پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۳۵
منافقین فیلم جدیدی منتشر کردند!

ردپای یک زن در قتل ندا آقا سلطان+ عکس

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 119262
مستند ندا آقا سلطان شب گذشته از سبکه سوم سیما پخش شد.
به گزارش جهان این برنامه با حضور یکی از نزدیکان وی و استاد موسیقی و کارگر فردی که متهم به کشتن ندا آقا سلطان بود برگزار شد و به زوایای دیگری از این قتل پرداخت.

به گزارش جهان نکته جدید و قابل تامل این برنامه مربوط به نقش منافقین در کشتن ندا آقا سلطان است.
 
آنچه در انتهای این برنامه به نمایش درامد، حضور زنی است که بطرز مشکوکی پیش از تیراندازی به ندا آقا سلطان در حالی که دستش در کیفش است حضور دارد و پس از روی زمین افتادن ندا از صحنه خارج می شود.
 

حتی خارج شدن وی از منطقه ای که حادثه در آن رخ داده است نیز در فیلم موجود است.

 

به این ترتیب پای متهم دیگری به ماجرای قتل ندا آقا سلطان باز می شود.

اما همزمان با پخش این مستند، فیلم کوتاه و جدید دیگری بلافاصله از در شبکه های اینترنتی منتشر شد که شواهد روشنی از نقش منافقین در انتشار این فیلم حکایت می کند.
بعد از پخش مستند قتل ندا آقا سلطان و دقایق آخر این مستند که فیلمی از یک زن که یک ساک زنانه به دست دارد که می تواند به عنوان قاتل احتمالی ندا آقا سلطان باشد، گروهک مجاهدین خلق که از پخش احتمالی این فیلم در آینده از سیما و معرفی کردن آن زن ساک به دست به عنوان فردی مشکوک و قاتل احتمالی ندا آقا سلطان اطلاع داشته و پیش بینی چنین تحلیلی را می کرده است، دقیقا همزمان با پخش این مستند از سیما اقدام به پخش فیلمی می کند که ضارب احتمالی ندا آقا سلطان(زن ساک به دست) در حال جیغ زدن و ترک محل حادثه می باشد. محل ایستادن این زن دقیقا همانجایی است که در مستند سیما نشان داده می شود و مکان احتمالی قرار گرفتن فرد شلیک کننده به ندا تخمین زده می شود. نکته ای که با این فیلم مشخص می شود این است که صدای جیغ زنانه ای که مدام در تمام فیلم های گرفته شده از لحظه مرگ ندا آقا سلطان شنیده می شود مربوط به همین زن است که در این فیلم 33 ثانیه ای نمایش داده می شود. نکته مهم دیگر که هدف منتشر کنندگان این فیلم هم احتمالا همین بوده این است که در مستند سیما این زن ساک به دست به عنوان قاتل احتمالی ندا آقا سلطان معرفی می شود، می خواهند بگویند آن زن ساک به دست هم به شدت از مرگ ندا آقا سلطان ناراحت بوده و با دیدن صحنه قتل مدام جیغ میکشیده و گریه می کرده و چنین فردی نمی تواند قاتل باشد. صحنه ای که از این زن نمایش داده میشود هم لحظه ایست که در حال جیغ زدن و گریه کردن و ترک سریع صحنه قتل است و دقیقا وقتی دوربین او را نشان میدهد رویش را بر میگرداند و با جیغ و گریه(که نشان دهد به شدت ناراحت است) به سرعت صحنه را ترک میکند.
اما دستپاچگی قاتلین ندا آقا سلطان از پخش مستند سیما باعث شد فیلمی را منتشر کنند که یکی از فیلم برداران اصلی صحنه قتل ندا آقا سلطان به وضوح نمایش داده می شود. دستپاچگی این افراد به قدری بود که حتی فرصت نکرده اند که صورت فرد فیلم بردار را حداقل شطرنجی کنند تا شناسایی نشود. البته احتمال این وجود دارد که فرد مسن و مو سفیدی که با دقت! در حال فیلم برداری از لحظه مرگ ندا آقا سلطان است از کشور خارج شده باشد که منتشر کنندگان این فیلم چهره او را به وضوح نشان می دهند. البته حتی در صورت خروج این فرد از کشور باز هم نشان دادن چهره او به نوعی رعایت نکردن مسائل امنیتی برای این فرد به شمار می آید که از همان دستپاچگی نشأت می گیرد.
در نهایت اینکه با انتشار این فیلم 33 ثانیه ای فرضیه ای که در مستند سیما مطرح شد و زن ساک به دست به عنوان قاتل احتمالی ندا آقا سلطان مطرح شد به شدت قوت می گیرد. از طرف دیگر دستپاچگی قاتلین ندا آقا سلطان در پخش این فیلم کوتاه و نگه داشتن این فیلم 33 ثانیه ای به مدت 1 سال و نشان دادن آن دقیقا همزمان با مستند سیما درست بودن فرضیه ای که در مستند سیما مطرح شده است را باز هم قوت می بخشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بنظر من این مستند تناقضات زیادی داشت اما مستندات دیگری که بیان می دارد ندا با همکاری آرش حجازی ودر جای دیگری کشته شده به واقعیت نزدیک تر است.
Iran, Islamic Republic of
