يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - 17 Feb 2019
 
۰
۳۳
جزئیات سفر جدید فائزه هاشمی;

رویارویی فائزه هاشمی و کاپیتان منچستر سیتی در انگلیس

پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۵۲
به گزارش جهان، فائزه دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره شایعات اخیر در مورد تازه ترین سفرش به کشور انگلیس گفت: 

نشریه «مسلم نیوز» پرتیراژترین نشریه اقلیت ها در انگلستان، به منظور ارتقا جایگاه مسلمانان مقیم انگلستان از سال 2000، جوایزی را با نام مسلمانان پیشگام و صاحب نام در حیطه های روابط عمومی، بهداشت، سلامت، توسعه، ارتباطات، تحصیلات، فرهنگ، اقتصاد، رسانه ها و... به اجرا گذاشته است، که جایزه شایستگی ورزش را بنام «فائزه هاشمی» نامگذاری کرده است.

علت این انتخاب ابتکار تاسیس فدراسیون اسلامی ورزش زنان و راه اندازی مسابقات زنان مسلمان در جهان توسط من است. به همین منظور من به عنوان رئیس فدراسیون اسلامی ورزش زنان برای شرکت در دهمین مراسم جایزه «مسلم» نیوز و اهدا جایزه «فائزه هاشمی» در حوزه ورزش به منتخب آن، در روز 24 اسفندماه در این مراسم حاضر شدم. حبیب توره کاپیتان باشگاه فوتبال منچسترسیتی و بازیکن تیم های ملی ساحل عاج، برنده امسال این جایزه بود که در سفرم به انگلیس جایزه را اهدا کردم و الان هم که می بینید در تهران مشغول گفت وگو با شما هستم.

حضور در انگلستان به دلیل تقویت زبان انگلیسی!

دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره زندگی در انگلستان نیز گفت: بعد از عدم ورود به مجلس ششم، قدری از کارهایم کاسته شد، از طرفی برای ارتباطات بین المللی مرتبط به اداره فدراسیون اسلامی ورزش زنان مشکل زبان انگلیسی داشتم و همیشه از مترجم استفاده می کردم. از فرصت پیش آمده استفاده کردم و تصمیم گرفتم که برای تقویت زبان انگلیسی و همچنین برای تحصیل در مقطع دکترا به انگلستان بروم. سال 79 انتخابات مجلس ششم بود و من سال 1383 یعنی چهار سال بعد به انگلیس رفتم.


وی که با ویژه نامه نوروزی بهار گفتگو می کرد، درباره خروج مهدی از فرزندان هاشمی رفسنجانی از کشور به مقصد انگلیس نیز گفت: برخلاف ادعای این آقایان مهدی زمانی از ایران خارج شده بود که هنوز اتهامات دروغ علیه او پخش نشده بود. آقای هاشمی گفته برنگردد، خودش چندی پیش این را بیان کرد. ترجیح داده اند در خارج از کشور به امور واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی رسیدگی و رساله دکترای خود را تکمیل کند.

به هرحال فضا از همان فردای بعد از انتخابات رادیکال شده بود و برخی برخوردها قابل پیش بینی بود. گمان می کنم کمتر کسی بپذیرد مهدی هاشمی به خاطر شرایط سیاسی از ایران خارج نشده است. مهدی می خواهد برگردد اما خانواده ما با توجه به حساسیتی که درباره او ایجاد شده موافق مراجعت او در شرایط ملتهب فعلی نیستند.

فائزه هاشمی ادامه داد: مهدی هم در جواب مقامات قضایی اعلام کرد هر وقت به طور رسمی به دادگاه احضار شوم می آیم و در کنار آن باید به شکایت هایم رسیدگی شود.

