جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

نامه19فعال فرهنگی درحمایت از طلبه سیرجانی

شنبه ۱ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 115118
جمعي از اساتيد و فعالان سياسي و فرهنگي با صدور نامه‌اي خطاب به مسئولان 3قوه و رئيس صدا و سيما تاكيد كردند: وقت آن رسيده است كه مسئولين محترم هياتي را براي رسيدگي وي‍ژه به دادخواهي اين روحاني مخلص و دميدن روح اميد در حركت‌هاي عدالتخواهي مردمي تشكيل دهند.
به گزارش فارس، متن اين نامه به شرح ذيل است:

بسمه تعالي
جناب آقاي دكتر محمود احمدي‌ن‍ژاد
جناب آيت‌الله صادق آملي لاريجاني
جناب آقاي دكتر علي لاريجاني
جناب آقاي مهندس عزت‌الله ضرغامي؛

سلام عليكم
بيش از 4 سال از طرح مسئله زمين خواري‌هاي سيرجان توسط حجت الاسلام عليرضا جهانشاهي مي‌گذرد كه به 2بار زنداني شدن ايشان به اتهام تشويش اذهان عمومي انجاميده است.

جاي تاسف است كه هنوز افكار عمومي پاسخ مناسبي را از سوي دستگاه‌هاي ذيربط در مورد برخوردهاي سوال برانگيز با ايشان نيافته است.
به نظر مي‌رسد محدود شدن فريضه عظيم امر به معروف و نهي از منكر به برخي مصاديق محدود و با اولويت كمتر و دور ماندن ماجراي مفاسد اقتصادي از ذيل نهي از منكر عمومي از جمله علل اصلي برخي ناكامي‌ها در اين حوزه است.

وقت آن رسيده است كه مسئولين محترم هياتي را براي رسيدگي وي‍ژه به دادخواهي اين روحاني مخلص و دميدن روح اميد در حركت‌هاي عدالتخواهي مردمي تشكيل دهند و غيرت و حساسيت خود را نسبت به مظالم پيچيده اقتصادي-اجتماعي و همدلي با عدالتخواهان نشان دهند.

اسامي امضاكنندگان اين نامه به شرح ذيل است:
مهدي نصيري، سعيد قاسمي، ابراهيم فياض، حسين كچوييان، عباس سليمي‌نمين، فروز رجايي‌فر، صادق كوشكي، مازيار بي‍ژني، مسعود ده‌نمكي، يوسفعلي ميرشكاك، سعيد زيباكلام، موسي نجفي، ابوالقاسم طالبي، وحيد جليلي، سيد نظام‌الدين موسوي، فرشاد مهدي‌پور، علي محمد مودب و مصطفي محدثي خراساني.
همچنين حيدر رحيم پور ازغدي با اضافه كردن جمله زير اين نامه را امضا كرده است:
بزرگترين مصيبت اين انقلاب شطرنجي كردن صورت مجرمان و مبهم گذاشتن چنين پرونده‌هايي است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Kazakstan
: -)
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید نظام الدين موسوی - نه میر حسین موسوی