چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 24 Apr 2019
 
۰
۸۴
پشت پرده ضایعه ای به نام مصوبه؛

چه کسانی به عنوان وکلای جاسبی نقش بازی کردند؟

دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۳۶
روز گذشته در کمال ناباوری مجلس شورای اسلامی با رای قابل توجهی، با وقف دانشگاه آزاد موافقت و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص اساسنامه جدید برای دانشگاه آزاد را خلاف قانون دانست. اما این مصوبه و اقدام روز گذشته مجلس پشت پرده ای داشت که دانستن آن حق مردم است.
چه کسانی به عنوان وکلای جاسبی نقش بازی کردند؟

به گزارش خبرنگار سیاسی جهان آنچه روز گذشته به نام طرح فوریت دار وارد صحن علنی می شود، نسخه بروز شده طرحی است که اولین بار در آذر ماه سال 87 مطرح شد و در همان زمان به دلیل خلاف قانون بودن توسط لاریجانی رئیس مجلس،از دستور کار خارج شده بود.

با این حال طرح مذکور مجددا روز شنبه با هماهنگی صورت گرفته با یک عضو هیات رئیسه مجلس و در شرایطی که نمایندگان از آن خبر نداشتند، مجددا در دستور کار قرار می گیرد.

اما چرا این مصوبه 2 سال پیش و تاریخ مصرف گذشته، مجددا مطرح می شود؟

2 هفته پیش یاران جاسبی در خارج از مجلس به همراه وکلای جاسبی در مجلس طرحی را همراه با فوریت به مجلس می برند که نمایندگان مجلس با یک فوریت آن موافقت می کنند.این طرح برای بررسی بیشتر باید به کمسیون مربوطه می رفت که بنا بر اصرار برخی نمایندگان و به دلیل حقوقی بودن وقف، برخلاف انتظار عباسپور و دوستانش به کمسیون حقوقی مجلس می رود و عملا از دست آنها خارج می شود.

با این حال تلاش می شود هرچه سریعتر طرح مذکور به صحن علنی بیاید.هفته گذشته طرح وقف دانشگاه آزاد همزمان با خبر جابجائی قریب الوقوع جاسبی در رسانه ها ، برای ورود به صحن علنی آماده می شود.اینبار کسی که تلاش می کند این طرح به صحن علنی آورده شود فردی نیست جز اسدالله بادامچیان.

اما مجددا تعدادی از نمایندگان با طرح آن در صحن علنی، در حالی که هنوز بسیاری از طرحهای فوریت دار در نوبت بررسی در صحن علنی هستند مخالفت می کنند و هیات رئیسه نیز از ان حمایت می کند.

یاران جاسبی که فرصت را از دست رفته می بینند دو استراتژی را همزمان در پیش می گیرند.از طرفی تلاش می کنند با رای یک دادگاه اجرای مصوبه را موقتا عقب بیاندازند و از طرف دیگر تصمیم می گیرند که اینبار طرح 2 سال پیش را که البته تاریخ مصرف آن نیز گذشته بود بروز کنند و مجددا وارد صحن کنند.طرح دیروز همان طرح آذر ماه سال 87 است که با توجه به مسائل روز تغییر کرده است.

تغییر این طرح نیز کاملا حساب شده و برنامه ریزی شده انجام می شود.به این طرح تاریخ گذشته، 2 پیشنهاد اضافه می شود که از این 2 پیشنهاد تنها یاران جاسبی و وکلای او در مجلس خبر داشتند.2 پیشنهاد اضافه شده یکی توسط منادی و نورا در تاریخ 29 خرداد در رابطه با تبصره 2 ماده یک اضافه می شود که تاکید می کند هیچ تغییری نباید برخلاف اساسنامه اولیه دانشگاه آزاد تصویب شود و یکی هم توسط عباسپور در خصوص وقف اضافه می شود.