کد مطلب: 103176
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۸۸/۱۲/۲۷ ۱۵:۵۶
آيا اين جمله دروغ نيست: "برخلاف ادعای این آقایان مهدی زمانی از ایران خارج شده بود که هنوز اتهامات دروغ علیه او پخش نشده بود"
۱۳۸۸/۱۲/۲۷ ۱۸:۱۰
یارب مباد که گدا معتبر شود.
۱۳۸۸/۱۲/۲۷ ۱۸:۲۶
آقا جان، تمام این حرفها راه حل منطقی و قانونی داره. احضاریه رسمی از طرف دادگاه اینها رو ملزم می کنه که بیان و جوابگو باشند.
۱۳۸۸/۱۲/۲۷ ۱۸:۳۰
جایزتو گرفتی برگرد!
۱۳۸۸/۱۲/۲۷ ۱۸:۵۴
کاش قوه قضاییه نشان بدهد که واقعا قانون استثنا ندارد... فعلا که فراری و آزادند ..... بیچاره اغتشاشگران ساده لوح که گول این را خوردند...
۱۳۸۸/۱۲/۲۷ ۱۹:۵۶
واقعا بایدبحال قوه قضائیه گریست
که این عجوزه بااین همه خیانت وخباثت بازهم علنا مردم وحکومت
اسلامی رامحکوم میکندواینطورراحت هرغلطی میکند
وهر حرف مفتی رامیزندبابا مگر اینها
بابقیه مردم چه فرقی دارند
۱۳۸۸/۱۲/۲۷ ۲۰:۰۰
این کلمات تکراری این آقا زاده ها نشان فاصله فرهنگ جهاد وشهادت جوانان مظلوم ودلیر این خاک ومرزبا خواص است توجه کنید :
چند سال سکونت در انگلستان !تقویت زبان انگلیسی ! دریافت جایزه شایستگی ورزش در انگلیس !! رسیدگی به امور واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در انگلیس! تکمیل رساله دکترای خود در انگلیس! و...
۱۳۸۸/۱۲/۲۷ ۲۱:۱۳
باسلام. گذشته از عملکرد فرزندان هاشمی در صحنه انتخابات، سایت جهان نیوز کم لطفی فرموده و باید کل مصاحبه ایشان را که در سایت فردا منتشر شده را درج می نمود. تا همه حرف های ایشان خوانده می شد. اینجاست که می گویند پخش خبر گزینشی!! خدا را در نظر بگیرید.
۱۳۸۸/۱۲/۲۷ ۲۱:۳۰
کاشکی برای تقویت اعتقادیت یه سری هم به حرم امام رضایا حضرت معصومه میزدی...به برادرتم بگو داداش تو که بی گناهی برگرد از اینا که حقتا خوردن حداقل شکایت کن ...
۱۳۸۸/۱۲/۲۷ ۲۱:۳۴
حضور در انگلستان به دلیل تقویت زبان انگلیسی!!!!!!!!!!!!!!!
۱۳۸۸/۱۲/۲۷ ۲۱:۴۷
بابا یه قاضی شجاع نداریم ؟

از چین بیاریم
۱۳۸۸/۱۲/۲۸ ۰۰:۳۵
خانوم فائزه یک سوال :شما چطور میخواهید در زمانیکه هنوز زبان انگلیسی نمیدانید در کشور انگلیس در دوره دکترا تحصیل نماید ؟
۱۳۸۸/۱۲/۲۸ ۰۶:۰۸
همین ها که ما را فراری دادند خودشان هم فرار کردند
کاریکاتوریست و هنرمند برادر شهید و مجروح جنگ ...دلم خنک شد
۱۳۸۸/۱۲/۲۸ ۱۰:۵۷
با سلام
واقعا متاسفم هر چقدر هم كه بعضي بخواهند قضايا را عادي نشان بدهند ولي بدانيد كه عده اي در اين كشور از امتيازات غير قانوني بهره مند هستنند. به راستي اگر شخصي ديگر يك هزارم رفتارهاي اينها را انجام داده بود الان سرنوشتش چگونه بود ؟؟؟؟؟؟؟ براي خودم و همه متاسفم جلوي چشم همه ما بعضي ها هر كاري بخواهند انجام مي دهند !!!!!!
۱۳۸۸/۱۲/۲۸ ۱۱:۲۴
اگر مهدی دردادگاه حتی بصورت صوری هم شده حضور یابد و محاکمه شود اونوقت میتوان امیدوار بود که این حکومت تدام حکومت انبیاء است وگرنه همه اش کشک است
۱۳۸۸/۱۲/۲۸ ۱۱:۴۶
سلام
با احترام به همه خوانندگان،
به نظر شما ملت ایران و همه باسوادان و تحصیل کردگان عزیر که رنج تحصیل را بر ده اند، اساسا در چهره این فرزندان خانواده هاشمی ایا اثری از استعداد تحصیلی هویداست؟ آیا از منش و رفتارهای این خانم و برادرش بر می اید که ژن تحصیل داشته باشند؟ خانم فایزه و آقا مهدی مردم می دانند که چشم کسانی که واقعا درس می خوانند چه برقی می زند. به همان انگلیس ها بگویید درس می خوانید که هر حماقتی را در جهان باور می کنند، نه ملت باهوش ایران.
۱۳۸۸/۱۲/۲۸ ۱۷:۰۵
قوه قضاییه اگر راست می گوید و قصد برخورد دارد چرا فائزه را نگرفت که ایران بود.
به نظر من مشکل اصلی در خود قوه قضاییه است.من که نا امیدم
۱۳۸۸/۱۲/۲۸ ۲۲:۵۴
نه دروغ نیست.منم دقیق یادمه که همون زمان که دنبال میکردم جریان هاشمیو برام سوال شد که راستی مهدی قبل مطرح شدن اسمش تو دادگاه رفته بود.
۱۳۸۸/۱۲/۲۹ ۰۱:۲۶
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد ....

