کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش رهبر به اظهارات ضدقرآني دختر هاشمي

6 ارديبهشت 1389 ساعت 9:34


رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهارات فائزه هاشمی را ناشی از تفکرات فمینستی ضد اسلامی خواند و تصریح کرد:‌ هر کسی ضروریات اسلام را انکار کند از اسلام خروج کرده و مرتد است.

حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با شبکه ایران در واکنش به اظهارات فائزه هاشمی که در مصاحبه‌ با یک سایت "فمینیستی" نص صریح قرآن را غیر انسانی نامیده است، بیان داشت: اگر واقعا این اظهارات گفته شده باشد باعث تاسف است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه انکار ضروریات اسلام یعنی خروج از اسلام و ارتداد، گفت: اوایل انقلاب هم اعضای جبهه ملی قصاص را غیر انسانی خواندند و به اسلام حمله کردند که حضرت امام حکم ارتداد آن‌ها را دادند.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اینگونه اظهارات را ناشی از تفکرات فمینستی ضد اسلامی خواند و تصریح کرد:‌ هر کسی ضروریات اسلام را انکار کند از اسلام خروج کرده و مرتد است.

گفتنی است فائزه هاشمی اخیرا درباره مساله "تعدد زوجات" که در قرآن و با شرط عدالت ذکر شده، گفته است: "به نظر نمی‌رسد این رفتار با نظرات انسانی و یا اصول اسلامی و عدالت، سازگار باشد. آیا مردها تحمل چنین چیزی را در مورد همسران­‌‌شان دارند؟! پس چه طور می­شود انتظار داشت که زنان، بتوانند چنین چیزی را قبول کنند."

دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به بیان همین مساله نیز اکتفا نکرده و در اظهار نظر عجیب دیگری، موضوع "مهریه زنان" را زیر سوال برده است. وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما مساله­ مهریه را قبول دارید یا نه، گفته است: "اعتقادی به این مسئله ندارم."


کد مطلب: 109405

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/109405/واکنش-رهبر-اظهارات-ضدقرآني-دختر-هاشمي

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com