چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 24 Apr 2019
 
۰
۷۳
نمایندگان مخالف وقف دانشگاه آزاد اسامی خود را منتشر می کنند

همه یاران و وکلای جاسبی در مجلس!

سه شنبه ۱ تير ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۱۸
همه یاران و  وکلای جاسبی در مجلس!
 یک منبع آگاه اعلام کرد،با توجه به عدم انتشار اسامی موافقان، طبق توافقات صورت گرفته میان برخی نمایندگان مخالف طرح وقف دانشگاه آزاد اسلامی، این دسته از نمایندگان به زودی اسامی خود را منتشر می کنند.

به گزارش خبرنگار جهان با اشاره به طرح شبهاتی درخصوص احتمال وجود زد و بندهای برخی نمایندگان با مسئولان و رابطان دانشگاه آزاد، به نظر می رسد تصمیم نمایندگان در انتشار اسامی مخالفان طرح با توجه به مشخص بودن حاضران در جلسه علنی مجلس، اسامی موافقان و بررسی های بعدی را ممکن نماید.

در همین رابطه طی چند هفته گذشته یاران جاسبی چند طرح را برای عبور از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و حمایت از وقف دانشگاه آزاد در مجلس مطرح کردند که اسامی آنها منتشر می شود.اگرچه مصوبه روز یک شنبه مجلس با 140 رای تصویب شد و آنچه در ادامه می آید همه یاران جاسبی نیستند اما می تواند معرفی مهمترین ها و فعالترین ها باشد.

اسامی کسانی که به نفع مصوبه روز یک شنبه سخنرانی کردند:
1-نورا
2-عباسپور
3-سیدحسین نقوی حسینی
4-علي اصغر يوسف نژاد

اسامی نماینده هائی که طرح سال 87 را با زد و بند با هیئت رئیسه بروز کردند
1-نورا
2-منادی
3-عباسپور

نمایندگانی که پس از تصویب از رای مجلس حمایت کردند
1-سيد حسين نقوي نماينده ورامين
2-حجت الاسلام سید رضا اکرمی

اسامي نمايندگان امضا كننده طرح وقف دانشگاه آزاد
1- علي عباسپورتهراني نماينده تهران
2- مجيد نصيرپور نماينده سراب
3- كاظم دلخوش نماينده صومعه سرا
4- مهرداد لاهوتي نماينده لنگرود
5- سيد مهدي صادق نماينده آستانه اشرفيه
6- ابوالقاسم رحماني نماينده اقليد
7- علي‌اصغر يوسف‌نژاد نماينده ساري
8- محمدمهدي شهرياري نماينده بجنورد
9- حسينعلي شهرياري نماينده زاهدان
10- محمدحسن دوگاني‌آغچغلو نماينده فسا
11- حميد سعادت نماينده نجف‌آباد
12- علي ادياني‌راد نماينده قائم‌شهر
13- اقبال محمدي نماينده مريوان و سرو آباد
14- احمد ناطق‌نوري نماينده نور و محمود آباد
15- عباسعلي نورا نماينده زابل و زهك
16- محمدقسيم عثماني نماينده بوكان
17- عليرضا منادي‌سفيدان نماينده تبريز
18- حسن ونايي نماينده ملاير
19- محسن نريمان نماينده بابل
20- جمشيد انصاري نماينده زنجان و طارم
21- حسين گروسي نماينده شهريار
22- احمدعلي كيخا نماينده زابل و زهك
23- هادي قوامي نماينده اسفراين
24- سيد رمضان شجاعي‌كياسري نماينده ساري
25- بهمن محمدي نماينده فريدن، فريدون شهر و چادگان
26- داود محمدجاني نماينده آباده، بوانات و خرم‌بيد
27- سيد عماد حسيني نماينده قروه
28- عبدالله رستگار نماينده گنبد كاووس
29- محمدرضا سجاديان نماينده خواف و رشتخوار
30- محمدحسين‌ نژادفلاح نماينده ساوجبلاغ، طالقان و نظر آباد
31- بهمن مراد‌نيا نماينده بيجار
32- امين شعباني نماينده سنندج، ديوان دره و كامياران
33- فخرالدين حيدري نماينده سقز و بانه
34- كاظم فرهمند نماينده مهريز، بافق، ابركوه و خاتم
35- سيد حسين هاشمي نماينده ميانه
36- مصطفي رضا‌حسيني نماينده شهر بابك
37- نصرالله كماليان نماينده قوچان و فاروج
38- سيد يونس موسوي‌سرچشمه نماينده فيروز آباد، كارزين و فراشبند
39- شهريار طاهر‌پور نماينده تويسركان
40- محمد‌علي حياتي نماينده لامرد و مهر
41- نصر‌الله ترابي‌قهفرخي نماينده شهركرد
42- عبد‌الرضا ترابي نماينده گرمسار
43- مهدي مهدي‌زاده نماينده گناباد
44- حشمت‌الله فلاحت‌پيشه نماينده اسلام آباد‌غرب
45- يونس اسدي نماينده مشكين شهر
46- سيد ‌جلال يحيي‌زاده نماينده تفت و ميبد
47- عزت‌الله اكبري‌تالارپشتي نماينده قائم‌شهر و سواد كوه و جويبار
48- غلامحسين مسعودي‌ريحان نماينده اهر و هريس
49- قدرت‌الله عليخاني نماينده قزوين
50- محمد‌رضا خباز نماينده كاشمر
51- بهمن اخوان نماينده تفرش
52- عبدالله كعبي نماينده آبادان
53- امير طاهر‌خاني نماينده تاكستان
54- سيروس سازدار نماينده مرند و جلفا
55- سيد ‌مصطفي طباطبايي نژاد نماينده اردستان
56- مصطفي كواكبيان نماينده سمنان
57- حسين اميري‌خامكاني نماينده زرند و كوهبنان
58- حسين هاشميان نماينده رفسنجان
59- علي اسلامي‌پناه نماينده جيرفت و عنبر آباد
60- علي‌اكبر اولياء نماينده يزد و صدوق
61- انوشيروان محسني‌بند‌پي نماينده نوشهر و چالوس
62- محمد ضابطي‌طرقي نماينده نطنز و قمصر 


