شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۴

این "مرجع دروغی" هم در زندان سبز شد!

دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 123537
کاظمینی بروجردی که به جرم ادعای دروغی مرجعیت و سوء استفاده از مردم مدتی است در زندان به سر می برد اخیرا از داخل زندان نامه ای نوشته است که در آن نظام را متهم به دیکتاتوری و از بین بردن مخالفین می کند.

به گزارش جهان وی که پس از دستگیری بلافاصله از سوی بوش رئیس جمهور وقت امریکا مورد حمایت و تفقد قرار گرفت، در این نامه ضمن اعتراض به مقابله نظام با ضدانقلاب، مسئولین را دعوت به مناظره تلویریونی کرده و می نویسد:من بارها از زعما و تئوریسین های مذهب سیاسی خواسته ام در یک مناظره زنده تلویزیونی مستندات خود را ارائه دهند و ما نیز براهین روشن و ادله قاطع خویش را عرضه داریم تا دنیا بهتر قضاوت کند و خدای غفورمان از جایگاه اتهام این سی و یک ساله خارج گردد.

لازم به ذکر است وی که این روزها مورد حمایت سبزها قرار گرفته است ،مدتی پیش با برنامه ریزی و حمایت تبلیغاتی رسانه های خارج از کشور با ادعای ارتباط با امام زمان، دادن اذکار عجیب به مردم و ادعای حل مشکلات آنان و ادعای رهبری دین سنتی و مکاتبه با سران کشورهای اروپایی و غربی و هم چنین پاپ و مصاحبه با رادیو و رسانه های خارجی سعی در ایجاد آشوب و جنجال و بزرگ نمایی خود داشت.

وی در ادعاهای کاذب خود مدعی شد که نوه آیت الله العظمی بروجردی است در صورتیکه بعد از دستگیری سطح پایین علمی و نسب واقعی اش برملا شد.

اوج فعالیتهای تبلیغاتی کاظمینی بروجردی و همراهانش در مهرماه سال گذشته اتفاق افتاد و به سرعت فروکش کرد. در این حال جرج بوش مدتی پیش در حمایت از به اصطلاح آیت الله کاظمینی بروجردی سخنانی در دفاع از آزادی مذهبی و حقوق فردی ایراد کرد.

سید حسین کاظمینی بروجردی با تبلیغات و چاپ عکس خود در کنار مرقد حضرت امام موسی کاظم علیه السلام و مقبره پدر و پدربزرگش در بروجرد آنها را در روستاها و شهرستانها توزیع می کرد. برای حضور مردم در جلسات سخنرانی اش از پول صدقات اتوبوس تهیه می کرد و به شدت در تلاش برای تشکیل جلسات پرجمعیت تر و شلوغ تر بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا کشتید مارو با این سبزوسبزبازی خود موسوی هم دیگه علاقه خاصی به این رنگ نداره. شما چرا ول کن نیستید.
- آتنا8ساله از تهران-
Iran, Islamic Republic of
ایشان مثل سبزی های دیگر دردرجه ای عالی از توهم تشریف دارند.
Iran, Islamic Republic of
اصلا چرا باید نامه های این افراد به خارج از زندان بیاید که بتوانند در نامه هایشان به راحتی صحبت کنند.
Iran, Islamic Republic of
ایشان در جلسات خود ادعای ارتباط جدی با صاحب الزمان (عج) را داشتند. حالا چی شده؟ الهی برای سر مظلوم امام زمان بمیرم که کیا ادعای دیدارش رو دارن!
Iran, Islamic Republic of
من خودم از نزدیک ایشان را دیده بودم اصلا اعتقادی به شیعه و امام زمان نداشت مگر درمواردی که به نفعش بود.
درضمن شما جهان نیوزی ها هم زیاد .....
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
من چيزي در باره اين كه اينا راست ميگن يا نه ولي شما برين سي دي ها و فيلم هاي مراسم هاي اينارو نگاه كنيد بعد ميفهميد كه اينا اصلا حرف زدن بلد نيستن چه برسه به اينكه نائب امام زمان يا رهبر جامعه باشن
فكر ميكنم اينا ................
Russian Federation
به ایشونم احتمالا سبزی و میوه ندادن قاط زده
به جای ترمز گاز میده...
Iran, Islamic Republic of
اصلا نیاز به مناظره زنده تلویزیونی و ارائه مستندات نیست. قاطع ترین دلیل و روشن ترین برهان بر کذب او حمایت بوش و تبلیغات رسانه های بیگانه شیطانی از اوست.
Iran, Islamic Republic of
خوب بگذارین سبز بشه چه عیب داره ؟ وقتی موسوی و رهنورد و بوش و مرکل و کلینتون و اوباما و صانعی و ................... سبز هستند خوب آزادیه چه عیب داره ایشان هم سبز باشه؟
سنت خدا ایجاب می کنه که هر کسی راه حق را برگزینه کمکش کنه و هر کسی راه باطل را برگزینه هم کمکش کنه حالا جلوی سنت امداد را می گیرید؟ بگذارید از این پرتگاه بپره تا با مخ بخوره کف جهنم
Iran, Islamic Republic of
آدم میمونه دیگه چی بگه. هر چی آدم مسئله داره مورد حمایت سبزهاست و و جریان سبز هم موردحمایت هر چی آدم مسئله دار هست.تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
Iran, Islamic Republic of
ومنهم مجرمون يعرفون بســــيماهم
Iran, Islamic Republic of
اين طفلک بچه محل خودمونه(بچه خيابون خراسون) باباش هم خيلی دنبال اسم و رسم بود. مرحوم آية الله مجتهدی اين آقای بی سواد را به علت تنبلی و تن پروری و عدم صلاحيت برای طلبگی از مدرسه اخراج کرد و پس از آغاز جنگ به مسجد همت آباد در حوالی ميدان حسن آباد رفت و با بچه های بسيج گرم گرفت ولی بعد از کشف سوء استفاده هايش از سوی بسيجی ها طرد شد و ... سر انجام ...
Iran, Islamic Republic of
يك مومن ومرجع واقعي و حق گوهميشه درقلب مردم جاي دارد .
Iran, Islamic Republic of
اگر راست می گویید برایش این مناظره تلوزیونی را راه بیندازید تا مشخص بشود مرجع دروغی کدام است ما منتظر این برنامه تلوزیونی هستیم