اما موضوع مهمتری وجود دارد که نشان دهنده زدوبند کمسیون آموزش و عباسپور با هیئت رئیسه مجلس است.این طرح همانطور که گفته شد یک فوریت آن در آذر ماه سال 87 تصویب شده است. کمسیون آموزش برای این طرح یا پیشنهاد داده و یا نداده است.اگر پیشنهاد داده است که دیگر قابل پیشنهاد جدید نیست و اگر پیشنهادی نداده است، هیئت رئیسه باید اعلام کند که نمایندگان پیشنهاد خود را بدهند که اینکار صورت نگرفته است و معلوم نیست چه وقت و توسط چه کسی و با کدام اعلام قبلی این پیشنهادات اضافه شده است.

اما بالاخره طرح به صحن علنی می آید.در این مرحله نوبت به نقش آفرینی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس می رسد.

قبل از صحبت کردن موافق و مخالفان طرح، دهقان نماینده طرقبه و چناران و عضو هیات رئیسه مجلس یک تذکر و یک اخطار به رئیس مجلس می دهد.

تذکر دهقان این بود که این طرح یکبار به دلایل مغایرت با شان مجلس از دستور کار خارج شده است و بررسی مجدد آن کار عبثی است چرا که برخلاف قانون اساسی است و طبیعتا شان مجلس با پرداختن به این موضوع زیر سوال می رود.

یک اخطار قانون اساسی هم می دهد؛ با این توضیح که شورای عالی انقلاب فرهنگی  شان ولایی دارد و مجلس و یا هر نهاد دیگری بجز رهبر انقلاب نمی توانند مصوبات آنرا تغییر دهد.

مطابق قوانین مجلس از دستور خارج کردن طرح با توجه به تذکر نمایندگان، جزء اختیارات رئیس مجلس است اما اخطار باید به رای نمایندگان گذاشته شود.

لاریجانی به اخطار می پردازد.در مورد اخطار نیز ابتدا می گوید که "البته مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ارتباطی با نظرات رهبر انقلاب ندارد" و عملا شرایط را برای رای نیاوردن اخطار مهیا می کند.نهایتا اخطار با 85 رای موافق رای نمی آورد و لاریجانی در این مرحله می گوید که "البته اخطار وارد است" و به این ترتیب نظر مخالفان را هم جلب می کند.

از میان مخالفان طرح نقش دهقان و زاکانی و نادران بیش از دیگران است.در بین مخالفان از نمایندگان نزدیک به دولت نیز خبری نبود و گفته می شد برخی از آنها در سفر بوده اند.

اما همه چیز از قبل مهیا شده بود و وکلای جاسبی با بسیاری از نمایندگان رایزنی و لابی لازم را کرده بودند.در این بین برخی نمایندگان تصمیم می گیرند که آبستراکسیون کنند و با خروج دسته جمعی از مجلس فرصت رای گیری را به مجلس ندهند که این تصمیم نیز با مخالفت تعدادی از نمایندگان اصولگرا کنار گذاشته می شود و نهایتا اتفاقی می افتد که زشتی آن تا تاریخ است از کارنامه مجلس پاک نخواهد شد.

