پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۹۵
چه فرقی بین من با دیگر فرزندان مسؤولین است؟

فائزه هاشمی: ویلای کلاردشت و رستوران بوف مال ما نیست

يکشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 115388
فائزه هاشمی در اظهاراتی همه آنچه به خانواده هاشمی نسبت می دهند و نمی دهند را تکذیب کرد و گفت: دارایی های عجیب و غریبی که به خانواده هاشمی نسبت می دهند دروغ است. طبق شایعات که با هدف ساخته و پخش شده اند، من کلی برج و ویلا و منزل و رستوران و حتی املاک دیگر در شهرهای مختلف ایران و لندن و کانادا دارم.
به گزارش سرویس سیاسی جهان، وی به نمونه هایی اشاره کرد و بی آنکه توضیح دهد چه کسانی می گویند خانواده هاشمی چنین دارایی هایی دارد گفت: ویلای آنچنانی در کلاردشت، کاخ در لندن، آزاد راه در کانادا، رسـتوران بـوف، سـاختمانی عظیم در شهرک غرب، اسب های بسیار و خیلی چیزهای دیگر که همگی اینها دروغ است؛ این شایعات نیز به نظر من توسط خود اینها ساخته و پخش شده که بتوانند در زمان لازم از آن بهره برداری بکنند که الان دارند این کار را می کنند؛ خودشان در طول سالها این شایعات را ساخته اند و در زمانهای مختلف بهره برداری کرده اند.

فائزه هاشمی در رابطه با کسانی که به برخی از مواضع آقای هاشمی انتقاد دارند گفت: به گمان من بعضی افراد با در افتادن با انسان های بزرگ درپی ساختن شخصیتی کاذب برای خود و بزرگ شدن هستند، و با تخریب آقای هاشمی و عملکرد او به دنبال موفق جلوه دادن عملکرد ضعیف و بعضاً نادرست خود هستند، چون در ارزیابی ها و قضاوت ها، با این دوره مقایسه می شوند.

دختر آیت الله هاشمی در عین حال از پدر به عنوان یک جریان فکری نام برد و اظهار داشت :آنها با تخریب ها و حملات به دنبال حذف هاشمی و یا یک هاشمی ضعیف هستند، ولی نمی دانند هاشمی یک فرد نیست که قابل حذف باشد بلکه یک تفکر است که جریان دارد. قصد دارند با تخریب ایشان روحیه اعتدال و میانه روی را به منظور ایجاد فضا برای اعمال تند خود در جامعه از بین ببرند.

وی در ادامه با بیان اینکه عده ای ما را بهانه کردند تا آقای هاشمی را حذف کنند گفت: خانواده و فرزندان بسیاری از مسؤولین رده بالا نیز در این اعتراضات حضور داشته اند و حتی بعضی دستگیر شدند، که البته فوری آزاد شدند ولی اخبار آنها منعکس نشد. حضور آنها با حضور من چه فرقی دارد؟

وی در رابطه با فساد فرزندان هاشمی گفت: آقای احمدی نژاد سالهاست که می خواهد همه این سوء استفاده ها، رانت خواری ها و دزدی ها را افشا و ریشه کن کند، مگر شعارش همین نبود؟ ایشان و گروهش حداقل پنج سال است که به همه اسناد دسترسی دارند پس مستند ادعاهای ایشان چرا ارائه نشد؟ چرا کسی به ایشان نمی گوید این همه شعار دادی، افکار عمومی را مسموم کردی پس چرا ثابت نکردی؟ این است عدل اسلامی؟ 


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا وكيلي راست مي گويد، چرا ايشان حرفهايش را اثبات نكرد؟ وقتي خود ايشان حاضر است پرونده اش در انظار مردم بازگو شود چرا ايشان كوتاه مي آيد مگر اينكه واقعآ حرفهايشان دروغ بوده باشد.
Iran, Islamic Republic of
بابا اين احمدي‌نژاد يك بار اشاره‌اي به برخي فسادهاي خاندان شما كرد آنهم به صورت سئوالي، چه سروصدايي به‌راه انداختيد؟
اگه راست مي‌گيد چرا مهدي شما از ايران فرار كرده و حاضر نيست در دادگاه آنهم فقط به خاطر مسائل مالي انتخابات، حاضر شود؟
Iran, Islamic Republic of
راست ميگه شايد مال من باشن اين دارايي ها فقط فائزه سندهاشو لطف كنه ما كه چيزي نگفتيم خيلي هم خانواده هاشمي خوبن كي گفته بدن ؟
Iran, Islamic Republic of
فتنه به پا كردنها و آشوب طلبي هاي فائزه خانم و آقا مهدي هاشمي در ايام پس از انتخابات كه اظهر من الشمس است و در جلو ديدگان همه اتفاق افتاد.اين خانم فتنه گر اين حرف ها را مي زند تا ذهنها را از محاكمه و اقدام قوه قضائيه منحرف كند.مردم منتظر اجراي عدالتند و مي خواهند شاهد محاكمه فتنه گران باشند.
Iran, Islamic Republic of
من به نمايندگي همه ي معلمين كشور پيشنهاد مي كنم حقوق يك روز همه ي ما به اين دختر فقير(كزت؟!) تعلق گيرد.
Iran, Islamic Republic of
به منظور اهدای کمک های مردمی یک شماره حساب سراسری اعلام بفرمایید. متشکریم
کانون فقر زدائی
Iran, Islamic Republic of
1- شاخص ترين قسمت گفته فايزه اين است كه برخي با انتقاد از هاشمي دنبال بزرگ كردن خود هستند.