بنده خدا این حاج اکبر چی میکشه از دست این فرزندان.
۱۳۸۸/۱۲/۲۹ ۰۸:۴۱
تو را خدا دست از این همه تهمت و افترا بر دارید خدا از سر گناهان شما بگذرد .
۱۳۸۸/۱۲/۲۹ ۱۰:۱۲
خواست ملت احضار فتنه گران از سوی قوه قضائیه است و این قوم به سفر رفته باید برگردانده شده و به اتهاماتشون رسیدگی شود.
۱۳۸۸/۱۲/۲۹ ۱۱:۱۷
کاش قوه قضائیه ما یه خورده جرات داشت
تا این ایادی انگلیس اینقدر پر رو نمی شدند
۱۳۸۸/۱۲/۲۹ ۲۳:۲۲
این انتخابات و فتنه اخیر خودش یه برکت عجیب برای ایران داشت.....انواع و اقسام جوایز بین المللی به بعضی از اقا زاده داده شد که به هر صورت اگر این مسائل اخیر بوجود نمیاند به هیچ عنوان این عناوین شامل ایرانیها نمیشد ..واقعا افرین به این اقا زاده های بزرگوار.......
۱۳۸۹/۰۱/۰۱ ۰۱:۰۲
یه سوال دارم.
چرا اینهمه ازفرزندان سران نظام در انگلیس درس میخونن
مگه یاد خونهای ریخته شده ابن ملت در طی 100سال گدشته به خاطر استعمار انگلیس از خاطر این ملت رفته.
واقعا این اون نطامی بودکه ملت وامامشان و رهبرشان به به خاطرش جان دادن.
اللهم ارنی الطلعطه الرشیده....
۱۳۸۹/۰۱/۰۱ ۰۱:۰۴
این تقویت زبان انگلیسی مثل خوردن ساندویج تو خیابون آزادی وسط کودتاست
۱۳۸۹/۰۱/۰۱ ۰۱:۲۳
آدم وقتی تاریخ افرادی رو که در مشروطه به سفارت انگلیس پناهنده شدن رو می خونه از خودش میپرسه یعنی همچین خائنانی هم پیدا میشن.
ولی در همین یک سال خیلی از تاریخ معاصر رو با گوشت و پوستمون درک کردیم
۱۳۸۹/۰۱/۰۱ ۱۲:۴۳
اگر اينها امروز محاكمه نشوند فرداي قيامت من از حق خودم نخواهم گذشت
۱۳۸۹/۰۱/۰۱ ۱۹:۲۷
مگه نمیدونین اینا بودن انقلاب کردن و صاحب انقلابند و مردم هیچکاره ؟؟ کروبی هم چند بار گفته که کسانی که قبلا در انقلاب نقشی نداشتند حالا مدعی هستند فکرکنم منظورش مردمی هستند که مخالف کروبی هستند یعنی هرکی مخالف کروبی و ... و مخالف هزار فامیلی و باند بازی و مافیایی گری در اداره کشور باشه در واقع درانقلاب نقشی نداشته و نباید دخالت کنه چون نخبه نیست و به قول خودشان لمپن است . یعنی گدا گودول . اینطوری مردم را خطاب میکنن آقایون .معلوم شد هر کی دزدی کنه و بیت المال را بخورد نخبه است .؟؟؟؟
۱۳۸۹/۰۱/۰۱ ۲۰:۳۷
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۳۸۹/۰۱/۰۲ ۲۰:۳۱
اگر بگیر بگیره باید همه شماها و دارودسته تون رو هم بگیرن ساندیس خورها
۱۳۸۹/۰۱/۰۴ ۰۰:۰۴
بابا بی خیال کی سر از کار اینا تو ایران دراورده . . . . . . . . . حالا کی از انگلیس سر در میاره که اینا اونجا چکار میکنن . . . . .
۱۳۸۹/۰۱/۰۶ ۰۰:۰۴
حاج خانوم ! تو گفتی و ما هم باور کردیم

ان شائالله که دروغ نگفتی ولی لعنت به خاندان آدم دروغگو
۱۳۸۹/۰۱/۰۶ ۰۱:۱۳
اگه یه نفر تو قوه قضاییه بود که جرأت احمدی نژاد رو داشت اینا نمیتونستن سالها از بیت المال استفاده کنن بعدم راست راست واسه خودشون بچرخن و برن انگلیس. جداً تأسف برانگیزه.