کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

این "مرجع دروغی" هم در زندان سبز شد!

14 تير 1389 ساعت 9:08


کاظمینی بروجردی که به جرم ادعای دروغی مرجعیت و سوء استفاده از مردم مدتی است در زندان به سر می برد اخیرا از داخل زندان نامه ای نوشته است که در آن نظام را متهم به دیکتاتوری و از بین بردن مخالفین می کند.

به گزارش جهان وی که پس از دستگیری بلافاصله از سوی بوش رئیس جمهور وقت امریکا مورد حمایت و تفقد قرار گرفت، در این نامه ضمن اعتراض به مقابله نظام با ضدانقلاب، مسئولین را دعوت به مناظره تلویریونی کرده و می نویسد:من بارها از زعما و تئوریسین های مذهب سیاسی خواسته ام در یک مناظره زنده تلویزیونی مستندات خود را ارائه دهند و ما نیز براهین روشن و ادله قاطع خویش را عرضه داریم تا دنیا بهتر قضاوت کند و خدای غفورمان از جایگاه اتهام این سی و یک ساله خارج گردد.

لازم به ذکر است وی که این روزها مورد حمایت سبزها قرار گرفته است ،مدتی پیش با برنامه ریزی و حمایت تبلیغاتی رسانه های خارج از کشور با ادعای ارتباط با امام زمان، دادن اذکار عجیب به مردم و ادعای حل مشکلات آنان و ادعای رهبری دین سنتی و مکاتبه با سران کشورهای اروپایی و غربی و هم چنین پاپ و مصاحبه با رادیو و رسانه های خارجی سعی در ایجاد آشوب و جنجال و بزرگ نمایی خود داشت.

وی در ادعاهای کاذب خود مدعی شد که نوه آیت الله العظمی بروجردی است در صورتیکه بعد از دستگیری سطح پایین علمی و نسب واقعی اش برملا شد.

اوج فعالیتهای تبلیغاتی کاظمینی بروجردی و همراهانش در مهرماه سال گذشته اتفاق افتاد و به سرعت فروکش کرد. در این حال جرج بوش مدتی پیش در حمایت از به اصطلاح آیت الله کاظمینی بروجردی سخنانی در دفاع از آزادی مذهبی و حقوق فردی ایراد کرد.

سید حسین کاظمینی بروجردی با تبلیغات و چاپ عکس خود در کنار مرقد حضرت امام موسی کاظم علیه السلام و مقبره پدر و پدربزرگش در بروجرد آنها را در روستاها و شهرستانها توزیع می کرد. برای حضور مردم در جلسات سخنرانی اش از پول صدقات اتوبوس تهیه می کرد و به شدت در تلاش برای تشکیل جلسات پرجمعیت تر و شلوغ تر بود.


کد مطلب: 123537

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/123537/این-مرجع-دروغی-هم-زندان-سبز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com