شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - 21 Oct 2017
 
۰
۲۵

اصرار سوال برانگیز برای اعدام زودهنگام ریگی!

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۳۶
شنیده ها حاکی از آن است که قرار است ریگی به زودی طی چند روز آینده اعدام شود.

به گزارش خبرنگار جهان تصمیم برای اعدام زودهنگام ریگی در حالی است که برخی آگاهان سیاسی و نمایندگان مجلس معتقدند که اعدام وزدهنگام ریگی باعث می شود بسیاری از ناگفته های جنایات ریگی، برای همیشه ناگفته بماند.

به گفته این صاحب نظران هنوز زمان اعدام ریگی فرا نرسیده است و وی به بسیاری از جنایات و روابط پنهان و پیدای خود در داخل و خارج از کشور اعتراف نکرده است.

با این حال اصرار برای اعدام ریگی غیرمنطقی به نظر می رسد.ضمن اینکه مسئولین مربوطه نیز هیچ توضیح قانع کننده ای برای زمان اجرای این حکم ارائه نکرده اند.

مردم و رسانه ها تشنه اطلاع رسانی بیشتر در خصوص فجایع دار و دسته ریگی در کشور هستند.
کد مطلب: 117240
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۰۲
مطمئن باشید همانطور که برادر این ملعون سال پیش اعدام نشد و با تخلیه اطلاعاتی او، سرکردۀ گروهک دستگیر شد،اینقدر درایت در مسؤولان هست که این ملعون را تا تخلیۀ کامل اطلاعاتی اعدام نکنند.
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۲۸
با دم شیر بازی نکنید .فردا به خاطر همین خبر وزارت شما را هم می بندد.
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۲۹
والا تو هر چی بخواهند مصلحت اندیشی بکنند نباید در مورد بازجویی مفصل از این فرد و اعدام به هنگام او مصلحت اندیشی کنند.
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۳۷
خون بسیاری از مردم این مملکت بدست این فرد به طور رقت انگیزی ریخته شده است. حالا می خواهید او را یک اعدام خشک و خالی بکنید که سریع راحت شود؟
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۳۹
امیدوارم نظر اولی تحقق یابد !!!
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۴۹
مگر ممکن است تا زمانی که رییس محترم قوه قضاییه و مسئولان امنیتی کشور اجازه نداده اند این حیوان کثیف و خون اشام و شرور منطقه به این سادگی و با یک جلسه دادگاه اعدام شود . قطعا در این باره تحقیقات بیشتری صورت خواهد گرفت و اینجوری نیست که فورا او را اعدام کنند . افکار عمومی چه می شود جواب آنها را چه کسی خواهد داد .بعید است این ملعون به این زودی اعدام شود .به امید پیروزی اسلام ناب محمدی .
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۵۷
اتفاقا باید هر چه سریعتر اعدام بشه تا مردم منطقه سیستان و بلوچستان بالاخره روی ارامش را ببینند.
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۲:۰۲
مردم و رسانه ها تشنه اطلاع رسانی بیشتر در خصوص فجایع دار و دسته ریگی در کشور هستند.
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۲:۱۲
مرگ بر ریگی .یک بار اعدام کمشه.
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۲:۱۶
به صلابه بکشیدش تا به همه جنایاتش اعتراف کنه.اعدام براش زوده.باید چند سالی هم در انفرادی آب خنک بخوره .
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۲:۱۸
وزارت اطلاعات که با شجاعت زیاد ریگی را دستگیر کرد حال از چه چیز واهمه دارد که می خواهد هر چه سریعتر شر او را از سرش کم کند.
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۲:۳۰
به نظر میاد رفتار ملایم وزارت اطلاعات با این خون آشام باعث شده که به تمام چیزهایی که میدونه اعتراف نکرده.
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۲:۳۸
زودتراعدامش کنید تاباوثیقه فرارنکرده !
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۳:۰۰
بی شک ، ریگی برای ترور شهید شوشتری و .... از مبادی داخلی خویش اطلاعاتی داشته است و هیچ بعید نیست که ریشه این قضیه به پایتخت و فتنه ی 88 نیز ربط داشته باشد ، لذا می بایست تا حصول اطمینان از صحت و سقم داستان ، از اعدام ریگی حذر کرد
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۳:۱۶
ريگي در دست نظام است و هميشه ميتوان او را اعدام كرد اما تخليه اطلاعاتي بعد از اعدام وي امكان نخواهد داشت.
به قول معروف سر بريده شهادت نميده.
محمد خاكي نهاد
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۵:۳۹
حتماً باید گذاشت تا زنده بماند و اعتراف کند، یکی از خوانندگان نظر خوبی را گذاشتند، خیلی از ترور ها تا یک فرد نفوذی وجود نداشته باشد نمی شود انجام داد ،
آقایان وزارت هوشیار باشند!!!!
بعد از سوالاتی که در مورد این سازمان در خصوص حوادث بعد از انتخابات بوجود آمده دوباره سوتی ندید، حزب الله وزارت به هوش باشه!!!
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۷:۰۶
زوده برای اعدام کردنش،برادرش که نفر دوم بود این همه نگه داشتند،اینکه هنوز مدتی نگذشته،شاید در آینده نزدیک چهره برخی وطن فروشان رو با نامشون اعلام کنه.
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۷:۱۱
يك بار گردنش آفتابه بندازند و توي خيابون هاي زاهدان بگردوننش ... براي اينكه بيشتر ضايع نشه حاضر ميشه همه چي رو اعتراف كنه
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۷:۵۴
شما هم چقدر این ریگی رو آدم فرض کردین!
اون داداشش امید این رو داشت که عبدالمالک برای آزادیش یه کاری بکنه برای همین هم اینقدر طول کشید که تخلیه اطلاعاتی بشه تازه اون هم بعد اینکه خود عبدالمالک رو گرفتن اعدام شد ولی این موجود پست دیگه امیدی نداره کسی برای آزادیش تلاش کنه برای همین هم احتمالا هرچی داشته رو ریخته رو دایره!
البته خوب میشد که مستند در موردش با بازیگری خودش می ساختن تا درسی بشه برای سایرین
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۲۰:۰۷
واقعاً نظرهاي ساده لوحانه اي داديد
فكر كرديد اين قصاب را بدون اعتراف اعدام مي كنند؟
خير
يقيين داشته باشيد كه اين يزيد زمان به طوركامل تخليه اطلاعاتي شده واكنون يك مهره بي ارزش وبدون اطلاعات محرمانه است .
مابراي اعدام اين جاني لحظه شماري مي كنيم
مخلص برادران اطلاعاتي هستيم
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۰۹:۴۸
مرگ بر ریگی و امثال ریگی اینان چگونه به خود اجازه می دهند که خون انسانها را بریزند