اين جمله را به نوعي ديگر دفتر هاشمي در پاسخ به آقاي سليمي نمين طرح كرده بود.از اين حس اينها چه برداشتي را مي شود كرد.
نكته قابل تامل اينكه چه جذابيتي در ميان مردم از اين انتقادها وجود دارد كه منتقدين هاشمي مورد اقبال قرار مي گيرند.
اين حربه اي بود كه ديگر تاريخ مصرف آن گذشته است.
2- هاشمي ضعيف يا هاشمي حذف شده به خاطر عملكرد بد خود و اطرافيانش به وجود آمد.نمونه آن عملكرد و سخنان وي در قبال مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي در مورد دانشگاه آزاد بود.اگر هيات امناء دانشگاه آزاد قصد كار خيرانه و "وقف" دانشگاه آزاد را داشت چرا بعد از مصوبه شورا به تكاپو افتاده است.آيا اين كار جز مقابله با خواست مردم معني ديگري دارد.حالا فائزه بيايد بگويد اين كارها از روي حسودي است.
3-او قبول دارد كه عده اي آنها را بهانه كردند تا هاشمي ضعيف شود.پس چرا اين كارهاي خلاف را انجام داده و در شورشهاي خياباني از جمله در هتك حرمت روز عاشورا حضور يافته تا پدرش را ضعيف كند.آيا نمي داند هركس در مقابل امام حسين(ع) بيافتد چوبش را مي خورد.
4- راستي قرار بود آنها از آقاي احمدي نژاد به خاطر اينكه به آنها "تهمت ناروا" زده شكايت كنند.پس چي شد؟
Iran, Islamic Republic of
من سوالم از سرکار خانم اینه باچه مجوزی در اغتشاشات بر علیه نظام وانقلاب برای شاد شدن دشمنان با معاندین نظام وضرر مالی وجانی به مردم زدن ایا این روش عاقلانه بود اینقدر دنیا طلبی ومقام قدرت ارزشمنده که بپای اون ازهمه ارزشها باید گذشت وارزشها رالگد مال کرد پس چی شد اون نصایح اقای هاشمی پس عمل کجا رفت فقط انگشت به دهان میگویم بسیار متاسفم
Iran, Islamic Republic of
چرا اموال خاندان هاشمی فقط قبل از انتخابات برای اقای احمدی نژاد مهم بود و بعد از انتخابات که ایشان انتخاب شدند دیگه حرفی نزد
France
من هرگز فکر نمیکردم خوردن ساندویچ به ادم قدرت تفکر هم بده اما آخرین پاراگراف این خبر حرف حرف منطقی است
Iran, Islamic Republic of
كي به اين بنده خدا تهمت پولداري زده؟ آخه كسي كه ميره خيابون انقلاب ساندويچ هات داگ بخوره ميتونه تو كانادا بزرگراه بزنه؟ كسي كه به قول داداش محسنش محتاج خرج روزمره زندگي شه ميتونه مالك رستوران بوف باشه؟ حرفايي ميزنينا
Iran, Islamic Republic of
خانوم هاشمی مگه نمیگین احمدی نژاد تو یک برنامه تلویزیونی در حضور دها ملیون بیننده به شما و خانوادتون تهمت زده؟ پس ازش شکایت نمیکنید شما و هم مسلکان شما دست به شکایت کردنتون که خوب شده این روزها قوه قضاییه هم که براتون سنگ تمام میزاره پس چرا شکایت نمبکنبد ؟؟! در ثانی 80 درصد این موارد از دارایی های خاندان هاشمی رو که شما الان ذکر کردید رو بنده برای اولین باره که دارم از دهان خود شما میشنوم !
Iran, Islamic Republic of
خانواده هاشمی همشون بیگناه هستند !
همسر محترمه مهدی هاشمی که رفته بود خودش از نانوایی نون بخره که یهو از وسط اغتشاشگرا دراومد !
فائزه که به قول آقای هاشمی رفته بود اونور خیابون ساندویچ بخوره (البته در نوع ساندویچ آن اقوال مختلف است : فلافل، هات داگ و ...) ! اونم یهو متوجه می شه که وسط جمعیته و داره اغتشاشگرها رو سامان می ده ! عجب قدرتی داره این ساندویچ هات داگ، بگذریم
همه ادعاهای فائزه هاشمی را بزاریم کنار ، ایشون توضیح بدند که در ایام تعطیلات نوروز در کدوم منطقه جزیره کیش تفریح و استراحت می کردند و البته با زندانیان سیاسی و یا بعضاً فراری دیدار داشتند !
لابد اوناهم رفته بودند کنار ساحل بلال بخورند که یهو بهزاد نبوی و بعضی ها که تو دبی بودند میان پیش آقای هاشمی !
Iran, Islamic Republic of
خيلي حرفهاش منطقيه/احمدي ن‍‍ژاد تو اين 5 سال چرا 1 دفعه هم بر عليه اينها اقامه دعوا نكرده ؟ مگه اون قسم نخورده كه حافظ منافع دولت باشه؟ اگه اينا دزدن چرا كاري نكرده كه اين اموال برگردونده بشه به بيت المال؟
اين كه نشد هرجا كم آورديم سريع بگيم يه ليست دارم تو جيبم كه اگه ... افشا ميكنم يا بچه هاي هاشمي دزدن يا.../ احمدي نژاد اگه راست ميگفت يه بار يه اقدام جدي ميكرد.
