کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جعل امضا و فریب نمایندگان مجلس برای حفظ ریاست!

27 خرداد 1389 ساعت 4:08

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد روز سه شنبه در مجلس حاضر شد و تلاش کرد با ترفند جدیدی نظر نمایندگان مجلس را برای ممانعت از تغییر اساسنامه دانشگاه آزاد جلب کند.



به گزارش خبرنگار سیاسی جهان در همین رابطه نمایندگان "جاسبی" در مجلس تلاش کردند برای طرح تفسیر ماده 5 قانون محاسبات عمومی کشور از میان نمایندگان امضا جمع کنند.
 
در این طرح تفسیر آمده است که آیا شورای عالی انقلاب فرهنگی می تواند اساسنامه مراکز غیر دولتی را تغییر، تدوین و یا اصلاح کند که جواب این استفسار، منفی بیان شده است.
 
نمایندگان جاسبی با همراهی چند نماینده مجلس با طرح این استفساریه تلاش کردند مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد را زیر سؤال ببرند.
 
فارغ از این تلاش مذموم که هدفی جز حفظ ریاست جاسبی در دانشگاه آزاد ندارد، 2 اقدام غیر اخلاقی نیز همزمان صورت گرفته است؛ اول اینکه امضا برخی از نمایندگان مجلس پای این طرح تفسیر جعل شده است. بدین معنا که در میان نام امضا کنندگان اسم "حسین فدائی" و "ذوالانور" را نیز نوشته اند که این دو اعلام کردند به هیچ عنوان چنین طرحی را امضا نکردند و دیگر اینکه آنچه که از نمایندگان امضا گرفته اند نیز ظاهراً مربوط به اصلاح ماده 5 قانون محاسبات عمومی کشور است و صراحتاً به دانشگاه آزاد در آن اشاره نشده است.
 
البته این طرح تفسیر پیوستی دارد که در آن از دانشگاه آزاد صراحتاً نام برده شده است که این پیوست را به امضا کنندگان طرح نشان ندادند و به این ترتیب برخی از امضا کنندگان این طرح پس از متوجه شدن موضوع، نسبت به این اقدام غیر اخلاقی اعتراض کردند.
 
اگر چه این افراد با روش های ناشایست و دور از شأن مجلس، قصد تغییر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را دارند، اما نمایندگان مجلس نیز باید دقت کنند که برای حفظ ریاست یک مدیر پر مسأله، دنیا و آخرت خود را نفروشند. بدون شک مردم این خیانت بزرگ را فراموش نخواهند کرد. جهان در روز های آینده نام کسانی که این طرح را امضا کرده اند، در صورت عدم انصراف، منتشر خواهد کرد.


کد مطلب: 120482

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/120482/جعل-امضا-فریب-نمایندگان-مجلس-حفظ-ریاست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com