مستند ساخته شده شبکه 3که خواسته بود به سبک فیلم جی اف کی(در مورد قتل کندی ) سوالات موجود در قتل را مطرح کند بقدری سطحی و ابکی بود که ادم را مطمئن میکرد که احتمالا مسئولین در این موضوع نقطه ضعفی دارد ....چون در این فیلم با افراد زیادی بدون هدف صحبت شده و انگشت اتهام بسوی ارش حجازی و زن ناشناس گرفته شده بهر حال نظام یا باید از اهرم اطلاعات استفاده کند و قاتل را دستگیر کند شاید اتهام به فرد ذکرشده (کارگر)که در فیلم صحبت میکرد بی اساس باشد ولی با این قبیل ابزارها نمیتوان سوالات بی پاسخ را مسکوت گذارد ...از سال گذشته تا کنون چندین قتل مشکوک رخ داده (علی محمدی وموسوی و...)که قاتل مشخص نیست لااقل یکی از اینها را روشن کنید .بنظر من این فیلم هیچ چیزی جز تازه کردن داغ عده ای و بی اعتمادی به حرفهای رسمی نداشت
Iran, Islamic Republic of
الله اعلم...فقط همین میشه گفت ولی به هر قاتل هر کی هست نباید از قصاص رهایی پیدا کنه امیدوارم قوه قضاییه بی طرفانه این مساله رو پیگیری کنه ..خدایا به همه تو این اوضاع کمک کن ..کمک کن عدالت تو پنجه سیاست اسیر نشه
Iran, Islamic Republic of
یادمان نرود که این مستند، تنها "احتمال" های مختلف را مطرح می کرد که هر کدام از آن ها می تواند درست باشد.
Iran, Islamic Republic of
بنظر میرسید هدف این فیلم نشان دادن بیگناهی استاد موسیقی و آقای کارگر بود که در این مدت به هردوی این افراد اتهاماتی وارد شده بود
Iran, Islamic Republic of
به نظر من تیم ترور و فیلمبردار و عکاس همگی در شلوغی ها شرکت داشتند و در اولین فرصت سناریو را اجرا و آنرا برای آنسوی مرزها ارسال کرده اند. سپس تیم دیگری با هیاهو مرد بسیجی را بدام انداخته اند و مردم خشمگین را وادار به خراب کردن صحنه کرده اند. یعنی ماکان ، ندا را از قبل نشان کرده و سپس کنجکاوی حضور در راهپیمایی را در او ایجاد نموده آنگاه نقشه عملی شده. حاله ابهام در اطراف این اتفاق خود حاکی از با برنامه بودن این قتل است.
Iran, Islamic Republic of
علاوه بر خانم اقايي هم درحال فرار از صحنه مي باشد كه مي تواند متهم باشد ضمنا چرا اتومبيل پرايد بدون پلاك است
برخی دوستان فکر کرده اند، دستگیر کردن قاتلین حرفه ای مثل رنگ کردن در خم رنگرزی است. بیرون نشسته اند و می گویند لنگش کن. اینها قاتلین حرفه ای بوده اند که کلی در سازمان های مختلف آموزش دیده اند،‌ به این سادگی دم به تله نمی دهند، همین افشای این فیلم جدید هم در همین راستاست،‌یعنی ببین تا کجا را دیده اند. به نظر من بیننده و شنونده باید دانا باشد،‌ و هر حرفی را نپذیرد.
فیلم دیشب هم به نظر من تقریباً‌ بی طرفانه عمل کرد و تلاش در حل ماجرا داشت، اما همه ی ابزارها را نداشت، ولی با این حال به نظرم پخش چنین مستند های واقع بینانه ای باید زودتر از اینها رخ دهد، تا برخی تشنه ی مستندهای آبکی آن طرف آبی نباشند.
از حرف شما نتیجه میگیریم اگر ریگی تو کفششون نیست زودتر از شبکه ی سه مستند پخش میکردن مردوم خودشون تو تظاهرات بودن میدیدن بسیجی ها چجوری به مردم که حقشونو میخوان حمله میکردن
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
Switzerland
فیلم جدیدی که توسط منافقین پخش شده است دارای چند نکته مهم دیگر هم است. 1- کیفیت بسیار خوبی دارد. 2- فیلم بردار تسط خوبی به کارش دارد و هیچ گونه جابجایی در حین فیلم برداری ندارد.
3- موقعیتی مناسبی برای فیلم برداری دارد.
Iran, Islamic Republic of
چند مورد در مورد مستند:
1- استاد ندا، دوست ندا و شريك ارش به بيگناهي اقاي كارگر اعتراف كردند سخنان انها حاكي از اين بود كه انها به اين نتيجه از قبل دست يافتند مخصوصا استاد ندا.
2- دروغگويي ارش در چند مورد مشخص شد. يكي اينكه گفته بود با معاينه جاي زخم فهميده كه گلوله از جلو شليك و از پشت خارج شده. يكي اينكه گفته بود ندا همان لحظه جان سپرد. هم استاد ندا و هم دكترها گفتند كه ندا در راه بيمارستان جان سپرد.
3- دوست ندا و شريك ارش مريم رجوي را نمي شناختند و وقتي استاد ندا مريم رجوي را معرفي كرد دوست ندا گفت "چيزهايي در موردش شنيدم" وقتي اينها قاتل اين همه ايراني را حتي به اسم نمي شناسند چگونه قدرت درك و تحليل مسائل را دارند پس راحت مورد سوء استفاده سران فتنه قرار گرفتند.
4- خواهر ندا از صحبت كردن با عباس كارگر سرباز زد و از او بخاطر به عرش فرستادن ندا و معروف كردن همراه با افتخار خانواده اقا سلطان تشكر كرد و حكم را خدا قرار داد، ايا هدي نميتوانست بيايد و محكم از خواهرش دفاع كند و عباس كارگر را مورد سئوال قرار دهد؟