اگه قوه قضاييه با امثال اين افراد محكم برخورد ميكرد فايزه خانوم هم طعم عدالت رو ميچشيد و آرزو به دل عدل اسلامي نميموند ....ضمنا از كميته امداد تقاضا داريم ايشان را كه غالبا به كشاورزي مشغول هستند وبا توجه به خشكساليهاي پي در پي سريعا تحت پوشش آن كميته قرار دهند..باتشكر
Iran, Islamic Republic of
راست مگه دیگه،چرا آدرس غلط میدید.مثلا همین رستوران های بوف مال هاشمی ها نیست،مال نوچه هاشمی هاست. راستی وقتی نوچه اینها بوف و.....داره ببین خودشون چی دارن.
Iran, Islamic Republic of
به گفته های ایشان در مورد دارائی های که مال آنها نیست این دو مورد را هم اضافه کنید هواپیمائی ماهان و خودروسازی کرمان .چون اساسا سهام 100 درصد این 2 مورد متعلق به موسسه خیریه مولی الموحدین هست که کلا کارش امور خیریه هستش حالا هواپیما و ماشین هم میخرند و میفروشند بخصوص اینکه 2 فروند توپولوف ماهان ظرف 10 سال به دهها فروند ایرباس تبدیل شده حالا حتما با درآمد حاصل از امور خیریه بوده و لابد مالیات و حقوق دولتی رو هم پرداخت کردند!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تمامی گل فروشان سر چهار راه ها به جهت کمک مالی به خانم فائزه اعلام آمادگی کردند.....
Iran, Islamic Republic of
این خانوم و به قول خودش جریانشان تا وقتی دچار توهم خودبزر گ بینی هستند و فکر می کنند دیگران همه کوچکند و با مقابله با آنها بزرگ می شوند هیچ جایی در دل ملت ندارند.
Iran, Islamic Republic of
اگر کسي هزينه هايي را که براي تخريب آيت الله هاشمي مي شود، جمع مي کرد، رقم کلاني مي شد، البته هزينه هاي مادي را ، هزينه هاي معنوي که جبران ناپذير است.
مثلا: 1. سايت هاي بي شماري که به همين منظور راه انداخته شده 2. وقت هايي که بسياري از مسئولان بايد در سازندگي کشور به کار گيرند و مصرف چاه کندن براي اين و آن؛ از جمله هاشمي مي گردد و...
از قديم گفته اند: چاه کَن تَهِ چاه است! باور نمي کنيد؟ منتظر باشيد تا ببينيد.
Iran, Islamic Republic of
چرا این خانوم رو جمع و جور نمیکننن...
همیشه یک پایه فتنه تو این مملکت شدن...
دارایی شما دیگه مهم نیست ... فتنه گری شما مهم است...
هنوز افاضات شما و اهانهت های شما به ریس جمهور از یاد مردم نرفته... یادمان نرفته هتاکی ها و درگیری ها رو شما شروع کردید!
Iran, Islamic Republic of
مگه اين خانم انديشمنــــد هستش كه اينقدر اظهار نظر ميكنه؟!؟ كاش دوكلــــمه حرف حساب بزنه!
البته سايت محترم جهان نيوز؛ ما ميخواهيم كه شما به اموال «معــــاون اول» هم رسيدگي كنيد!! و اينكه با چه منطقي ايشان به اين سمت انتصاب شده! و چه باند و گروهي تشكيل داده و همچنين:
اون 5 ميليوني كه به نمايندگان مجلس داده شده
Latvia
سركار خانم فائزه! مشهور بودن و معروف بودن نشانه بزرگي نيست. بويژه آنچه انسان را بزرگ مي كند اعمال نيك و عملكرد مثبت او در خدمت به خلق خدا در زماني است كه مسئوليت خطير اداره جامعه را عهده دار است. عملكرد آقاي هاشمي در قبال اطرافیانشان از اول انقلاب مورد نقد قرار گرفته و مي گيرد . بويژه فرزندان ايشان مي بايست در دادگاه صالحه پاسخگوي عملكرد خود باشند. انشاءالله حق با شماست و همه اين اتهامات شايعه دشمنان و بدخواهان است! اما فرار اخوي مهدي شما از كشور و پناهنده شدن به انگليس خلاف ادعاي شما را ثابت مي كند!
Latvia
فائزه خانم خوب مي دانند كه آقاي احمدي نژاد با ارائه اسناد فراوان به قوه قضائيه منتظر رسيدگي به اتهامات شماست! البته اگر ابوي گرام شما با استفاده از قدرت بالاي خود دست از كارشكني و جلوگيري از رسيدگي منصفانه بردارد! به بيان ديگر آقاي احمدي نژاد فقط شعار نداده بلكه عمل هم كرده است.
Iran, Islamic Republic of
یکی نیس بگه اگه سندی مدرکی ندارند خود شما چرا اعاده حیثیت نمی کنید با این آبرویی که ازتون رفته!!
لطف می کنید به احمدی نژاد؟ یا قضیه چیز دیگریست؟؟
مثلا زورتون توی قوه قضاییه زیاده؟
Iran, Islamic Republic of
آسیاب به نوبت خانم هاشمی !! نوبت بقیه آقازاده ها هم میرسه ! شما ناراحت نباش !
