امید کرده بودند و حتی خود رهبر معظم انقلاب باورشان نمی شد زنده بمانند، اما خداوند با مددهای خاص و همیشگی اش، ایشان را ذخیره ای برای روز مبادا قرار داد. 

جنتی افزود: به همین دلیل در زمانی که امام خمینی(ره) رحلت کرد، خداوند متعال سمت رهبری انقلاب را بر مقام معظم رهبری محول کرد و ایشان مأمور شد از طرف خداوند که این انقلاب را و این نظام را و این راه علی(ع) را حفظ کند و ادامه دهد. 

وی با یادآوری مجدد مانع تراشی های دشمن در آغاز انقلاب اسلامی گفت: در مورد مقام معظم رهبری هم از آغاز 21سال رهبری ایشان، فتنه‌های داخلی و خارجی فراوانی شروع شد که رذیلانه ترین و خبیثانه ترین آن ها فتنه88 بود. 

امام جمعه موقت تهران افزود: من می‌گویم خدایا به حق صاحب الزمان(عج)، انتقام بچه های مسلمانی که این ها(سران فتنه) یا کشتند و یا بلا به سرشان آوردند، یا فریب دادند، خدایا انتقام این ها را از سران فتنه بگیر. 

وی خاطرنشان ساخت: علاوه بر فتنه عظیم88، در طول رهبری آیت الله العظمی خامنه ای، فتنه های دیگری هم ایجاد شد که حتی چندین بار تا حد سقوط نظام رفتیم، اما همان خدایی که نگاهبان انقلاب در واقعه صحرای طبس بود، باز هم انقلاب را حفظ کرد. 

آیت الله جنتی گفت: در فتنه اخیر، سران فتنه با کمک آمریکایی ها فتنه ای را برپا کردند و مطمئن بودند که با کمک آمریکا دیگر کار انقلاب تمام می شود و چیزی برای نظام باقی نمی ماند، چرا که جنگ نرم است و این گونه مردم از نظام می برند و نظام وقتی مردم را نداشت، خود به خود سقوط می کند. 

وی با بیان این که در سوی دیگر جریان فتنه، خدا چیز دیگری می خواست، گفت: خدا می خواست تا کار به دست بندگان صالح خدا بیافتد و این انقلابی که مقدمه ظهور است باقی بماند و به همین دلیل خداوند این سران فتنه را رسوا کرد. 

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی با بیان این که من سندی را به دست آوردم گفت: آمریکایی ها یک میلیارد دلار از طریق افراد سعودی که هم اکنون عامل آمریکا در کشور های منطقه هستند، به سران فتنه دادند و همین سعودی ها که به نمایندگی آمریکا صحبت می کردند، گفتند اگر توانستید نظام را منقرض کنید تا پنجاه میلیارد دلار دیگر را هم می دهیم، اما خداوند این فتنه را به دست بندگان صالحش خاموش کرد. 

وی در مورد وظیفه شیعیان در زمان غیبت امام زمان (عج) هم گفت: وظیفه فعلی ما در زمان غیبت امام زمان(عج) این است که بدانیم همانگونه که ولایت امیرالمؤمنین علی(ع)، پشتیبان اسلام قرآنی و محمدی بود، امروز هم ولایت فقیه پشتیبان همان اسلام است و اگر این اسلام از بین برود، دیگر اسلامی نیست. 

جنتی ابراز داشت: امروزه در کشوهای اسلامی، تنها نام اسلام است اما خبری از اسلام واقعی نیست، چرا که نه احکام فقهی و نه احکام سیاسی اسلام در آن ها اجراء می شود. 

وی تصریح کرد: عربستان سعودی نوکر سرسپرده آمریکاست و ذلیلانه از آن اطاعت می کند اما آن حکومتی که در دنیا روی پای خودش ایستاده و با قدرت و عزت، شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهد، آن حکومت اسلامی ایران است. 

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کسانی که به دروغ ادعای ملاقات امام زمان(عج) را می کنند، گفت: ادعاها در این باره به قدری زیاد شده است که حتی عده ای دیدار امام زمان(عج) را به کل منکر می شوند، اما در کنار تمام این دروغ ها عده ای به خدمت امام زمان(عج) مشرف شدند که یکی از آن ها شخصی به نام میرجهانی بود که من هم او را دیده‌ام.پ
 
وی در بیان خصوصیات شخص منتظر امام زمان(عج) هم گفت: یکی از خصوصیات منتظر واقعی این است که در هر حال امام زمان(عج) را ناظر اعمال خود ببیند و کسی که امام زمان(عج) را ناظر خود دید، جرأت گناه کردن پیدا نمی کند. 