کد مطلب: 121177
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۷:۴۸
از نمايندگاني كه راي به وقف دانشگاه آزاد دادند بايد پرسيد : اسناد محرمانه كشف شده در دانشگاه ازاد در بخش نفت چه شد،اسنادی که گفته می‌شود در ارتباط با مسئولیت قبلی مهدی هاشمی رفسنجانی در وزارت نفت و قراردهای نفتی با شرکت‌های خارجی نظیر استات اویل است.
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۸:۰۱
شما چقدر مي سوزيد از اين اينكه مجلس راي به نظري داده خلاف شما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۸:۲۲
وكيل الجاسبي
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۸:۲۷
خدايا اگه اينها اصول گرا نبودند الان چي ميشد خدايا خدايا خدايا
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۸:۲۸
آقا مگر اين آقاي توكلي كه هميشه از طرح هاي دولت ايراد ميگيره تو مجلس نبود؟؟
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۸:۲۹
پس نمایندگان ملت کجا بودند در روزی که نمایندگان جاسبی ابروی مجلس را بردند؟
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۸:۳۲
همه مردم ديدند كه حق با آقاي احمدي نژاد بود. پس رييس جمهور حق داشت كه برخي مصوبات مجلس را زير سوال ببرد و طي نامه اي به شوراي نگهبان منعكس نمايد. اما متاسفانه شوراي نگهبان عليرغم علم به بازيهاي پشت پرده(نه لزوما انجام كار كارشناسي دقيق) در تصويب برخي قوانين و شايد صرفا براي جلو گيري از شكل گيري بدعتي در زيرپا گذاشتن قانون به رييس جمهور نه گفت.
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۸:۳۴
احتمالا اینها دقیقا میدانستند کی این طرح را به مجلس بیاورند که نمایندگان واقعی ملت در مجلس نباشند و با هماهنگی قبلی همه نمایندگان موافق را جمع کنند وبا رای حداقلی ابروی مجلس را ببرند
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۸:۳۶
حالم داره از اين مجلس به هم ميخوره.
مگه كودتا شاخ و دم داره؟
مگه نماينده هاي مجلس ببو هستند كه نفهمند تمام اهداف اين طرح در جهت منافع جاسبي و ... است؟
جمع كنيد اين حرفاي......... رو.
گند زدن به عنوان مجلس و اصولگرا و ....
احمدي نژادو عشقه.
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۸:۴۰
نمایندگان مجلس هشتم چطور میخواهید سرتان را جلوی ملت بالا بگیرید-----ملت بهت زده شده است -----ببنید در چند روز اینده چطور ملت ودانشجویان پشیمانتان خواهد کرد وخواب راحت را از چشمانتان خواهد گرفت؟
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۸:۴۲
عزا عزاست امروز روز عزا است امروز ملت ایران زمین صاحب عزا ست امروز
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۸:۴۴
مجلس در راس امور "جاسبی " است
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۸:۴۴
اقای بادامچیان شما دیگر چرا؟ تا کی باید شاهد .......دوستان انقلاب به ارمانهای انقلاب باشیم؟
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۸:۵۲
برای خودم و مملکتم متاسفم.
فقط همین !
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۸:۵۹
یاد صدر اسلام و مظلومیت امام علی و امام حسن می افتم. به راستی از ............ این کار بعید بود. بیچاره کسی که آخرتش را به دنیای دیگری بفروشد.
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۰۵
از آقای لاریجانی بعید بود
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۱۴
اين بنده خدايي كه ياد مظلوميت مومنان صدر اسلام افتاده كه خيلي باحال است. حتما جاسبي معاويه و شمر و ابي سفيان است و شماها علي بن ابي طالب(ع). دست برداريد از اين فضولي ها!!
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۱۵
عجب خبرنگاری ، سفت بگیریدش یک موقع ندزدندش ، آخه خیلی رویایی تفسیر کرده ، بهتر است به اندازه خودش حرف بزند یعنی ایشان می خواهند بگویند از این همه نماینده ای که به این مصوبات رأی موافق داده اند بیشتر حالیشه ، پس حتماً یک نمکدان دنبال خودش داشته باشه چشم زخم نخوره
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۱۶
در جواب آن خواننده محترمی که نوشته روز عزاست باید عرض کنم روز عزا برای شما خیلی وقت است شروع شده شما خواب هستید
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۱۷
اين مجلس ديگر نه تنها اسلامي نيست بلكه به يك بازوي ........ تبديل شده است . افراد راي دهند به ان ............
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۱۹
...................
این از برکات فتنه است که یکی یکی عوامل پنهان فتنه در درون نظام خود را نشان میدهند که بادامچیان جدیدترین نمونه ی آن است.
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۳۱
مدارک نمایندگان و.....
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۳۲