عزيزان نظرات همه رو خوندم ولي يه چيزي قابل توجه همه لطفا توجه فرماييد
احمدنژاد حرفهايي كه زده پاش هم ايستاده اما اين باند مافيايي قدرت چنان ريشه توي كشور دوانيدن كه واقعا كار يك ماه و يك سال نيست
مگه نگفت رئيس جمهور هر طنابي كه مي كشيم صداي ده نفر در مياد
مصلحت نيست كه اين كار يك دفعه بشه و كشور وارد بحران بشه
ولي من يك سئوالي از اين خانم دارم كه مگر شما همه بچه هاي هاشمي (خاندان هاشمي) نگفتيد كه احمدي نژاد را به دادگاه مي كشيد و شكايت مي كنيد
پس چرا شكايت نكرديد
براي مردم پوشيده نيست كه شما زرنگ تر از اوني هستيد كه اينها رو به نام خودتون نگه داريد
Iran, Islamic Republic of
عجب پس اینا هم مال شماست ؟تا حالا نشنیده بودیم !
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه حزبی که آقای ه. پدر خوانده معنوی و یا حتی مادی آن هستند، در همه شئون اقتصادی کشور نیرو دارد. در هر نهاد اقتصادی که نگاه میکنی،نیروها و افراد شاخصی از حزب مذکور وجود دارند. حزبی که چند سال پس از تشکیل آن و با عیان شدن رشد اقتصادی اعضا آن، از عنوان کارگزاران سازندگی به دارندگی و برازندگی تغییر اسم و ماهیت داد.
Iran, Islamic Republic of
یه زمانی فکر میکردیم همه مسائل پشت سر این خانواده شایعست...
ولی همش راست درومد...
Iran, Islamic Republic of
خب بنده خدا راست میگه! همه ی اینایی که گفته مال ماست!
Iran, Islamic Republic of
راستی من یه رستوران بوف و یه آزاد راه تو کانادا گم کردم . مال خودمه مال هاشمی نیستا . از یابنده (فائزه) میخوام که بهم برگردونه .
Iran, Islamic Republic of
به فائزه پیشنهاد میکنم خیلی به معتمدین مالی خود اعتماد نکنند و زود آنها را جابجا کنند تا اموالشان که با خون جگر بدست آمده ...خور نشود گرچه ایشان خیلی زرنگتر از این توصیه های امثال بنده هستند.
Iran, Islamic Republic of
لابد مال ماست!
Iran, Islamic Republic of
به قول بعضی ها ایران توی حیاط خاندان .... افتاده حالا می خوان ما رو بندازن بیرون. خوب حقشونه؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقاي هاشمي را اين چيزها حذف نميكند . ايشان را اقدامات فرزندانشان و عدم برخورد رسمي خود ايشان حذف مي كند.
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافق فائزه هاشمی هستم. چرا انقدر آقای رئیس جمهور می گفت بگم بگم آخر نگفت. ما که عملی ندیدیم. چرا مفسدین رو اعلام نمی کنند. مجازاتشون پیشکش.
Iran, Islamic Republic of
پس حتما مال بابای منه!!
Iran, Islamic Republic of
با سلام
به اين خانم بفر ماييد
چرا با متهم كردن ديگران حضور خود در اختشاشات را كم رنگ مي كنيد
مگر مردم نمی فهمند
گير ما گير املاك و دارايي نيست چرا خود را قیم مردم میدانید؟
Iran, Islamic Republic of
اولا جرم دختر آقاي هاشمي بالاتر از اينهاست و اون مخالفت با احكام اسلامي و ولايت فقيه و همچنين تلاش براي آشوب در كشور و نيز نسبتهاي ناروا به نظام و رهبري است صحبتهاش رو هم با يه گشت ساده تو اينترنت ميشه پيداش كرد ايشون ميخواد با مطرح كردن اين حرفا اصل قضيه رو لا پوشاني كنه
دوم اينكه دختر آقاي هاشمي گفتند كه هاشمي يك فرد نيست بلكه يك تفكر است اين حرف يك جمله كليدي تو صحبتهاشه و بيشتر بايد روش تامل كرد همه افراد هاشمي رو يك فرد اجرايي مي دونن تا يك نظريه پرداز .آقاي هاشمي نظريه و تفكر خاصي از خودشون نداشتند ايشون در سياستهاي اقنصادي و فرهنگي دنباله رو تفكرات ليبرالها بودن كه فايز خانم هم بهش اذعان داره
سوم اينكه مطرح شدن اين صحبتها توسط دختر آقاي هاشمي از اجراي عدالت در آينده نزديك خبر ميده چون فايزه هاشمي چه سودي از مطرح كردن اين حرفها ميبره و بيشتر افكار عمومي رو حساس مي كنه مگر اينكه بهش اطلاع داده باشن بزودي پرونده اش به جريان مي افته (ديدارش با آقاي باهنر)
Iran, Islamic Republic of
فائزه خانم ، شما درست می گید! ما غلط کردیم!!! اصلا این وصله ها به شما نمی چسبه!
تو رو خدا ... تو رو خدا یه بار دیگه به خاطر این غلط زیادی که کردیم اغتشاشا راه نندازین و مملکت رو کن فیکون نکنید و جوونای مردمو به خاطر دروغی که به شما بستیم به کشتن ندید!!!

تو رو خدااااا ... ما غلطططط کردیم
Iran, Islamic Republic of
خانم فــــــــــائزه هاشمي
فرافكي نكنيد. مگه اين همه حاشيه بيخودي راجع به شما ساخته ميشه؟؟ واقعا شما اگه مسوليت و يا ثروتي در اين كشور داشتي، به خاطر ويژگيها و نبوغتان بوده؟!؟!؟ ايضا برادران شما.
