شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳۵

خانواده مهدي هاشمي از كشور خارج شدند

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 113495
خانواده مهدي هاشمي از كشور خارج شدند
 
همسر و دو فرزندش مهدی هاشمی با هدف دور شدن از فضای سیاسی جامعه از کشور خارج شدند. 

به گزارش خبرنگار جهان خروج خانواده مهدی هاشمی از کشور در حالی است که دستگاه انتظامی همچنان حکم جلب مهدی هاشمی فرزند آقای هاشمی را در دست دارد . 

با این حال پی گیری های خبرنگار جهان در خصوص دلائل این خروج و چرایی مجوز خروج دادن به خانواده هاشمی از سوی مسئولین ذیربط به جائی نرسیده است. 

گفته می شود خروج مهدی هاشمی از کشور اولین بار به دلیل و بهانه ادامه تحصیل بوده این در حالی است که وی در ایران در دوره دکتری دانشگاه آزاد مشغول تحصیل بوده است. 

در همین راستا شبکه ایران نیز نوشت که خانم "فرشته هاشمی" همسر مهدی هاشمی به همراه دو فرزندش به لندن رفته و قبل از پیوستن به همسر، به برخی اطرافیان خود اعلام کرده است که قصد بازگشت به ایران را ندارد. 

گفتنی است، عروس آقای هاشمی رفسنجانی در جریان ناآرامی های روز 12 مرداد سال 88، در اطراف میدان ونک دستگیر شده بود. البته‌ وی اندکی بعد و با وساطت های صورت گرفته آزاد شد.
اما اخبارتاییدنشده درباره مهدی هاشمی برای سکونت همیشگی در لندن در حالی منتشر شده که حدود یک ماه پیش، قوه قضائیه حکم جلب وی را صادر کرده است.