وکلاء الجاسبی ! اغر بخیر ،خدمتتان در انتخابات بعدی می رسیم.
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۳۳
خود همین هم مسئله است که چرا یک دفعه نمایندگان نزدیک به دولت با هم به مسافرت رفتند و از بار مسئولیت شانه خالی کردند.می خواستند هم .............
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۳۴
زمانی در این مملکت با (( کیف انگیلیسی )) مجلس را می خریدند و امروز با اعطای مدرک دکترا و عضو هیئت علمی شدن
......... نماینده ای که قسم نمایندگی خود را در دفاع از حقوق مردم و بیت المال زیر پا می گذارد
باید فکری کرد ...
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۳۵
این نمایندگان باید فردای قیامت جواب یک میلیون دانشجو را بدهند که با بد بختی شهریه خود را فراهم و در گلوی آقای جاسبی و جیره خورانشان میریزند
کاش آقای لاریجانی و نمایندگان ....... قانون گرااجازه میدادند نتیجه تحقیق و تفحص ازدانشگاه آزاد در صحن علنی خوانده شود
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۳۸
حاميان دولت عدالت محور كجايند - فقط وقتي اظهار نظر مي كنند كه دانشگاه آزاد عليه احمدي نژاد كاري كند - يعني عدالت براي آنها فقط احمدي نژاد
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۳۸
نمايندگاني كه سر در............ دارند بدانند در دور بعد بجاي راي مشت اهنين مردم را دريافت مي كنند.
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۴۲
تعجب من اين است آيا تا بحال محافظه كاري و موازنه كاري هاي آقاي................ كمكي براي شناخت هويت ايشان در نزد ملت ايران نكرده است ؟ آقاي.......... غير از اين كار مي كرد بايد شك كرد. بگذاريد حيات طيبه ايشان ادامه پيدا بكند
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۴۳
4 سال یک نهاد با کار کارشناسی اساسنامه ای در جهت قانونمند شدن دانشگاه آزاد تنظیم می کند. آنگاه نمایندگان ..............، می خواهند یک شبه همه چیز را عوض کنند.
آقایان ............! منتظر خشم و خروش ملت باشید.
کمک کنیم تا نام آنها منتشر شود.
.........................
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۵۵
باز بگید نمایندگاه اصولگرای منتقد دولت آدمهای بدی هستند.امثال زاکانی و نادران حداقل جرات ایستادن و مخالفت کردن را داشتند .نمایندگان نزدیک به دولت چرا همه قایم شدند؟
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۵۸
ما ز یاران چشم یاری داشتیم ... خود غلط بود آنچه می پنداشتیم
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۵۹
به برادر عزیزی که جهت تمسخر صحبتهای فرد دیگری مخالفین فساد را امام علی و عاملین فساد و تبانی را شمر و معاویه معرفی کردند عرض می کنم نقشه های این باند از نقشه ها و حیله های عمروعاص بدتر است.
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۰:۰۴
تا به حال این قدر احساس حقارت نکرده بودم
واقعا برای جلب نظر یک نفر همه چیزمان را می دهیم و تمام.
واقعا ایا شما مسلمانید یا نام ان را یدک می کشید
نمی دانم چگونه از عمق این فاجعه بگویم
واقعا ایا میدانید چه کردید
حال می فهمم چرا ما هنوز این قدر بدبختیم
تا شما هستید این راه ادامه دارد
لعنت الله علی القوم الظالمین
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۰:۰۴
آقای بادامچیان و بقیه نمایندگان همکار ایشان!
بدانید دیگر در حوزه های انتخابیه خود نیز در امان نخواهید بود.
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۰:۰۸
مگر مجلس قانون گذار می تواند خود بی قانونی بکند .طرحی که از دستور خارج شده دیگر نباید وارد دستور شود.آقای لاریجانی مردم را نسبت به خود بد بین نکنید.
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۰:۲۳
در جواب ان خواننده محترمی که به نوشته (روز عزاست امروز) اعتراض کرده باید بگویم عزیزم درست است مدتی خواب بودیم ولی از سال 84 و با انتخاب دکتر احمدی نزاد از خواب بیدار شده ایم و دیگر نخواهیم گذاشت مافیای ثروت و قدرت به راحتی و با حربه های علی الظاهر قانونی سرمایه های ملت را ببلعد----- اری ما امروز عزاداریم که مجلس و قوه قضاییه ومجمع تشخیص مصلحت دست به دست هم داد ه اند تا فریاد عدالت خواهی فرزندملت رییس جمهور محبوب راخاموش کنند ولی نمی گذاریم عیششان کامل شود وبه ریش ملت بخندند----این عزا با خروش ملت و طلاب ودانشجویان تبدیل به جشن ملی باز پس گیری اموال بیت المال ازغارتگران وعزای مافیای ثروت وقدرت خواهد شد------مدیران سایت جهان خواهشا اینرا بی کم وکاست چاپ کنید
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۰:۲۳