البتـــــــــــــه؛ ما از جناب احمدي نژاد هم دلگير هستيم بخاطر برخي انتصابهايش. مثلا همين معاون اول ايشان و باند وي.
Iran, Islamic Republic of
هر محصولی پاشنده بذرش معلوم نیست باید بدنبال برداشت کننده گشت و هر که از آن سود می برد بدانید که مدیون پاشنده بذر است. اگر محصول ناروائی در زمینی یافتید و پاشنده آنرا نیافتید بدانید که پاشنده شیطان است ولا غیر.
Iran, Islamic Republic of
مگر درايران تنها آقازاده هافرزندان آقاي هاشمي هستند وديگران معصوم وبيگناه هستند؟؟؟؟؟؟ چرادرمبارزه بامفاسداقتصادي هم سياسي كاري ميكنيد وفقط به آقازاده هااز يك جناح گيرميدهيد؟؟؟؟ اگزواقعااهل عدالت خواهي هستيد به آقازاده هاي سايرمقامات هم اشاره نماييد مثل آقازاده ... كه جنگلهاي شمال كشوررابه ويراني تبديل كرده اند .
Iran, Islamic Republic of
راست ميگه مگرسايرمقامات فرزند و آقازاده ندارند ؟؟؟؟؟؟؟ چراهمه چيزراجناحي و سياسي ميكنيد ؟؟
Iran, Islamic Republic of
المال و البنون فتنه
اين باعث تخريب آقاي هاشمي شد، در ضمن ايشان آيت الله نيستند
Iran, Islamic Republic of
فائزه خانوم ! اولا که اگر شما به عدل اسلامی اعتقاد دارید بفرمائید جناب مهدی خان (برادر محترمتان )به قانون تن در دهد و خود را بابت احظاریه دستگاه قضا معرفی نماید تا مستندات آنجا ارائه شود !
ثانیا - مظلوم نمایی نفرمائید که قبل از خاتمه انتخابات (بر خلاف قانون ) خانواده محترمتان از تقلب در انتخابات خبر دادند و مادر محترمتان از مردم خواستند در صورت پیروزی کسی غیر از موسوی جهت اعتراض به خیابان بریزند؟! آیا با نظام برخواسته از خون هزاران شهید اینگونه رفتار می کنند؟ !آیا با این منطق "خانواده انسانهای بزرگ " منطقی است در حال حاضر احمدی نژاد به ارائه مستندات خود بپردازد؟ این همان داستان دعوای دو نفر است که ادعامی کردند مادر واقعی کودک هستند و قاضی شمشیر کشید که کودک را به دو نیم کند مادر اصلی از حق خویش گذشت ! اگر شما قانون پذیری داشتید ، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص دانشگاه آزاد را که با حضور جناب جاسبی تصویب گردید حرمت قائل می شدید؟ متاسفانه جریانهای فاسد معلوم حال که در اغتشاشات عاشورا حضور داشتند قصد دارند از جریان فکری که برای پدرتان معتقد هستید سو استفاده کنند وتیشه به اصل نظام و ولایت بزنند - اینان همانی هستند که با کفش در نماز جمعه پدرتان حضور داشتند ! وخدایا خود می دانی که اگر به نحوی رفتار لجبازانه این خاندان اعتراضی داریم از روی دلسوزی برای شخص هاشمی است و...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد فقط یک سوال کرد، در خیابان چه آتشفشان های اراذل و اوباش که به پا نکردید ! حالا فرض کنید یک به یک پرونده هاتان هم رو کند ... البته بهتر است که امروز این کار را بکند چون زورتان را زده اید
Iran, Islamic Republic of
بعدا می فهمند که دوستان با ملتهب کردن جامعه و تهمت به این و اون فقط قصد دارند از آب گلالود نهنگ صید کنند.
Iran, Islamic Republic of
.بنده خدا احمدی نژاد فقط اعلام کرد که اسامی رو منتشر می کنه این بلاها رو سر ملت و دکترآوردید اگه اسامی رو منتشر کنه ...!
Iran, Islamic Republic of
من باز هم میگم هیچا لندن نمیشه !
Iran, Islamic Republic of
عدالتخواهان چرابه بقيه آقازاده هاي گمنام مثل فرزندان .. و غيره كاري ندارند وفقط به آقاي هاشمي گيرميدهند ؟؟
Iran, Islamic Republic of
یادتون برای بیماری های خاص قبلا تلویزیون تبلیغ می کرد که نیازمند یاری سبزتان هستیم .بعد موقع انتخابات یکی از سایت هازده بودکه کمکهای سبز مردم که برای بیماران خاص بوده هم هزینه رای سبز موسوی شده البته این یکی از هزاران ....بود که گفته بود یک لیست بلند بالا از تمام اختلاس ها ومال مردم خوری ها ودارایی ها که اینقدر زیاد بودکه من از دیدنش خسته شدم راست یا دروغ این ها با خودشون ولی فرض محال که همه این ها دروغ باشه یعنی همه دروغ بگند غیر از خاندان هاشمی.پس باید بگم شما خیلی خیلی بی غیرت هستید که یک ملت 20 سال دارند بهتون می گند دزد وشما نه از رو می رید و نه شکایت می کنید .
