جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - 19 Oct 2018
 
۰
۱۸
طلبه سيرجاني در دور جديد مبارزه با فساد؛

اعتراض عليه دانه درشت ها با راهپيمائي به سمت پايتخت

يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۱۸
حجت الاسلام جهانشاهي فردا صبح همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پياده روي انقلابي خود را از مسجد مقدس جمكران به مقصد تهران آغاز خواهد كرد.

به گزارش سرويس سياسي جهان وي ابراز داشتند كه اين پياده روي همانند پياده روي هاي گذشته با شعار "دادخواهي"، "عدالتخواهي"، "مبارزه با مفاسد اقتصادي و زمين خواري" خواهد بود. 

وي همچنين با اشاره به ماجراي زمين خواري سيرجان عنوان داشتند كه نه تنها شاهد اقدام جدي قوه قظاييه نبوديم بلكه فقط مشاهده كرديم كه چهار كارمند را به خاطر تخلفاتي كه در مقابل زمين خواري هاي ديگر كوچك است مجازات كرده اند و از مجازات دانه درشتها و عاملان اصلي خبري نيست. 

حجت الاسلام جهانشاهي كه در رسانه ها با عنوان "طلبه سيرجاني" شناخته ميشود با اشاره به موضوع حاشيه امن برخي آقازاده ها از برخوردهايي كه به نام مبارزه با مفاسد با برخي آفتابه دزد ها و مجرمان كوچك ميشود انتقاد كرد. 

وي  همچنين با اشاره به اينكه تعدادي ديگر از روحانيون و دانشجويان از اين حركت استقبال كرده و آمادگي خود را براي همراهي ابراز داشتند افزود: اگر هيچكس هم از اين حركت حمايت نكند و كسي مرا همراهي نكند من باز اين حركت را ادامه خواهم داد. 

طلبه سيرجاني در ادامه گفت كه مقصد نهايي حركت در تهران كاملا مشخص است اما به دلايلي اين مقصد را طي چند روز آينده اعلام خواهم كرد. 

به گزارش جنيش عدالتخواهي طلبه سيرجاني تا كنون دو مرتبه دستگير شده است. عليرضا جهانشاهي در راهپيمايي قبلي خود از سيرجان به مقصد تهران به جرم " اقدام خلاف شؤون روحانيت و تشويش اذهان عمومي" دستگير و توسط دادگاه ويژه روحانيت به حدود دو سال حبس محكوم ميشود. و در نهايت بعد از گذشت هشت ‌ماه ‌و ده روز از حبس، جهانشاهی به فرمان رهبرمعظم‌انقلاب(مدّظلّه‌العالی) و با دریافت پیام شفاهی ایشان با عنوان «شَکَرَ الله مَساعیکَ»، در حالی که حدود پانزده‌ ماه از حبسش باقی مانده بود،‌ آزاد شد.
کد مطلب: 114267
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۸۹/۰۲/۲۶ ۱۴:۴۵
آقای جهانشاهی شما ظاهرا تو باغ نیستید برادر الان مسئله اصلی و از اوجب واجبات حجاب دختر خانومهاست شما هم بهتره برای مبارزه با این پدیده راهپیمایی کنید و عرصه رو بیش از این برای حضرات و آقازاده ها تنگ نکنید تا با خیال راحت و بدور افکار تشنه عدالت که الان همه باید به مسئله حجاب فکر کنن بتواند دزدی ها و خطاهای خود رو به زیر فرش جارو کنند از ما گفتن بود گوش نکردی دوباره احتمال داره به جرم تعرض به حریم امن آقازاده ها به زندان محکوم بشین !!
۱۳۸۹/۰۲/۲۶ ۱۵:۰۲
مطلب كمه
۱۳۸۹/۰۲/۲۶ ۱۵:۲۰
قومو لله مثني او فردي...آقا ادامه بده و به نتيجه هم فكر نكن...ماجورباشي انشالله
۱۳۸۹/۰۲/۲۶ ۱۶:۰۸
خداوند بزرگ این برادر طلبه انقلابی را حفظ بفرماید . ولی برادر عزیز سیرجانی مگه از جانت سیر شدی اگه یه وقتی به دستور دانه درشتها یه راننده تریلی خوابش بره و شما رو زیر کنه کدوم قوه غذائیه دادخواهیت میکنه و حقو به اسلام میده؟اگه این قوه، قوه قضائیه بود که باید تا حالا کارت جواب میداد
۱۳۸۹/۰۲/۲۶ ۱۶:۴۲
کدوم آقازاده ها؟ اونها که همه دارند در انگلیس درس(؟!) میخوانند.
۱۳۸۹/۰۲/۲۶ ۱۷:۴۷
من هم شرکت می کنم.
۱۳۸۹/۰۲/۲۶ ۱۷:۵۲
هر كي بر عليه اين ريزه ها معروف به دانه درشتها اقدامي بكنه به تير غيب گرفتار ميشه ها مواظب خودت باش از جاده هم فاصله بگيريد.
۱۳۸۹/۰۲/۲۶ ۲۰:۰۸
این بار هم عاقبتت یا زندان و یا شهادته .
۱۳۸۹/۰۲/۲۶ ۲۱:۴۵
یا لیتنی کنت معک.
۱۳۸۹/۰۲/۲۶ ۲۳:۵۸
چرا اینقدر زحمت میکشی