5- كاسپين ماكان به گفته دوست ندا تنها چند روز قبل از مرگ ندا با ندا ديدار داشته و اصلا نامزد او نبوده.
6- راننده پژوي 206 به طور مشكوكي اتومبيل خود را فروخته و قصد خروج از ايران را داشت. او به طور غيرمنصفانه اي تفريح جوانان ايراني را فقط رستوران و ولگردي دانست؟
7- با اين همه مدارك مستند و واضح بي انصافي است اگر هنوز قبول نكنيم پاي يك تيم حرفه اي ترور در قتل ندا در ميان است و خود را گول بزنيم و جلوي چشممان را بگيريم تا نور حقيقت به ما نتابد. دريغ از اينكه نور حقيقت مانند نور خورشيد است.
Iran, Islamic Republic of
منافقين با حمايت اسرائيل در قتل آقا سلطان نقش دارند.
Iran, Islamic Republic of
دوستان،مهم این نیست که این زن که عکس آن وجود دارد قاتل نداست یا کس دیگری،مهم این است که قتل ندا کار عوامل خارجی بوده. این را حتی کسانیکه که دارای تعقل و تحلیل ضعیف هم هستند،میدانند. نیازی به بازگو کردن شواهد آن نیست.آنقدر شواهد وجود دارد که مشخص است کار خودشان است.حالا یا این زن.یا شخص دیگری.
Iran, Islamic Republic of
همه میدونند که این کار دشمنان این مملکت بوده چون اگه خود حکومت بخواد کسی رو بکشه اونقدر قدرت داره که این کار رو طوری انجام بده که کسی نفهمه یا این که اگه این کار رو کرده باشه اونقدر شجاعت داره که خودش بگه و هیچ کسی هم هیچ غلطی نتونه بکنه
Iran, Islamic Republic of
در این مستند بیگناهی آقای کارگر و استاد موسیقی ندا اثبات شد.
و نکته قابل تامل رفتار آقای حجازی بود که نه سعی کرد ندا زنده بمونه و هم چشمش به این سو و آن سو میگشت!
حتی دوست ارش هم به دروغگویی آرش اذعان داشت!!!
Iran, Islamic Republic of
قاتل مرحوم ندا رجوی جلاد، اصلا حکومت از کشتن این بنده خدا چی گیرش میومد یکسری انقدر عقلشون آکبند هست که ...
همیشه برای شعله ور ساختن افکار افراد ساده لوح چنین برنامه‌هایی و دروغ‌هایی باید ساخته شود (تقلب،تجاوز،قتل....)
Iran, Islamic Republic of
اگر دقت كرده باشيد بعد از زدن خانم ندا آقا سلطان يك جور عجيبي به شخصي كه فيلم برداري ميكنه داره انگار كه مي شناسدش و احتمال قوي داره كه يكي از همدستان اين جنايت همين آدم فيلم بردار باشه كه به نظر مي ياد خانم ندا آقا سلطان هم اونو ميشناسه.
Iran, Islamic Republic of
واقعا شما دست سيا و موساد رو از پشت بستين با اين تحليلهاي .....................
Iran, Islamic Republic of
آدم باید خودش عاقل باشه . چرا این همه آدم باید همین یک نفر مورد توجه رسانه های بیگانه باشه ؟ چرا باید بین این همه خیابان و بین این همه آدم فقط از راه رفتن این بنده خدا تا لحظه مرگش فیلم گرفته بشه ؟ نمی دونم شاید بعضی ها خودشون رو طوری نشون دادن که دشمنان و منافقین فکر کنند با ملتی ساده لوح طرفند ولی باید این رو بدونند که سخت در اشتباهند .
United States
امان از دست اين زن ها
Iran, Islamic Republic of
اينكه فيلمبرداري از آقا سلطان انقدر دقيق بود خيلي جاي تعجب و شك داره ضمنا چرا از نامزد آقاسلطان گرفته تا بقيه از ايران خارج شدن ضمنا اگه حكومت يا اون بسيجي ميخواستن آقا سلطان و بكشن هيچوقت در حضور اينهمه آدم اون و نمي كشتن كه تابلو بشه و آبروي خودشون بره زن ساك به دست اگه بنا بر فيلم منافقين گريه كرده وجيغ كشيده يعني شوكه شده در حال شوك آدم نمي تونه به اين سرعت تصميم به فرار از صحنه بگيره و طبيعيه كه مدتي صبر كنه تا حتي اگه نخواست بفهمه سر اون مجروح چي اومده حداقل يه كم صبر كنه تا حال خودش جا بياد...
Iran, Islamic Republic of
ممنونم از شما بخاطر خبر رساني دقيقتون
Iran, Islamic Republic of
خوب بود فقط کاشکی عکس از صحنه قتل بود
من کاری ندارم که این کار این ور یا نه ولی مهم اینه که یه آدم کشته شده.یکی از دوستان تو نظرش گفته بود آخه حکومت چی گیرش میاد از کشتن این آدم .واقعا حرفش قشنگ بود. دوستان من بیدار باشید آگاه باشید.چیزی که بد ،نیاز نداره براش تبلیغات منفی کنن. پس به این تبلیغات دروغی غربی دل خوش نکنید. یا علی
Iran, Islamic Republic of
Iran, Islamic Republic of
با این حرفهای دروغ نمی تونید مردم ازاد خواه رو گول بزنید
قاتل ندا مردی بالباس سفید رنگ وشلوار مشکی که درفیلم کاملا واضح هست به حرکات این شخص توجه کنید
Iran, Islamic Republic of
واقعا که!
حداقل عکس از قتل و خونریزی مذاشتین مردم باور کنن.
این اراجیف چیه؟
ما که میدونیم کی اونو کشته ///