Iran, Islamic Republic of
کلی نداری آره ،یه خورده داری منتها مشکل اینه که مقیاسهای شما با مقیاسهای مردم کلی فاصله پیدا کرده،مثلا یه نمونه برات میگم بخندی:چند وقت پیشا همون موقع ها که رفته بودی ساندویچ بخوری داداشت یه جا پشت تریبون گفت خواهر من تو خرج روزمره اش هم مشکل داره ..........هاهاهاهاها
Iran, Islamic Republic of
اگر هم برای آنها نباشد برای دیگران که وابسته به انان میباشد است
Iran, Islamic Republic of
قبول همش دروغ خوب شما خودت راستش رو بگو این یک دفتر صدبرگ و این دارایی های شما و هزینه های انتخاباتی مصروفه توسط اخوی خارج نشین شما اگر کاغذ تمام شد هنوز چند بکس دیگر هست نگران نباشیید!!!!!!!!!!!!!
Latvia
واي بر قومي كه بدانديشند.
واقعا تهمت گناه است يا خير؟
آيا اطميناني بر اين مطالبي كه رانده ايد داريد يا خير؟
مستندات ؟ مدارك؟ واقعيات؟
قطعا همه حرف وشنيده هاست.
روزي فردي پيش حكيمي رفت و گفت مي خواهم مطلبي از كي از نزديكانت به تو بگويم . حكيم بدو گفت : قبل از اينكه سخني بگويي به 3 سئوال من پاسخ بده:
1- آيا از مطالبي كه مي خواهي بگويي اطمنيان داري و صحت وسقم آن را تاييد مي كني ؟
مرد گفت : خير!
حكيم گفت: حال سئوال دوم& آيا اين مطلب مثبت است يا منفي؟
مرد گفت : منفي و در زم فرد است.
حكيم گفت: حال سئوال سوم& آيا نفعي براي من دارد؟
فرد گفت: خير!
حكيم گفت؟ مطلبي كه صحت آن معلوم نيست& منفي گويي است و نفعي هم براي من ندارد چرا مي خواهي به من بگويي؟!
واي بر ما كه مريد امامي هستيم كه وقتي از طرف رسول خدا به خانه اي رفت كه گفته بودند زن و مردي در حال فعل حرام زنا هستند. با چند بار سرفه كردن وارد شد و خبر را بدينگونه خدمت رسول خدا رسانيد:
من زن و مردي را ديدم كه عريان پيش هم نشسته بودند( نه كم ونه بيش)
خداوند همه ما را به راه راست هدايت كند
Iran, Islamic Republic of
بهتره فائزه خانم هاشمي، از پدرش براي تطهير خودش مايه نگذارد.
اين قضيه مايه گذاشتن از بقيه هم مكافاتي شده ها !!
مثلا معاون اول رييس جمهور از مقدسات براي تطهير خودش بياد و استفاده كنه!!
Iran, Islamic Republic of
روز عاشورا یادت نره
Iran, Islamic Republic of
فائزة خانم چرا ازشاهكارهاي خودتان نميگوئيد.فراموش كرده ايد منكراحكام اسلام شديدواظهار نظرهاي نابجاي شماتوهين اشكار به اسلام ومسلمين بودچرا واقعيات را كه هم شما ميدانيد وهم ملت آگاه وظلم ستيز ميدانند نميگوئيد سعي كنيد بيش ازاين خودرا فريب ندهيد ملت هوشيارتروآگاهتراز آن است كه بتوانيد فريبشان دهيد .
Iran, Islamic Republic of
اگر به قول محسن، فائزه دخلش به خرجش نمي رسه با كدوم پول تو واحد تحقيقات دانشگاه آزاد به اصطلاح؟؟! داره دكتري ميخونه؟؟!
Iran, Islamic Republic of
برو عطار کو خود میشناسد
که سرور کیست سرگردان کدامست
Ghana
خدایا ترا قسم می دهم به ناله های زهرای اطهر و به ناله های زینب کبری شر دشمنان را از سر این ملت ایران کوتاه بفرما. الهی آمین
دروغ کنتور که نداره شهرام جزایری هم قبل اینکه بگیرنش ازش میپرسیدی میگفت تمام دار و ندارم دو تا بلیت اتوبوسه!
دلمون کباب شد ، بنده و چند نفر از دوستان سهم خود را از هدفمند کردن یارانه ها به ایشان تفویض می کنیم، انصافم خوب چیزیه هااااا!!
البته آق دادش هم قبلا گفته بودمشکل خرج و مخارج داره.
Iran, Islamic Republic of
اگر راست می گه جا ها ی که اعلام کرده که هست برید تحقیق
Iran, Islamic Republic of
همون دانشگاه آزاد بسه دیگه
Iran, Islamic Republic of
بابت همین اغتشاشها نمی تونن ازتون بازجویی کنن
هروقت گیر افتادین 10 دقیقه بعد آزاد شدین
دانشگاه آزاد را مثل مال شخصی تون دارین وقفش میکنین
بله تمام این اموال مال مردمه
Iran, Islamic Republic of
با قسمت آخر صحبت هاش موافقم ، طی دوره های اخیر ریاست جمهوری صحبت کردن علیه هاشمی برگ برنده جهت رای آوردن شده اینکارو هم احمدی نژاد انجام داده و هم مجلس ششمی ها واقعا اگه چیزی هست مستند ارائه کنند و گرنه آتش جهنم رو برای خودشون نخرند
Iran, Islamic Republic of
خود خانم هاشمی پدرش را یک تفکر معرفی میکنه بعد میگه ما با بقیه چه فرقی داریم که نام اونها برده نمیشه و نام ما برده میشه هر وقت اونها هم پدرشون یک تفکر شد به حسابشون میرسیم
Iran, Islamic Republic of
اگر ريگي به كفش نداريد چرا تهديد شما در مورد متهم كنندگان به شما كه ما شكايت ميكنيم هيچگاه عملي نشد لا بد ميترسيد .آن را كه حساب پاك است از محاسبه چه باك است .