موضوعي كه تعجب برانگيز بوده و نشانگر عمق نفاق و دورويي امثال آقاي خاتمي است اينكه با وجود دو دوره رياست جمهوري آقاي خاتمي و شكوه مداوم ايشان و طرفدارانش از كارشني و موازي كاري نهادهاي ديگر مثل مجلس در كار دولت، چرا ايشان و طرفدارانش با وجود كارشكني صدها برابري همان نهادها در كار آقاي احمدي نژاد فراتر از سكوت ، كمر به كارشكني و مخالفت با رييس همان نهادي بستند كه خود زماني سكاندار آن بوده و به مشكلات قوه اجرايي آشنا هستند؟!
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۰:۳۴
یک پشت پرده دیگر .صدا و سیما برای تبرئه لاریجانی فقط ان قسمت از صحبتهایش را پخش کرد که گفت "البته این اخطار هم وارد است"
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۰:۳۴
امتحان بزرگی برای مجلس بود که متاسفانه در این امتحان رد شدند.
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۰:۳۵
مدرسهای مجلس کجایند؟
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۰:۳۵
از كي تا حالا رسم شده كه اخطار نماينده را به شور بگذارند.علي لاريجاني جواب بدهد.
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۰:۴۸
سلام
بد نيست بدانيد برادر اين آقاي ........عضو هيت علمي شريف و قائم مقام دكتر جاسبي در واحد ........... است و اونجا هم براي خودش كلي تشكيلات داره و گروه محيط زيست هم مال اونه و كلي مثلا بودجه ميگيره طرح پژوهشي كنه و فلان شهردارو دانشجوي دكتري كرده و خيلي كارهاي ديگه تازه مي دونيد اين آقا مجيد كيه؟ باجناق آقاي........... هم هست.
بابا اين مجموعه هزار دستانه و
فقط حرف دكتر احمدي نژاد درسته و مديريت دانشگاه آزاد تنها با اقدام انقلابي پايان ميابد.
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۰:۵۱
به نظرم همه را با یک چوب نزنید .مخالفین طرح دیروز آدمها ی با انصافی بودند که در کمتر مجلسی دیده شده اند مانند زاکانی و نادران و فدایی و توکلی.
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۰:۵۵
آقای بادامچیان با آقای جاسبی رفیق است نامه های بادامچیان به جاسبی را در دانشگاه آزاد بررسی کنید می فهمید اما این عجیب است که بادامچیان با این همه ادعا آخرت خود را چگونه خراب میکند؟ خدایا ما را در پیری عاقبت به خیر بگردان . آمین
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۰:۵۶
جدیدا برای اخطار نماینده ها هم رای گیری میکنن؟!
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۱:۱۳
ولي عحب شما مي سوزيد !!! كه فريادتان به هوا رفته است !!!!!
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۱:۱۵
چرا هر وقت مجلس مصوبه ای به سود دولت تصویب می کند، می شود مجلس مردمی و مستقل و در رأس امور ولی در زمانی که مصوبه ای تصویب می کند که به ذائقه دولتیان خوش نمی نیاید، می شود زشت، پایمال کردن بیت المال و وکلای جاسبی!
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۱:۲۱
هرچه بگند نمکش می زنند
وای بروزی که بگندد نمک
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۱:۲۳
برادر من باز ما فهمیدیم که سوختیم و فریاد کردیم اما شما می سوزی ولی حالیت نیست
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۱:۳۱
خیلی ناراحت نباشید شورای نگهبان هست...
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۱:۳۳
میگن برای هیات علمی دانشگاه ازاد پول خوبی مدن
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۱:۴۰
آقا زودتر اسامی این.......... رو منتشر کنید و از زمان انتشار تا انتخابات مجلس نهم این اسامی رو بر پیشانی تمام سایتهای اصولگرا بچسبانید تا این اسامی در این 2 سال هیچ وقت در ذهن ملت کم رنگ نشه .
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۱:۴۳
با تشکر از سایت جهان در مقابله با باند زر و زور و تزویر
مردم مشتاق شنیدن اسمهای جدیدی از این دنیا طلبان هستند. عجب جا نمازی آب میکشه این بادامچیان
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۱:۵۰
.................باید نیروهای جدید وارد صحنه سیاست ایران بشوند.باید طومار مافیای قدرت و ثروت برای همیشه در این کشور ریشه کن بشود.به نظر من حتی اونها که در رای گیری شرکت نکردند مشکوک میزنند.چرا شرکت نکردند؟
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۲:۰۴
وقتی طرحی رو میارن که خود مجلس بر خودش نظارت کند برای همین جاهاست که مچشون رو نگیرن وپتشون روی آب نیاد عزیزان هوشیار باشید
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۲:۰۵
چطور وقتی در همین مجلس برای اولین بار در تاریخ بودجه ها و متمم های عجیب و غریب و دور از اصول مسلم برنامه ریزی و صرفاً به نفع دولت تصویب میشود آقایون ناراحت نمیشن ؟
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۲:۰۹
نظر فقهي مراجع عظام تقليد حفظهم الله در رابطه با اين وقف چيست؟