با این حال افکار عمومی در انتظار پاسخ مناسب مسئولین انتظامی و قضائی به این خبر هستند.اخبار تکمیلی بزوی منتشر می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگر مهدی هاشمی چه گناهی به غیر از رای ندادن به دولت فعلی مرتکب شده است
این همه مشکل برای مردم دست نکنید مهدی هاشمی در زمان انتخابات فعالیت می کرد و جو انتخاباتی نیز تمام شد اقلیت بعنوان افکار عمومی نیستند .
Iran, Islamic Republic of
چقدر تعارف چقدر مصلحت اندیشی آقا مگر مبارزه با ظالم وظیفه نیست چرا فکر میکنید مبارزه با مفاسد و آقازاده ها معنایش رفتن آبروی 30ساله نظام است نه آقا اینکار عزت انقلاب را دوچندان میکند
Iran, Islamic Republic of
فرار فتنه گران از چنگال عدالت به همین سادگی!!!؟؟
آنوقت توقع دارند هاشمی رفسنجانی بعنوان یک امام جمعه عادل به نماز جمعه برگردد.
Iran, Islamic Republic of
چشم آقای هاشمی بزرگ روشن...!!
Iran, Islamic Republic of
سلام عليكم
احترامآ ، با توجه به اينكه اينجانب يكي از دوستاران اين سايت ارزشي مي باشم فقط جهت استحضار مطالبي را حضورتان به اختصار عرض مي نمايم .
نمي دانم تا چه حدودي با خانواده آقاي مهدي هاشمي آشنا هستيد فقط همين را صادقانه عرض مي نمايم كه همسر ايشان ( فرشته هاشمي ) از انسانهاي با خدا و مذهبي مي باشد ، باور نمي شود كه ايشان از روي عمد در تظاهرات شركت كرده باشد ، خودشان نيستند ولي خدايشان هست ، اينجانب مي توانم شاهدت دهم كه نماز اول وقت ايشان اصلآ ترك نمي شد ، در مقابل بي حجابي به شدت مبارزه مي كرد ، اين حرف حضورتان به امانت باشد ، ايشان در دوره اول انتخابات به خاطر اينكه احساس مي كردند رهبري پشت سر آقاي دكتر احمدي نژاد است به ايشان راي دادند ولي افسوس كه نمي دانم چه شده است كه .......
خداي تو شاهد باشد حسب تكليف به وظيفه خود عمل كردم .
Iran, Islamic Republic of
به مسئولین قوه قضائیه ، مجمع تشخیص، وزارت اطلاعات، وزارت دادگستری ، شورای عالی امنیت ملی، خانواده مکرم هاشمی، میرحسین موسوی، دانشگاه آزادغیر اسلامی، جاسبی، کروبی و ... همه و همه تبریک و تسلیت عرض می نمایم
Iran, Islamic Republic of
مملکت گل و بلبل مملکت مبارزه با مفاسد مملکت ووو
عروس هاشمی از جلوی دیدگان نیروی انتظامی راهت عبور میکنه بدون کوچکترین عکس العمل .........؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حالا چی کار کنیم هان؟؟؟!!!
آقاجون چرا جلویشان را نگرفتید تا مهدی هاشمی را مجبور کنید به خاطر همین مساله بر گردد؟
Iran, Islamic Republic of
akhey
bad jo_or sookhtid
na?
Latvia
همين قدر كه پس از 32 سال حاكميت نظام اسلامي براي نخستين بار فرزند آقاي هاشمي رفسنجاني !!!كه از مصونيت آهنين برخوردار بوده از ترس پاسخگويي به دستگاه عدالت با خانواده از كشور فرار كرده و بويژه به كشور روباه مكار استعمار پير انگليس پناهنده مي شود باز جاي شكرش باقي است .انشاءالله با دستگيري و محاكمه مهدي هاشمي طلسم برخورد با آقازاده هاي مجرم شكسته شود!زنده باد احمدي نژاد
Iran, Islamic Republic of
برای آموزش این خانواده رفته و پس از دوره ویژه دوباره بر خواهند گشت
Iran, Islamic Republic of
تنها راه مبارزه واقعي با این خوانواده اين است كه سربازان گم نام بايد خواب رابراين ها حرام كنند .
Iran, Islamic Republic of
مگه هاشمی نگفته بود هر وقت دادگاه پسرش رو احضار کنه در دادگاه حاضر میشه! پس چی شد؟
نمیدونم چرا اصطلاح" زر و زور و تزویر" خیلی قشنگه
Iran, Islamic Republic of
هاشمي هاشمي بصيرتت كجا رفت؟
Iran, Islamic Republic of
آقا چرا پیام رو خراب میکنی؟ زر و زور تزویر کجاش قشنگه؟؟
نویسنده پیام
Iran, Islamic Republic of
مهدی هاشمی اینجا رو فرار کردی که البته امیدوارم هرچه زودتر خبر دستگیریت رو بشنوم ولی....
لا یمکن الفرار من حکومتک
Iran, Islamic Republic of
لندن با پول بیت المال خوش میگذره انگار که آقازاده ها یکی پس از دیگری در آنجا مقیم میشوند !!!
به به واقعا جای شهدا خالیه ها
Iran, Islamic Republic of
مبارکه
هم برای ستوانه نظام!!
هم برای حکومت که نشون میده قرار نیست با اینها اینبار دیگه مماشات بشه
Iran, Islamic Republic of
اي بابا ... خسته شديم از اين همه تبعيض و دو رويي ... خسته شديم از اين همه دهن كجي به مردم. خسته شديم ازاين همه لئامت. به درك كه قصد بازگشت به كشور رو ندارن. لطف كنن و در همون مملكت كفرستون زندگي كنن و حالشو ببرن. فقط بايد بدونن كه اونجا ديگه مثل اينجا نيست كه هر غلطي دوست داشتن بكنن و آب هم از آب تكون نخوره. اونجا قانون و حساب كتاب داره. دست از پا خطا كنن ....
Iran, Islamic Republic of
بنده این خبر مسرت بخش را به پیشگاه شریف ام آی 6 ، سیا ، موساد تبریک و تهنیت عرض کرده و مشخص است که استوانه هجمونی ایشان پایدار خواهد ماند...
خدایا ،اگر در مورد این آقازادگان مسئولی کوتاهی کنه( چنانچه تا بحال فراوان دیده ایم) به تو شکایت می بریم از ایشان ...