اسامي نمايندگان طراح طرح نقض مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي 

1- عباسعلي نورا- نماينده زابل و زهك
2- علي اصغر يوسف‌نژاد- نماينده ساري
3- كاظم دلخوش - نماينده صومعه‌سرا
4- بهمن اخوان - نماينده مردم تفرش
5- سيدقدرت‌الله حسيني‌پور- نماينده مردم گچساران
6- قدرت‌الله عليخاني- نماينده قزوين
7- انوشيروان محسني بندپي- نماينده مردم نوشهر چالوس
8- غلامحسين مسعودي ريحان- نماينده اهر و هريس
9- يوسف نجفي- نماينده مرد مراغه
10- محمدرضا شعباني- نماينده كرمانشاه
11- جواد زماني- نماينده كنگاور
12- عليرضا منادي - نماينده مردم تبريز
13- سيد محمد سادات ابراهيمي- نماينده مردم شوشتر
14- سيدمصطفي طباطبايي‌نژاد- نماينده اردستان
15- جهانبخش محبي‌نيا- نماينده مياندوآب، شاهين‌دژ و تكاب
16- احد خيري- نماينده بستان‌آباد
17- سيدعلي موسوي جرف- نماينده آبادان
18-حميدرضا پشنگ- نماينده خاش، نصرت‌آباد، جاوه وكورين
19- حسن ملك محمدي- نماينده دامغان
20- مؤيد حسيني صدر- نماينده خوي
21- احمدعلي مقيمي - نماينده بهشهر
22- محمدعلي حياتي- نماينده فقيد لامرد و مهر
23- رضا رحماني- نماينده تبريز،آذرشهر و اسكو
24- علي‌اكبر آقايي- نماينده سلماس
25- فرهاد بشيري- نماينده پاكدشت 
26- علي كريمي فيروز جايي- نماينده بابل
27- محمد آشوري تازياني- نماينده بندرعباس،قشم ،حاجي‌آباد و ابوموسي
28- عبدالحسين ناصري- نماينده گرگان و آق‌قلا
29- سيدمحمد مهدي پورفاطمي- نماينده دشتي و تنگستان
30- سيدعلي ادياني راد- نماينده قائم شهر و جويبار
31- محمدمهدي افشاري- نماينده مردم داراب و زرين‌دشت
32- سلمان خدادادي- نماينده ملكان
33- سيدكاظم موسوي- نماينده مردم اردبيل،نير و نمين
34- سيدحسين هاشمي- نماينده ميانه
35- مراد علي منصوري رضي- نماينده راميان، آزادشهر و فندرسك 