شما را به خدا يكي نيست از مراجع عظام تقليد بپرسد چرا در رابطه با موضوع 250 هزار ميليارد تومان اموال بيت المال مسلمين اظهار نظر نمي كنيد مگر وقف و احكام وقف در حوزه تخصصي شما نيست يا مگر اموال مسلمين آن هم در اين حد بالا ارزش اظهار نظر ندارد چطور براي چند تا شعار و چند دقيقه سخنراني نكردن آقاي سيد حسن خميني همه بيانيه مي دهند اما براي 250هزار ميليارد اموال مسلمين كسي اظهار نظر نمي كند؟؟
چند بار نظرم در رابطه با لزوم درخواست اظهار نظر فقهي از مراجع را به سايت شما فرستادم اما آن را منتشر نكرديد خواهش مي كنم اين دفعه منتشر كنيد.
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۲:۱۰
......... قدرتمندترین و با نفوذ ترین فرد ایران است
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۲:۱۴
التماستان میکنم اسامی این اصولگرانماها را منتشر کنید
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۲:۱۸
ديگر خسته شدم واز همه كس بدم مي آيد
خدیا به رهبر عزیزمان در مقابل اینهمه نامردی ها صبر عطا بفرما
خدايا مرگمان را برسان
احمدي نژ‍اد تيغش بيشتر از اين نمي برد
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۲:۲۳
به ياد ماجراي قانون مطبوعات و همت دلاورانه کروبي در دفاع از حکم حکومتي حضرت آقا افتادم! کروبي که آن طور بود کارش امروز به اينجا کشيده است. لاريجاني که اينطور است کارش فردا به کجا خواهد کشيد؟
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۲:۲۶
ما همچنان منتظر اعلام اسامی 134 نفر هستیم
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۲:۳۱
خیلی جالبه
این مجلسی که اینقدر ادعای قانون مندی و قانون مداری می کرد هم این طوری شد
واقعا متاسفم بعد احمدی نژاد رو متهم به عدول از قانون می کنند
متاسفم که به خاطر دنیای عده ای آخرت خود را فنا می کنید
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۲:۳۳
بيچاره شهرام جزايري!!!!!!!!!
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۲:۳۸
اسامي نمايندگان حامي جاسبي را اعلام كنيد تا مردم به سبك خود از اين نمايندگان تشكر كنند!!!!!!!!!
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۲:۴۰
اسامی حامیان طرح لطفا!!
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۲:۴۰
دشمن واقعی همین جا نزدیک خودمونه!
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۲:۴۹
سلام مهدی هاشمی خوبی؟ بابا تو دیگه کی هستی از تو لندن هم باز نفوذ و قدرت داری !!!
شما چطورین نماینده های پاکت به دست ؟!!
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۳:۰۵
"فردا برگزار مي‌شود:
تجمع اعتراض‌آميز اتحاديه‌ها و تشكل‌هاي دانشجويي مقابل مجلس ."
فردا روی این از خدا بی خبران را کم می کنیم. فردا همه می آییم.
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۳:۱۸
سه شنبه 4/1 تجمع دانشجویی در اعتراض به این مصوبه مقابل درب شمالی مجلس
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۳:۴۶
واقعا دیگه چطور ما باید به این مجلس در زمینه مسائل مهم کشور مانند بودجه و برنامه پنجم و سایر لوایح کشور اعتماد داشته باشیم؟
منصف باشید
مجلسی که برای تثبیت یک شخص دست چندم مانند جاسبی این چنین با اعصاب ملت و بیت المال بازی می کند چرا باید سایر مصوبه هایش را در جهت منافع ملی بدانیم؟