Iran, Islamic Republic of
اقا ایشون راست میگن چون احتمالا اینا با مقرری کمیته امداد دارن امرار معاش می کنن
واقعا دل ادم کباب میشه ؟
یه حساب بدن براشون پول بفرستیم تا از گشنگی نمیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
عزیزان ، تو مملکتی که قوه قضائیه اش جرئت نداره حتی یه سوال از این فتنه گر بپرسه ، چه توقعی دارید، امروز این ادعاها را می کنه ،فردا هم ادعای خون دادن برای این انقلاب را از طرف خودش و داداش های عزیزش می کنه ، پس فردا با این همه سابقه انقلابی هم ادعای دوستی با شارون رو می کنه و همین جور که از این ماسون دفاع می کنه از ترس مردم اسرائیل (گلاب به روتون) به قوه قضاییه شکایت می کنه و به عنوان حامی مظلومان عالم مثل قبل که .... علنی می ره اسرائیل ، تازشم یه اتفاق خیلی مهم می افته ، قوه قضاییه حکم جلب مزاحمان مردم شریف را صادر می کنه،

Canada
فائزة خانم چرا ازشاهكارهاي خودتان نميگوئيد.فراموش كرده ايد منكراحكام اسلام شديدواظهار نظرهاي نابجاي شماتوهين اشكار به اسلام ومسلمين بود
Canada
حاجی هستم کاریکاتوریست من پول هزینه اجاره خودم را خرج کشیدن تابلو دفاع مقدس کردم اما تا سفارت ایران فهمید جریان چیه گفتند نه ما موضوع را مشخص می کنیم 16 ساله کانادا هستم و 16 هزار بار شنیدم اینها دارند می خورند حتی یکی از اینها خواست به من شغلی هم بدهد و نگرفتم . از بانک مرکزی تحقیق شود تا مشخص شود ؟الان من 500 دلار ضرر نمایشگاه دیدم این مافیا خیلی گسترده است
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان یک آقازاده نظرات ایشون رو تایید می کنم و می گم اینهایی که به اینها نسبت می دن مال خودشون نیست.
اصلا اون چیزهایی که مال خودشون هم هست هم مال خودشون نیست!
اگه کسی خواست کمک کنه حساب صد امام، ک. نامه داره از خود امام اجازه گرفته برداشت می کنه به من و این خانم کمک می کنه
Iran, Islamic Republic of
فائزه خانم خدا وکیلی خودت به این حرفهایی که زدی باور داری ؟؟!! تا کی میخواهید مردم را .... فرض کرده ، دروغگویی کنید . در مسلک شما که دورویی و چند چهره بودن عادیست زدن این حرفها هم بعید نیست. بالاخره مردم چشم دارند میبینند به اسم خط امام دل امام (ره) را چقدر پرخون کردید. کافیست ببینید از شما و خاندان مکرم در دنیا چه کسانی راضی اند و چه کسانی ناراضی !!!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز حضرت آقا، هاشمی رو تایید کردند ولی بچه هاشو نه نه نه.....!
Iran, Islamic Republic of
چه خاندان مظلومي!!!!!!
دل آدم مي سوزه براشون...
آخه جهان نيوز بد، خيلي سنگ دلي!

چطوردلت مياد با اين خانواده محترم اينطور برخورد كني
فائزه جان! غصه نخور
هر كي ندونه عالم و آدم كه ميدونن شما از خودتون هيچي ندارين و زير خط فقر بودين
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائیه بايد محكم بايستد و اين فتنه گران را از ريز تا درشت محاكمه كند و تمامي دادگاه آنها را از رسانه ها پخش كند.
قوه قضائیه همه ملت شريف ايران هميشه اسلامي پشت شما هستن. خواهشن اينها را محاكمه كنيد.
Iran, Islamic Republic of
رو كه نيست سنگ پاي قزوينه؟؟؟؟
نمي دونم فائزه خانم مردم رو چي حساب كرده؟؟؟!! چقدر مظلوم نمايي ؟؟؟؟ چقدر دروغ؟؟؟؟ يكم شرم و حيا خوبه فائزه خانم
United States
تا به حال که سند درست و درمونی علیه خاندان هاشمی رو نشده است.
Iran, Islamic Republic of
تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیزها ...!
Iran, Islamic Republic of
راستش نميدونم اسناد استات اويل رو ، دوره دكتراي لندن !! داداشجون رو ويا هزينه هاي انتخابات دوره نهم رو باور كنم يا قسم حضرت عباس اين قديسه قرن 21 رو !! بابا يه وقت از گشنگي تو مترو نميريد .