جنتی با بیان این که سرنوشت امام زمان(عج) از جهات مختلف از جمله نحوه ولادت، شبیه حضرت موسی(ع) است، گفت: اگر همانند فیلمی که برای حضرت یوسف(ع) ساخته شد، برای حضرت موسی(ع) ساخته شود، برای مردم صد برابر جالب‌تر خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امیدواریم که ایشان هرچه سریعتر اسنادش را رو کنند. اگر حرف های ایشان درست باشد بایستی قبل از اعلام ایشان آقایان موسوی و کروبی دستگیر شده باشند. سئوال اینجاست که چرا با این اسنادی که عنوان می کنند این دو نفر را بعنوان خائن به وطن دستگیر و دادگاهی نمی کنند.... لطف کنند اسناد را به مردم نشان بدهند.
Iran, Islamic Republic of
تا کی با فتنه گران مماشات می کنید؟
من بین این ها هستم، این ها یک ریزه به دولت که هیچ، به نظام هم دلبستگی ندارند و هر کاری علیه آن می کنند، بعد شما به آن ها ارفاق می کنید تا مثل موریانه مردم و کشور را بخورند؟!
Latvia
در تاييد فرمايشات آيت الله جنتي اين دو خبر و خوش رقصي كه :1- تا6 ماه ديگر احمدي نژاد ساقط مي شود! 2 - ديدار فاطمه هاشمي رفسنجاني با پادشاه سعودي بزرگترني دشمن هويت ايران و ايراني! كافي است!
Iran, Islamic Republic of
پس بگو پول این تبلیغات عظیم از کجا اومد!
Iran, Islamic Republic of
خوب مگه بدتر از این هم میشه؟ خوب جوابشونو بدین. لعنت بر آل سعود و هرچی وهابی
Germany
اين که چيزي نيست. آمريکا براي کمک به سبزها تهديد نظامي هم مي کند که به مراتب هزينه بيشتري دارد. البته بعد هم به فکره که اين پول را از جيب مردم و درآمد نفت بيرون بکشه.
خيانت فتنه گران در تاريخ کشور بي نظير است.
Iran, Islamic Republic of
با ایشان بفرمایید در صورت محرمانه نبودن سندتان را ارائه دهید. زیرا آمریکا و جناب اوباما به هیچ عنوان از جنبش سبز و حوادث بعد از انتخابات حمایت نکردند و این مسائل فقط از زبان مسئولان دولتی شنیده میشود.
Iran, Islamic Republic of
همه می گویند سند داریم !
کو ! یکی بیاد سندها را رو کند
همه ببینیم ،
Iran, Islamic Republic of
عزيزاني كه مي گوئيد چرا اينها را نميگيريد فراموش نكنيد كه دست خدا بعنوان ولايت فقيه برسر اين كشور اسلامي مي باشد نگران نباشيد اگر ما مو را مي بينيم رهبر معزز انقلاب پيچش مو را مي بينند اگر مصلحت ديدند يقين بدانيد كه لحظه اي درنگ نخواهند كرد خدا انشاء الله به بركت مولود نيمه شعبان شر دشمنان اسلا م و انقلاب را به خودشان بر گرداند و سران فتنه را آنطور كه لذت شيريني آن بر كام همه بنشيند به سزاي اعمال ننگين خود برساند .
Iran, Islamic Republic of
من میگم این کارها از سعودی های قدرطلب و جاهل بعید نیست ولی زبونم ...
Iran, Islamic Republic of
بروز فتنه معمولاً چند جانبه است به طرفین مختلف فتنه کمک می شود جمع آوری و بسیج اشرار برای خرابکاری بدو ن همکاری دولت امکان پذیر نبود باور ندارید اسنادش موجود است.
Latvia
آقاي احمدي نژاد در مناظره فرمودند جرياني خطاب به يكي از حكاه مهم عرب منطقه! نويد سرنگوني 6 ماهه دولت او را داده است! ضمن اينكه اخيرا سركار خانم فاطمه هاشمي رفسنجاني! با پادشاه عربستان ديدار و مذاكره داشته اند! پيدا كنيد پرتقال فروشي را كه سايت محترم جهان نيوز از ترس او كامنتهاي خوانندگان را با رعايت سنت حسنه امانت داري! سانسور مي كند!
... امروز حرف های مهم را موسوی و کروبی می زنند. امروز وقتی که موسوی اعلام می کند که سال آخر جنگ مدیریت جنگ به دولت واگذار شد و با پیشروی عراق در ماهای پایانی جنگ در جلسه حتی صفوی گفته خوزستان را از دست رفته در نظر بگیرید به عمق فجایع می توان پی برد.
Iran, Islamic Republic of
ان شااله که خرج دوا و درمونشون بشه .
Iran, Islamic Republic of
لطفا مدارك دريافت پول رو اعلام كن ..
Iran, Islamic Republic of
هرچند در جانشین حق بودن آقا امام خامنه ای شکی نداریم اما به نظرشما آیت الله جنتی با این حرفاشون گزک دست دشن نمیدهند؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
پس با این شواهد ومدارک که تاحالا باید سران فتنه رو اعدام میکردید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
به نظرمی رسدآقای جنتی صحبتهایی را مطرح میکند که مقام معظم رهبری راضی به طرح آن نیستند.چنانکه رهبری بیشتر از باب رافت و رحمت توصیه میکند برخی هنوز ازتهمت و...میگویند.