کاهش تعرفه خودرو را یادمان نرفته هنوز که این هم اضافه شد.گل بود به سبزه ...
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۳:۴۹
از شما تشکر می کنم که پشت پرده ها رو برای مردم می گید.
واقعا مشخص بود که ملاک عمل به قانون افراد هستند
درباره احمدی نژاد که به هیچ کسی باج نمی ده قانون را اگر هم نیست باید 100% اجرا بشه ولی وقتی پای کسانی دیگر وسط میاد اگر هم اجرا نشد یا بر خلاف قانون عمل شد اشکالی نداره
آدم واقعا نمی دونه اون بیرون زدن رگ برخی نمایندگان رو در دفاع از قانون جلوی احمدی نژاد ببینه یا این کارشون رو
باز هم از انتشار این مقاله از شما متشکرم
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۳:۵۴
سرنوشت مجلس ششم رو فراموش کردن ! چند سال دیگه وقتی از خیانتهای مجلس هشتم میخونیم باید بگیم صد رحمت به مجلس ششم !
تاریخ بهترین قاضیه آقایان نماینده !
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۴:۱۹
به اصطلاح نمایندگان ملت سلام
آیا می دونین بعضی ار دختران دانشجوی آزاد واسه شهریه ی هنگفتشون تن فروشی می کنند.....
ای کاش یک روز کارگری میکردین و حقوقتون رو تحویل دانشگاه آزاد میدادین بعد اونوقت درک می کردین نه اینکه مدارک خود و خانوادتون تو پاکت تحویلتون بدن........
ظهور آقا نزدیکه ....... مواظب خودتان باشید نمایندگان
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۴:۴۹
خدا لعنت كند تضييع كنندگان حق بيت المال را بايد اسامي نمايندگاني كه به اين طرح راي دادند افشا شود تا مردم در دوره بعد تكليف آنها را مشخص كنند
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۱۴:۵۴
روی این خبرتون تم آهنگ کیف انگیلسی رو میزاشتین بهتر می شد
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۷:۵۸
تو را بخدا یکی به داد ملت برسد.به چه کسی می شود اعتماد کرد.شما وکلای مردمید یاوکلای سران فتنه؟
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۰۹:۱۶
چشم ودل مردم روشن شد.کجا سیر می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۱:۲۰
واقعا براي آقاي مقيمي كه با عنوان اصولگرايي وارد مجلس شدند اما بويي از اصولگرايي نبردند متاسفم، دور بعد حتما تلافي ميكنيم.
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۵:۲۳
سلام
در متن خبر آمده است که نمایندگان نزدیک به دولت در سفر بوده اند. خوب است بدانید که همگی آنها از طرف مجلس به عراق سفر کرده بودند. راستی مسوول رفتن نمایندگان مجلس از طرف مجلس به سفر برون مرزی چه کسی در مجلس است. اون از مدیریت جلسه این هم یک سفر مشکوک.
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۵:۳۵
نمایندگان محترم مجلس

آیا می دونید جاسبی فرزندان این ملت رو به خاطر بدهکاری شهریه از جلسه امتحان بیرون می کنه و اسم اونها را به عنوان بدهکار در بولتن قرار می ده تا هرچه بیشتر سرخورده بشن! حکومت اسلامی چنین رفتاری با مردم می کند؟
آیا میدانید دلیل فحشا در بین دختران نداری پدر و مادر و اجبار به تحصیل در دانشگاه آزاد است؟ یک روز سری به واحدهای این دانشگاه بزنید تا ببینید جاسبی چه بلایی به سر مردم می آورد تا آنها دست به دامان شما شوند و شما مثلا در نزد مردم محبوب شوید!
۱۳۸۹/۰۴/۰۱ ۱۸:۰۰
وای برمجلس ما