طرف رفته لندن درس بخونه

اگه اینطوری باشه که شما یکسره باید راهپیمائی کنی اخه گفتند تنها این اقا زاده نیست بلکه 400 تا از اقا زاده ها در خارج مشغول درس خواندن هستند!
۱۳۸۹/۰۲/۲۷ ۱۰:۳۳
ما که نفهمیدیم ازیک طرف به دنبال مدیریت جهان رفته اند. ازطرف دیگر بنا به ادعای حضرات خودشان رئیس ....دست راستشان می نشیند ودرسفر وحضر ملازم رکاب است.یک ملایی درمحکمه عدل اسلامی عادلانه محاکمه میشود ومحکوم ودرنهایت آزاد.این است وضع ما ومملکت ما ورجال ما
۱۳۸۹/۰۲/۲۷ ۱۱:۲۱
طلبه عزیز برای اینکه مطمئن شوی برای چی باید راهپیمایی کنی یه مشورتی هم با همشهریت احمد زیدابادی بکن
۱۳۸۹/۰۲/۲۷ ۱۲:۴۲
روزگار حکومت عثمان ها و بنی اميه بر کشور اسلامی مان گذشته و صدای رسای ابوذر به گوش حق طلبان خواهد رسيد. اين بار نخواهيم گذاشت ابوذر در بيابان ربذه، غريبانه جان دهد!
۱۳۸۹/۰۲/۲۷ ۱۳:۰۹
بر شجاعت و همت این هم لباسی خودم درود میفرستم و عرض میکنم که لطفا احتیاط نموده وصیتنامه خودتان را تنظیم نموده و نزد آدم امینی به امانت بسپارید. التماس دعا دارم مخصوصا آنور آب!!!
۱۳۸۹/۰۲/۲۷ ۱۶:۴۵
خدا به این طلبه اجر دهد واقعا عجب صبر و بصیرتی دارد اگر ما جای ایشان بودیم و حکومت ما را زندانی میکرد ظرف چند ثانیه در بی بی سی یا voa بودیم ایشان همچنان از دلسوازان انقلاب هستند. از ایشان هم باید استفاده شود وهم به شایستگی قدردانی
۱۳۸۹/۰۲/۲۷ ۱۹:۲۱
به اين عزيز بگوييد اگر با اين کارها ميخواستي معروف شوي، شدي و اگر مي خواستي ضربه بزني هم زدي ، و اگر نيتت خدمت بود ، خدمت کردي، لطفا روشن کنيد با اين کار به چه کسي و يا به کدام تشکيلات اعتراض داري؟؟!!!!
۱۳۸۹/۰۲/۲۸ ۱۰:۰۸
خدمت دوست عزيزي كه اعتراض به وضعيت حجاب رو به تمسخر گرفتن عرض كنم كه همون آقازاده هايي كه خون مردمو تو شيشه كردن و بيت المال رو بالا كشيدن با همون پولا بساط بي حجابي رو راه انداختن و براي رواجش پول خرج ميكنن شما يا خواب تشريف دارين يا خودت از زمره همون آقازاده هايي كه ميترسي دستت رو بشه داري بحثو عوض ميكني!!!
۱۳۸۹/۰۲/۲۹ ۰۸:۳۶
خداوند حافظ او و عدالت پیشگان باشد ایشان در این راه متحمل فشارهای زیادی شده است که امید است با اجر و پاداش الهی جبران شود حمایت عمومی از ایشان و راه عدالت خواه او می تواند جامعه را به سمت مبارزه جدی با مفاسد، خصوصاً مبارزه با زمین خواری سوق دهد.