اسامی نمایندگان طرح تفسیر جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تغییر اساسنامه
1-اقبال محمدی
2-لاهوتی
3-انوشیروان محسنی
4-محمدرضا محسنی
5-فرهمند
6-ملکشاهی راد
7-حسین امیری
8-عبدالجبار کرمی
9-خباز
10-فخرالدین حیدری
11-بابااحمدی
12-ذاکر
13-وکیل سپه
14-اسدی
15-حیات مقدم
16-حسینعلی شهریاری
17-آرین منش
18-کمالیان
19-خالقی
20-کوچکی نژاد
21-کائیدی
22-حجت الله رحمانی
23-نصرالله ترابی
24-سازدار
25-غفار اسماعیلی
26-پولادی
27-آوائی
28-مطورزاده
29-کعبی
30-سید شریف حسینی
31-پاپری مقدم
32-جدگال
33-آقایی
34-علی زاده
35-پورفاطمی
36-قمری
37-سنائی
38-رضا حسینی
39-دلاور
40-محمد جانی
41-پزشکیان
42-سیدفاضل موسوی
43-اسداللهی
44-محمدیاری
45-اولیاء
46-نژاد فلاح
47-مسعودی ریحان
48-عیسی زاده
49-حسینی صدر
50-سادات ابراهیمی
51-نوروزی
52-عباسی
53-علی اضغر حسینی
54-اکبرنژاد
55-تامینی
56-برنا
57-طباطبائی نژاد
58-امینی
59-سیدعماد موسوی
60-مهدوی
61-شریعتی
62-حسینی دولت آبادی
63-صبود
64-مفتح
65-عیسی جعفری
66-نصیرپور
67-هاشمیان
68-مرعشی
69-کاظم جلالی
70-جمشید زهی
71-جعفرزاده
72-رجالی
73-بگلریان
74-منادی
75-فولادگر
76-عزتی
77-ملک محمدی
78-شاهرخی
79-نیکنام
80-سید فخرالدین دستغیب
81-موسوی لارگانی
82-نورا
83-حسنی بافرانی
84-مره صدق
کد مطلب: 121472
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۷:۵۶
اگر می شود لیست نمایندگانی که از دانشگاه ازاد مدرک گرفته اند و یا در آنجا مشغول بکار هستند را هم مشخص کنید.... تا دیگر نیاز به توضیحی نباشد....
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۷:۵۷
نماینده تحفه س...... که دراین دوره آبروی شهرستان را بارفتار، حرکات و گفتارش به باد داد و سالها شرمندگی برای مردم بافرهنگ این منطقه باقی گذاشت چون همیشه جزء نمایندگان شاهکار دیده می شود
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۸:۱۱
خب که چی شما دارید مجلس را فرمایشی حساب می کنید؟!؟!
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۸:۱۲
امثال آقايان ............................ و خيلي ديگر همزمان در دانشگاه آزاد پست دارند و حقوق بگير هستند مابقي نيز يا مدرك گرفته اند يا در تعيين رئيس واحد حوزه انتخابيه شان نقش دارند و غير مستقيم منفعت دارند! آيا مرگ براي اينان نيست؟
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۸:۱۷
باسلام
با این کار این اسامی در دور بعدی رای نمی اورند که واقعاً جالب است لزومی نداشت که شخص امضا کننده از کدام حوضه رای گیری است و...
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۸:۳۰
نمایندگان ومجلسیان، ما متهمیم !ما متهمیم که افرادی رابرگزیدیم که به جای منافع ملی به دنبال منافع باندی وجناحی هستند.مامتهمیم که کسانی راانتخاب کردیم که منافع شخصی رابرمصالح عمومی ترجیح می دهند.مامتهمیم که دقت کافی را نداشتیم وفردا در مقابل تمام اعمال برگزیده باید پاسخگو باشیم.
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۸:۴۵
دوستان عزيز اشتباه نكنيد.آن لابي كه در اين قضيه نقش آفريني كرد نه لابي جاسبي بود بلكه آن لابي پنهان ج.......... بود كه جاسبي يكي از زير مجموعه هاي اين لابي مخوف سياسي .اقتصادي و تجاري كشور است.آيا فراموش كردهايد كه جاسبي مدت 30 سال است كه عضو شوراي مركزي ....... مي باشد و بسياري از اعضاي شاخه دانشجويي .........در دانشگاه آزاد در مقاطع كارشناسي ارشد و دكترا تحصيل مي كنند.مثلث .........كمي بيشتر به مثلث ب.................. نگاه كنيد.
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۸:۴۶
با تشکر فراوان از اطلاع رسانی انقلابی شما. ما منتظر اعلام اسامی امضا کنندگان مصوبه هستیم تا... دوستان وعده ما امروز مقابل مجلس
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۸:۴۷
سايت جهان عزيز شما را به خدا اين موضوع و اقدام توهين آميز مجلس به نظر رهبري را تا حصول نتيجه پيگيري جدي نماييد
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۸:۵۵
واقعا اسامی مخالفان وقف منتشر شود و بعد مدارک تحصیلی و وضعیت هیات علمی بقیه بررسی گردد تا مشخص شود چه کسانی در این خیانت به چه علت نقش داشته اند
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۸:۵۵
آقاي ...........استاد دانشگاه آزاد تهران مركز مي باشد.فقط بررسي كنيد چند ساعت غيبت در طول يك ترم دارد و هيچ كس هم به ايشان اعتراض نمي كند
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۹:۰۳
جوانان متعهد استانها و شهرستانها برای جلوگیری از اقدامات نمایندگان خود وارد عمل شوند
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۹:۰۵
......... بر شما که با تکیه بر زور شمشیر حرف می زنید
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۹:۱۸
درود بر مافيا
لطفا ما را هم در خاندان مافيا عضو بفرمائيد
................
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۹:۲۴
.....................
اگه كسي خدا بهش عقل داده باشه بايد ببينه كواكبيان با چي موافقه يا مخالفه اونوقت راحت ميفهمه كه خير و شر كدومه و كدوم مورد رضاي خدا هست يا نيست فقط كافيه مخالف جهت كواكب خان حركت كنيد .
مركز مشاوره رايگان
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۹:۲۷
الحمدالله كه ماهيت دشمنان داخلي نظام اسلامي روز به روز برملت سرافراز وولايتمدار ايران اسلامي روشنترونوكري زراندوزان زورمدار تزويرگر عيانتر و سرسپردگي وعافيت طلبي مرفهين بيدردنمايانتر ميشودو انشاءالله بهمين زوديها ...........بايددرپيشگاه ملت پاسخگوي اعمال ورفتارخودباشند انشاءالله "اليس الصبح و بقريب"