نه بچه ها
United Kingdom
این فیلمی ساخته شده توسط دولت بود که برای نجات یافتن از کشتن ندابود
سبز نه هیچ رنگ دیگه
مستندی که از تلوزیون ایران پخش بشه به نظر من سانسور داره و دروغ داره مثل پیام من رو این صفحه نمیاد اگه هم بیاد واسه اینه بگن سانسور نداریم
علی
United States
بابا تو فیلم مشخصه که ارش حجازی با این زن همدسته.اینو دوست ندا و استاد موسیقیش هم گفتن.تا صدای تیر میاد حجازی سریع داد میزنه تیر زدن بعد همه میان به سمت ندا به غیر از اون زن خیلی عادی به راهش ادامه میده و حجازی هم دو دفعه پشت سر هم وقتی بالا سر ندا نشسته پشت سرشو نگاه میکنه ببینه اون زن میره یا گیر میفته.استاد موسیقی ندا میگه تو ماشین که تو راه بیمارستان بودیم ندا هی دست منو فشار میداد.اون وقت اون ارش حجازی اشغال با بی بی سی مصاحبه کرده که من وقتی بالا سر ایشون بودم ایشون فوت کرده بودن
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.مرگ مهسا امینی بهانه ای شد که اعتراضات زیادی بوجود بیاد و وضع کشور رو بحرانی کنه اما مرگ مهسا و مرگ مشکوک چند دختر نوجوان دیگه مثل نیکا و سارینا و حدیث من رو یاد ندا آقا سلطان انداخت .راستی چرا همیشه دختر های نوجوان و جوان این وسط قربانی میشوند ؟ آیا یک فکر پلید پشت این ماجرا هاست ؟ .