کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چه فرقی بین من با دیگر فرزندان مسؤولین است؟

فائزه هاشمی: ویلای کلاردشت و رستوران بوف مال ما نیست

2 خرداد 1389 ساعت 9:37

فائزه هاشمی در اظهاراتی همه آنچه به خانواده هاشمی نسبت می دهند و نمی دهند را تکذیب کرد و گفت: دارایی های عجیب و غریبی که به خانواده هاشمی نسبت می دهند دروغ است. طبق شایعات که با هدف ساخته و پخش شده اند، من کلی برج و ویلا و منزل و رستوران و حتی املاک دیگر در شهرهای مختلف ایران و لندن و کانادا دارم.


به گزارش سرویس سیاسی جهان، وی به نمونه هایی اشاره کرد و بی آنکه توضیح دهد چه کسانی می گویند خانواده هاشمی چنین دارایی هایی دارد گفت: ویلای آنچنانی در کلاردشت، کاخ در لندن، آزاد راه در کانادا، رسـتوران بـوف، سـاختمانی عظیم در شهرک غرب، اسب های بسیار و خیلی چیزهای دیگر که همگی اینها دروغ است؛ این شایعات نیز به نظر من توسط خود اینها ساخته و پخش شده که بتوانند در زمان لازم از آن بهره برداری بکنند که الان دارند این کار را می کنند؛ خودشان در طول سالها این شایعات را ساخته اند و در زمانهای مختلف بهره برداری کرده اند.

فائزه هاشمی در رابطه با کسانی که به برخی از مواضع آقای هاشمی انتقاد دارند گفت: به گمان من بعضی افراد با در افتادن با انسان های بزرگ درپی ساختن شخصیتی کاذب برای خود و بزرگ شدن هستند، و با تخریب آقای هاشمی و عملکرد او به دنبال موفق جلوه دادن عملکرد ضعیف و بعضاً نادرست خود هستند، چون در ارزیابی ها و قضاوت ها، با این دوره مقایسه می شوند.

دختر آیت الله هاشمی در عین حال از پدر به عنوان یک جریان فکری نام برد و اظهار داشت :آنها با تخریب ها و حملات به دنبال حذف هاشمی و یا یک هاشمی ضعیف هستند، ولی نمی دانند هاشمی یک فرد نیست که قابل حذف باشد بلکه یک تفکر است که جریان دارد. قصد دارند با تخریب ایشان روحیه اعتدال و میانه روی را به منظور ایجاد فضا برای اعمال تند خود در جامعه از بین ببرند.

وی در ادامه با بیان اینکه عده ای ما را بهانه کردند تا آقای هاشمی را حذف کنند گفت: خانواده و فرزندان بسیاری از مسؤولین رده بالا نیز در این اعتراضات حضور داشته اند و حتی بعضی دستگیر شدند، که البته فوری آزاد شدند ولی اخبار آنها منعکس نشد. حضور آنها با حضور من چه فرقی دارد؟

وی در رابطه با فساد فرزندان هاشمی گفت: آقای احمدی نژاد سالهاست که می خواهد همه این سوء استفاده ها، رانت خواری ها و دزدی ها را افشا و ریشه کن کند، مگر شعارش همین نبود؟ ایشان و گروهش حداقل پنج سال است که به همه اسناد دسترسی دارند پس مستند ادعاهای ایشان چرا ارائه نشد؟ چرا کسی به ایشان نمی گوید این همه شعار دادی، افکار عمومی را مسموم کردی پس چرا ثابت نکردی؟ این است عدل اسلامی؟ 



کد مطلب: 115388

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/115388/فائزه-هاشمی-ویلای-کلاردشت-رستوران-بوف-مال-نیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com