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۹:۵۰
از جهان درخواست می کنم یکبار دیگر سند رسمی حمایت مالی دانشگاه از کاندیدای فتنه را منتشر کند
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۹:۵۸
جاسبی در شاگردی شهرام جزایری چیزی کم نگذاشت و روش استادش را خوب فرا گرفت بنابر این نگوییم جاسبی . بگوییم: جزایری 2
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۰:۰۵
بفرمائيد ليست مافيايي دانشگاه آزاد !!!
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۰:۰۷
به به جنابان آقایان محمد جانی نماینده محترم مردم بوانات و دستغیب (فرزند سید فخرالدین) نماینده محترم مردم شیراز:
دلمان برایتان تنگ شده!! تشریف نمی یارید شیراز!؟
اینجا مردم شدیدا و بد رقم مشتاق زیارتتان هستند!! خالصه ببینیم شما را.........
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۰:۰۹
اگر با پدیده شهرام جزایری برخورد می شد این ماجرای جاسبی بوجود نمی آمد
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۰:۱۸
خبرفوری/ دانشگاه آزاد اسلامی پس از تاسیس واحدی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، واحد مجلس شورای ا س ل ا م ی خود را نیز افتتاح کرد.
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۰:۲۰
آقای نورا، لطفا سری به حوزه انتخابیه خود بزنید ان شاالله مردم جهت تبریک به شما به خاطر جسارتتان در حمایت از آقای جاسبی برنامه مفصلی برایتان دارند.
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۰:۴۷
خب بعضیهایشان کارمندوحقوق بگیرجاسبی هستند(عضوهیات علمی )نمی توانندبرخلاف مصالح رئیسشان رای بدهند.
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۰:۴۷
بهتر بود خلاصه بفرماييد همه مجلس
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۰:۵۷
علی عباسپور تهرانی برادر زن آقای جاسبی است.
اون اگه سخنرانی نکنه من سخنرانی کنم؟؟؟!!!
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۰:۵۸
هرچه بگندد نمکش می زنند ......
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۱:۰۲
ماشالله این آقای نورا پرچم دار وکلای جاسبی هست!
همه جا اسمش هست!
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۱:۰۸
خطاب به کامنتی که نوشته به جای جاسبی بگیم جزایری 2 بگم که هر چی هم آدم بد باشه حق توهین بهش ندارید. شهرام جزایری چه گناهی کرده که بهش توهین می کنی ؟ چون چند میلیارد نا قابل بالا کشیده ؟ جاسبی که دویست و پنجاه میلیارد دلار رو داره بالا می کشه رو با یه بستنی فروش ساده مقایسه می کنی. ؟
انجمن دفاع از حقوق شهرام ها
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۱:۲۱
ما شا ا... جاسبي و شركا اين همه نون خور دارند؟
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۱:۲۷
آفرین بر شما. همه باید یک نسخه این لیست را برای انتخابات نگه دارند
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۱:۴۲
هنوز نوح زنده بود که پسر نوح با بدان بنشست. هنوز روح خدا زنده بود که نوه اش اخراج شد از کشتی انقلاب. هنوز میلیونها سال از آفرینش نگذشته بود که ابلیس خدا را دیکتاتور خواند. هنوز امام زنده بود که هاشمی و موسوی و رضایی به او جام زهر دادند. هنوز آدم زنده بود که قابیل سر هابیل را برید. هنوز علی زنده بود که بر صورت زهرا سیلی زدند. هنوز حسن زنده بود که در خانه اش جگر سبط نبی را آتش زدند. هنوز حسین زنده بود که مدعیان خط پیامبر حکم به ارتدادش دادند. هنوز ۲۱ سال از رحلت امام نگذشته که فتنه کردند علیه خلف صالحش. نه، از ارتحال امام ۲۰ سال نگذشته، ۲۱ سال گذشته.
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۱:۵۸
درود بر جهان . کاش جلو اسم هرکدوم اسم حزب نشون می نوشتید
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۲:۰۵
خوشم می آد طرفداران دولت در این لیست جایی ندارتد.
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۲:۰۸
آفرین به نادران و توکلی و زاکانی که با اینکه طرفدار دولت نیستند اما جلوی نا حقی و فساد می ایستند.
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۲:۳۷
دارم فکر می کنم خوب شد که .... مرد وگرنه یک عذاب درست و حسابی برا اون دنیاش درست می کرد ...
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۲:۴۰
اکنون که کار به اینجا کشیده است باید کاری کرد که قانون نظارت بر نمایندگان مجلس سریعا در دستور کار مجلس قرار گیرد.
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۲:۴۳
اسم نقوی حسینی نماینده ورامین برای ما ورامینی ها خجالت آوره! تورو خدا اسمشو لاک بگیریید بسیجیان پیرو ولایت تو ورامین از مقام معظم رهبری خجالت میکشند
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۲:۴۸
از همه کسانی که رای نداده اند و خودشان را به زورمندان نفروخته اند انتظار داریم به جای تک تک ما که نمی توانیم به مجلس بیاییم اقدام کنند.
علی
(ع) یارتان
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۲:۵۳
اگر ما پیروان ولایت ادعای قانون گرایی داریم باید به رای مجلس احترام بگذاریم
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۲:۵۵
اقای مقیمی ابروی ما را بردی بهشهر که می خواهی بیایی
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۲:۵۸
درود بر نمایندگان کرمان که خود را آلوده این طرح نکردند.
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۳:۱۲
ما دانشجويان سبزواري در انتظار حضور آقاي محسني در سبزوار هستيم
حتما ايشون كه اين طرح رو امضا كرده ديگه يه دكمه زدنو راي دادن كه مخفيه براش كاري نداره
اگه زمان امضاي نامه قوه قضائيه باهاش اتمام حجت مي كرديم اين وضعمون نمي شد

