کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف نسبت فامیلی لاریجانی ومطهری باجاسبی

6 تير 1389 ساعت 20:11

مجید عباسپور تهرانی،برادر علی عباسپور تهرانی که مشاور عالی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، عضو شورایعالی برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد و رئیس دانشگده محیط زیست و انرژی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات نیز هست، شوهر خواهر علی مطهری است.


به ادعای این تریبون جدیدالتاسیس عده ای گمان می کنند تنها فامیل عبدالله جاسبی در مجلس علی عباسپور است در حالیکه شخص علی لاریجانی و علی مطهری نیز با جاسبی نسبت فامیلی دارند.

به گزارش آخرین نیوز ،یک وبلاگ تازه کار از کشف خود در شناسایی روابط سببی و نسبی لاریجانی و مطهری با رییس دانشگاه آزاد خبر داد.

این وبلاگ که پس از ماجرای هفته گذشته در مجلس به عرصه مجازی وارد شده ، نوشت: عده ای گمان می کنند تنها فامیل عبدالله جاسبی در مجلس علی عباسپور است در حالیکه شخص علی لاریجانی و علی مطهری نیز با جاسبی نسبت فامیلی دارند.

وبلاگنویس مذکور که خود را با نام "وکلای جاسبی " معرفی کرده ،مدعی شد:مجید عباسپور تهرانی،برادر علی عباسپور تهرانی که مشاور عالی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، عضو شورایعالی برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد و رئیس دانشگده محیط زیست و انرژی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات نیز هست، شوهر خواهر علی مطهری است.

به ادعای این وبلاگ از چهار دختر شهید مطهری، یکی با مهندس عباس ‌هادی‌زاده مهندس نساجی، دیگری با دکتر احمد یزدی داروساز، یکی با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ‌و آخری با دکتر مجید عباسپور دکتری محیط‌زیست و استاد دانشگاه ازدواج کرده است. اکنون می توان به یکی از دلایل حمایتهای علی مطهری و علی لاریجانی از مصوبه ننگین 134 نماینده مجلس درباره دانشگاه آزاد پی برد.


کد مطلب: 122313

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/122313/کشف-نسبت-فامیلی-لاریجانی-ومطهری-باجاسبی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com