Iran, Islamic Republic of
تکرار مجموعه دخترک کبریت فروش بزودی از سیما
ظاهرا خاندان هاشمی دست خیرشون خوبه چون با موسسه های خیریه و کارهای خیر خیلی انس دارند اخیرا هم بناست بزرگترین موقوفه رو در گینس ثبت کنند البت موقوفش هنوز قابلیت اجرایی نداره چون یک عده مزاحم مثل احمدی نژاد و شورای انقلاب فرهنگی و مجلس با این اقدام خیرانه و از کیسه خلیفه بخشانه مخالفند
Iran, Islamic Republic of
تصحيح كنيد: فقط ویلای کلاردشت و رستوران بوف مال ما نیست
Iran, Islamic Republic of
استغفرالله ، ويلا ؟ رستوران ؟ برج ؟ لندن ؟ كانادا ؟ مگرآقازاده ها هم سرمايه دار مي شوند؟ نعوذ باالله ، چقدر به اين آقازاده هاي محترم تهمت وافترا مي بندند ؟ آقازاده ها اگر پالانشان كج بود آقاها يعني پدرانشان به آنها مجال نمي دادند وآنها را خودشان تحويل مي دادند ، اين وصله ها به آقا زاده هاوايضا آقاها نمي چسبد ، مگر يادتان رفته آيت الله هاشمي فرمودند مهدي هيچ كار بدي نكرده و از همه خطاها و اشتباهات ارضي وسماوي مبرا است واگر روزي معلوم شود خطائي كرده و اگر از طرف عدليه احضارگرديد، بدون فوت وقت خودش را معروف و مجلوب يعني به زندان معرفي مي كرد
مشهدمقدس -سيدمرتضي سرابي
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
در زمان انتخابات نهم در سایتهای کانادا جستجوکردیم و متوجه شدیم که بزرگراهی که شماره آن... است با 49 درصد سرمایه ....ی درست شده است.اگر ایشان یک بار دیگر انکارکند سایت را اعلام عمومی میکنم به شرط اینکه خبر را درج نمایند
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به اون دوستی که گفتند آقا هاشمی رو تأیید کردند باید بگم که آقا فقط خواستند تا فرصتی دوباره به هاشمی بدند. مگر آقا چیزی فراتر از اینکه من هاشمی رو از 52 سال قبل می شناختم و اینکه هاشمی در زمان طاغوت از سرمایه خودش برای مبارزه استفاده می کرد چیز دیگه ای گفتند که تعبیر به تأیید می کنید؟
Iran, Islamic Republic of
خدمت این خانم فا... عرض کنم که پرونده اخوی جنابعالی مفتوح ومتهم فراری است.
Iran, Islamic Republic of
پس کدوما مال شماست لطفا قید بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالي
سلام عليكم
درستي و صداقت و زهد بي رغبتي به دنيا بطور طبيعي محبت و عشق مردم را به همراه دارد. تمام بزرگان اين آب و خاك بدون اينكه مدركي براي كسي ارائه دهند فقط اعمال و رفتار و برخوردشان با مردم باعث شعله ور شدن عشقشان در دل مردم شده است. حتي دشمانان آنها مجبور مي‌شوند زبان به تحسين آنها بگشايند. آيا اعمال رفتار و وضعيت زندگي اين خانواده محلي از اعراب براي دفاع از آنها باقي گذاشته كه اين خانم از مردم سند و مدرك براي فساد مالی یشان مي‌خواهد. هر چند به اندازه كافي اسناد براي آنهائي كه بدنبال محكوم كردن اين خانواده بوده‌آند وجود دارد كه هر از چند گاهي كوس روسواييشان را در سر هر كوي برزن به صدا در مي‌اورد، ولي چه سند و مدركي بالاتر از آنكه :"محمدرسول الله ...تراهم ركعاً سجداً يبتغون فضلاً من الله و رضواناً سيماهم في وجوههم من اثر السجود....(الفتح، 29)
البته اينكه گفته‌اند پدر يك جريان فكري(منحرف) است زياد بيراه نرفته است و به قول بعضي از از كامنت گذارها اين ساندويچ مغزها بالاخره كار خود را كرده است. جريان فكري كه از زمان حيات امام با به انحرف كشيدن انقلاب، تمام همُ و تلاش خود را مصروف دنيازدگي، بي تفاوتي مردم نسبت به ارزش‌هاي حماسه دفاع مقدس و دستاوردهاي انقلاب كرده است، و از سوي ديگر همت خود را صرف مال اندوزي شخصي و فربه كردن خانواده خود و اطرافيان و وابستگان به خود كرده است، وبدين طريق طيفي از افراد وابسطه و جيره خور براي خود در تمام سطوح اجتماعي جمع كرده كه هر از چند گاهي كه جريان خود را در خطر مي‌بيند تمام امكانات سخت افزاري و "نرم افزاري" خود را بسيج كرده و آنچنان هر صداي عدالت خواهي را در سينه خفه مي‌كنند كه ديگر جرأت تظلم خواهي در هيچ محكمه‌اي را به خود ندهد. وضعيت قوه قضائيه ما هم تا بدين منوال است هر چه آفتابه دزد و قالپاق دزد است محكوم است و آقاها و آقازاده‌ها بعد از جنايت اعلم واي اسلاما و واي عدالتا را به هوا كرده و گوش زمان و زمين را كر مي‌كنند .
فاعتبرو يا اولولابصار
Iran, Islamic Republic of
آدم ياد داستان بينوايان مي افته...
آقاي مرعشي هم تاييد مي كنند ايشون گفتن فا... خانم به نان شبشون هم محتاج هستند.
Iran, Islamic Republic of
پس چرا این خانواده حاضر نیستند به قانون از کجا آورده اید تمکین نموده و صورت اموال خود را اعلام نمایند؟!
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزيز
تو رو خدا قضاوت در مورد همديگر را بذاريم واسه خدا
به ما چه كه كي چي داره ونداره ؟
.........