وای بر ما با اين نماينده مدرن و ليبرال و ....
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۳:۲۴
از منادی انتظاری نداریم وی دست پروده جاسبی است ولی برای دکتر پزشکیان متاسفام.ما او را فردی متقی و درستکار می شناختیم.
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۳:۳۶
نمایندگان باید هزینه ی نمایندگی دانشگاه آزاد را بپردازند
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۳:۴۲
برای من جالب است ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی که اعلام آمادگی کرده بودند برای کمک رسانی به مردم غزه به آنجا بروند ، چرا برای رفع حصر از دانشگاه آزاد پیشقدم نشدند ، چرا بیت المال مسلمین را پیشکش غاصبان می کنند! چرا نمی توانند دانشگاه آزاد را از محاصره غاصبان مافیایی نجات دهند؟
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۴:۱۷
اکثر قریب به اتفاق نماینگان خراسان رضوی و بیش از نیمی از اعضای شورای شهر مشهد و تعداد زیادی از مدیران دولت احمدی نژادی از اعضای حزب چکاد آزاد اندیشان ، که ساخته دست آقای جاسبی است ( آقای جاسبی دبیر کل آن می باشد)، هستند . لطفا به لیست زیر دقت کنید.
- آقای جهانبخش استاندار فعلی خراسان شمالی مدرس دانشگاه آزاد و عضو حزب چکاد آزاد اندیشان.
- خانم شریعتی و آقای آرین منش نمایندگان فعلی مردم مشهد در مجلس عضو این تشکل هستند .
- دکتر علیرضا عاشوری ، معاون قبلی دانشگاه آزاد مشهد و رئیس احمدی نژادی فعلی دانشگاه مشهد.
-آقای بصیری پور عضو شورای شهر (عضو چکاد)
-آقای نژاد حسین معاون فعلی دانشگاه آزاد مشهد و معاون احمدی نژادی استانداری خراسان شمالی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند (عضو چکاد)و دهها تن دیگر و اضافه کنید صدها مدیر و وزیر و رئیس و مقام دولت آقای احمدی نژاد که عضو تشکل سیاسی ساخته شده توسط آقای جاسبی هستند حال شما چه انتظاری دارید ، خیلی ها را هم که شما معرفی کرده اید که در بست در خدمت آقای جاسبی هستند و نان آقای احمدی نژاد را می خورند. بیایید از همه سیاسیون مملکت بخواهید آنان هم تعدادی را برای مردم معرفی کنند تا اتفاقی که در مجلس افتاد قابل لمس تر شود.
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۴:۲۱
بنام خدا

