کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طلبه سیرجانی و یاران در راه مجلس؛

استقبال نمایندگان عدالتخواه از طلبه سیرجانی

1 خرداد 1389 ساعت 10:57


الیاس نادران،علی رضا زاکانی، احمد توکلی و حسین فدایی از طلبه عدالتخواه سیرجانی در مجلس استقبال می کنند.

طلبه سیرجانی که به نشانه اعتراض به آزادی دانه درشت ها، هفته گذشته از  جمکران به سمت تهران حرکت کرده بود، روز گذشته بعد از ظهر به بهشت زهرای تهران و مرقد حضرت امام رسید و در آنجا از سوی برخی از طلاب و دانشجویان و فعالان فرهنگی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی جهان حجه الاسلام جهان شاهی که به طلبه سیرجانی شهرت یافته است،با مبارزه علیه زمین خواری شناخته شد.وی پس از مدتها تلاش برای مبارزه با زمین خواران صاحب قدرت و دارای نفوذ، به زندان افتاد و نهایتا با حکم رهبر انقلاب از زندان آزاد شد.

وی اخیرا به آزادی دانه درشت های اقتصادی اعتراض کرده است و راه پیمائی اعتراض آمیز وی نیز در همین رابطه انجام می شود .گفته می شود راه پیمائی وی که در ابتدای امر به صورت انفرادی آغاز شده بود، در حال حاضر با حمایت جمع قابل توجهی از گروهها و تشکل های دانشجویی و عدالتخواهی همراه شده است .

روز گذشته نیز 19 تن از اساتید و فعالان فرهنگی از اقدام وی حمایت و تاکید کردند:"وقت آن رسيده است كه مسئولين محترم هياتي را براي رسيدگي وي‍ژه به دادخواهي اين روحاني مخلص و دميدن روح اميد در حركت‌هاي عدالتخواهي مردمي تشكيل دهند و غيرت و حساسيت خود را نسبت به مظالم پيچيده اقتصادي-اجتماعي و همدلي با عدالتخواهان نشان دهند."

طلبه سیرجانی و همراهانش قصد دارند در تهران در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کنند و اعتراض خود را به گوش نمایندگان مجلس برسانند.

در همین رابطه خبرنگار جهان کسب اطلاع کرد که الیاس نادران،احمد توکلی،علی رضا زاکانی و حسین فدایی از نمایندگان اصولگرای مجلس از کاروان عدالتخواهان استقبال خواهند کرد و با دعوت از طلبه سیرجانی در مجلس ، مطالبات وی را با جدیت مورد پی گیری قرار خواهند داد.


کد مطلب: 115114

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/115114/استقبال-نمایندگان-عدالتخواه-طلبه-سیرجانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com