Iran, Islamic Republic of
اين هم در مجموع سازنده است.
Iran, Islamic Republic of
مگه مخشون عیب کرده که برگردن؟ معلومه میرن و نمیان. اگه مهدی هاشمی برگشت ایران من رگم را میزنم. این عدم رجوع ایشان به کشورر و عدم پاسخگویی به شبهات، نشون میده که احمدی نژاد در آوردن اسم بعضی ها در مناظرات اشتباه نکرد. اینکه میگن هنوز اتهامات بعضی از آقازاده ها ثابت نشده پس نباید اسمی از اونا آورده بشه، یک خیانت بزرگ و حمایت از مفسدین اقتصادیه و نشون دهنده هم پیالگی کسانی با این آقایان است که از این آقازاده ها حمایت میکنن.اگه ریگی به کفششون نیست چرا نمیان و پاسخ نمیدن؟؟؟
Sweden
بابا بدلتون بد راه ندین. شاید رفتن براش قرص خواب ببرن. آخه از ترس قوه قضائیه شبها خواب راحت نداره.
Iran, Islamic Republic of
شايد اين جوجه ها خدمات استاد سياست آقاي هاشمي را فراموش كرده اند كه كشور را ايشان در زمان جنگ اداره مي كردند.هركس ابتداي انقلاب يك زير پله داشت الان يك پاساژ دارد چرا اين توانگران كه در خدمت كشور بودند مانند تمام مديران رفاه نداشته باشند نوش جونشان يه قولوپ روش .چون كشور و مردم مديون بزرگاني اينچنين خدمت گذارند....
Iran, Islamic Republic of
(با هدف دور شدن از فضای سیاسی جامعه)
اخه این هم شد دلیل
اگه میشه اقای رفسنجانی ما هم از این همه دشمنی سیاسی خسته شدیم
یه کم از اون پول هایی که حق ماست بده ما هم بریم استراحت
Iran, Islamic Republic of
راستش انقدر فضای کنونی ملتهب است که نمی توان در مورد آقای مهدی هاشمی به راحتی قضاوت کرد. اما پدر بزرگوار ایشان آقای هاشمی رفسنجانی همیشه برایم پرسش بوده که چرا اینگونه رفتار کردند و با آنهمه خدماتی که به انقلاب کرده اند، اما پس از حوادث انتخابات گذشته، طبق فرموده مقام معظم رهبری، به درستی خط کشیهای لازم را نکردند و مواضع خود را اعلام نداشتند؟ چرا انقدر بند بازی و میانه روی همراه با ریا؟
من در خبر مربوط به اظهارات میرحسین موسوی درباره اعدامهای اخیر گفتم که تردیدهای ایشان محترم است و به هر حال هر فردی که پیگیر برقرار شدن عدالت است، حتما این پرسش ها را در ذهن دارد. چون از طرف نظام به درستی شفاف سازی نشده متاسفانه برای خیلیها. اما همین مشکل هم در قبال آقای موسوی هست. اگر ایشان هم به فرموده رهبر انقلاب توجه می کردند و خط کشیهای لازم را انجام می دادند(حتی کاملا مخالف انقلاب)، حالا شرایط فرق می کرد. آن موقع میشد گفت ایشان لااقل صداقت دارد. اصلا همینکه هیچگاه به صراحت مواضع و پایبندی های خود را اعلام نکرده اند(با سیاست و هدف) باعث شده که خیلیها از همان ابتدا نسبت به ایشان تردید کنند.
آقای هاشمی رفسنجانی هم برای جلوگیری از این مشکلات برای خانواده شان باید مدتها قبل خودشان نظارت بیشتری بر فرزندانشان می داشتند. تا اینک پسرشان اینگونه در عذاب و ترس و ابهام قرار نگیرند و در آن ینگه دنیا در برزخ نباشند.
Iran, Islamic Republic of
بعضیا خیلی ساده هستن که فکر می کنن هاشمی جنگ رو اداره می کرد . جنگ رو فرزندان برومند این ملت به رهبری حضرت امام(ره) اداره کردند
United States
من نمیدونم شماها کی حالیتون خواهد شد بابا چرا اجازه خروج دادن اگه مهدی هاشمی مفسده یا اگه حکم جلبش اومده چرا گذاشتن خونوادش از ایران خارج بشه اگه شماها راست میگید باید به این فوه قضائیه تبریک گفت با این اقتدارش خدا به شما به قول خودتون بصیرت بده
Iran, Islamic Republic of
خود حاج آقا کی در میره؟
Iran, Islamic Republic of
شاه هم وقتی در می رفت گفت برای ادامه درمان و استراحت می رود. ظاهرا فضای سیاسی جامعه آقا زاده ها را خسته و نا امید کرده است. ایام فاطمیه است به دعای صاحب این ایام امید واریم بقیه دشمنان دوست نما هم عرصه را بر خود تنگ ببینند.
اقای رفسنجانی گفتند خانم مهدی اقا برود دکترا بخوانند بعدا تشریف خواهند اورد
Iran, Islamic Republic of
اگر آقاي هاشمي مواضعش شفاف است جرا همواره بر راه حل خود ساخته براي خروج از بحران خود ساخته تاكيد ميكند جرا بر سخنان رهبري كه سمبل وحدت جامعه ما هستند تاكيد ندارند؟ مگر خود ايشان همواره نميگويند من كسي را بهتر از رهبري صالح براي اين مقام نميبينم تا كي ما بايد گوشمان به اين مواضع چند پهلوي ايشان آزرده شود؟راستي اسم اين مواضع چند پهلو از منظر قرآن جيست ؟
Iran, Islamic Republic of
من در تعجبم این خانواده چقدر برای درس ارزش قائل اند اون هم از نوع خارج از کشوری .
باید یه نگاهی به کارنامه تحصیلی خارج از کشورشون بندازیم.
البته یادم نره که بگم بازهم تعجب می کنم چطور بقیه خانواده برای ادامه تحصیل اون هم از نوع خارج از کشوری تا بحال اقدام نکردند.
شاید فکر می کنند اگه همه با هم برند چشم می خورند.
Iran, Islamic Republic of
حالا اين دوره دكترا چند ساله است ؟؟! اگر مثل دوره دانشگاه آزاد براي آقازاده ها باشد علي القاعده بايد زود تمام شود !!
Iran, Islamic Republic of
.....