از مسئولین بیت رهبری یه خواهش دارم و اینکه زمانی که در بیت حضرت آقا مراسم هستش جاسبی را راه ندهند

جاسبی همیشه با کمال.. میاد و نزدیک ترین جا به رهبری میشنه و میخواد خودشو از انتقادات دور کنه و بگه من پشت رهبری و تابع ولایت هستم



یا علی
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۴:۳۵
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۴:۳۶
از آقای كاظم دلخوش نماينده مردم محترم صومعه سرا انتظار نداشتم که رای دهد .
واقعاً مال دنیا چه میکند .
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۴:۴۲
ظاهرا جاسبي در راس همه امور است!!
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۵:۴۷
اگر در دوره بعد همه نمایندگان حقوق بگیر جاسبی باشند چه؟ آیا منافع مردم را به حقوق هیات علمی ترجیح خواهند اداد؟ تا آنجا که من می دانم حقوق هیات علمی جزء شغل دوم محسوب نمی شود(بر طبق قانون اساسی)
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۶:۰۵
و ان المجلس یحب الجیب الجاسبی
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۶:۱۹
نماینده شهریار اقای گروسی از شما انتظار نبود
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۶:۲۸
اقای مقیمی !
هیات علمی دانشگاه آزاد دماوند رو به چی ترجیح دادی برادر؟
این بود اون همه ادعا؟
خراب کردین
خراب

ولله من از اول هم به تو رای نداده بودم!

یاد حرفاتون روز قدس88 افتادم (نماز جمعه بهشهر)
طلحه و زبیری که اون روزا می گفتین هم به خاطر مال و مقام دنیا به ولیشون پشت کردن


اگر دور بعدی هم نباشه آخرتی هست...
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۷:۵۱
بابا دست شما نمایندگان اصول گرا درد نکنه اقای گروسی شما دیگه چرا؟مگه شما فرزند وبرادر شهید نیستی ؟ شاید شما هم وام دار دانشگاه آزاد هستید
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۸:۰۴
باتوجه به تصرف مالکانه مهدی هاشمی بر وزارت نفت پیشنهاد می گردد در راستا حمایت در تاسیس شرکت نفت غیر دولتی تمام وزارت نفت را پدر ایشان وقف کنند و متولی وقف هم بهتر از مهدی نباشد.
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۸:۱۵
اقای گروسی الان که این خبر را می خواندم و نظرات خوانندگان را نگاه می کردم واقعا" از خودم که این همه تبلیغ برای شما درشهریار کردم خجالت کشیدم شما هم ؟ البته خبرهای رسیده هاکی از ان است که یکی از بستگان جنابعالی که جدیدا در یکی از نهادها پست مدیرکلی گرفته با توصیه شما عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد شده است
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۸:۱۶
درود بر نمايندگان محترم
شهرزاد ،رهبر،كامران،اخوان
تبريك كه در اين آزمون نمره قبولي گرفتيد
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۸:۱۷
جهان عزیز والله قسم روی خوب چیزی دست گذاشتی.دعای خیر ما بدرقه راهتون.فساد دانشگاه آزاد خطرناکه.اکثرمدیران رو آلوده کردن.یکی باید جلوش رو بگیره. وای بر نماینده هایی که اصولگراییشون رو فروختن.
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۸:۳۳
نگاهی به بعضی سایتها بیندازید همانهایی که برای کهریزک سرو دست می شکستند اینجا حق را نمی بینند
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۸:۵۹
كاش سانسور نمي كرديد
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۹:۴۲
درود بر نمایندگان انقلابی شهر اصفهان
۱۳۸۹/۰۴/۰۲ ۰۸:۵۹
دمت گرم جهان خدا پشت و پناهت.
تازه می فهمم که سال گذشته چرا فتنه داشتیم
۱۳۸۹/۰۴/۰۲ ۰۹:۲۷
از قبل مشخص بود که این کار برنامه ریزی شده بود.من چهارسال در دانشگاه آزاد تبریز دانشجو بودم.همین اقای ............دانشگاه و از جیره خوران سفره گسترده جاسبی بود که با پول مفت یه عده جوان دانشجو که بسیاری از اونها شهریه شون رو با بدبختی جور میکردن تا به حلقوم امثال جاسبی و سفیدان و ... بریزن.
اف بر تو جاسبی!
وای بر تو!
با این سیستم آلوده ای که درست کردی.
۱۳۸۹/۰۴/۰۲ ۱۰:۱۷
جهان دستون درد نكنه با اين ليست حالا ملت ببينند به كيا راي دادن.
۱۳۸۹/۰۴/۰۲ ۱۰:۲۵
ملت مسلمان ولايتي اين ليست را نگهدارن كارنامه خوبي است
۱۳۸۹/۰۴/۰۲ ۱۲:۱۵
میدونم که اگه نظر من رو منتشر کنید اخراج میشید ولی درود به شرفشون که نگذاشتند دانشگاه آزاد دولتی بشه و به درد دانشگاه های دولتی دچار بشه
۱۳۸۹/۰۴/۰۳ ۱۱:۱۱
باید این واقعیت رو قبول کنیم که بعضی نماینده های مجلس بخوایم نخوایم واسه آیندشون به دانشگاه آزاد احتیاج دارن. با این سن و سال و مشغله کاری کسی ازشون انتظار شرکت تو کنکور سراسری برای ادامه تحصیل رو نداره!
این یک واقعیته
۱۳۸۹/۰۴/۰۳ ۱۱:۵۸
باید تو همه ی این شهر ها کاندیدای واقعا اصولگرا برا ی دور بعد داشته باشیم
۱۳۸۹/۰۴/۰۳ ۱۵:۰۵
ای وای من سایتا رو زیرو کردم دنبال خائنین بودم .خوب مچشونو گرفتیم.چه طرح هوشمندی داشتید
دمتون گرم و دم احمدی نژاد گرم. ]
۱۳۸۹/۰۴/۰۳ ۱۷:۵۴
درود بر موسی قربانی نماینده قاینات
۱۳۸۹/۰۴/۰۵ ۰۸:۳۳
وقف دانشگاه آزاد باعـث ماندگاری وجاودانگی آن می شود. از همه نمایندگان موافق متشکریم.
ضمنا در کجای دنیا به مدیرانی که نزدیک نیم قرن مدریریت وتلاش می کنند. این همه هجمه وارد میکنند.تقوا داری با ادعای تقوا فرق میکند.