جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳۵
جزئیات سفر جدید فائزه هاشمی;

رویارویی فائزه هاشمی و کاپیتان منچستر سیتی در انگلیس

پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 103176
به گزارش جهان، فائزه دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره شایعات اخیر در مورد تازه ترین سفرش به کشور انگلیس گفت: 

نشریه «مسلم نیوز» پرتیراژترین نشریه اقلیت ها در انگلستان، به منظور ارتقا جایگاه مسلمانان مقیم انگلستان از سال 2000، جوایزی را با نام مسلمانان پیشگام و صاحب نام در حیطه های روابط عمومی، بهداشت، سلامت، توسعه، ارتباطات، تحصیلات، فرهنگ، اقتصاد، رسانه ها و... به اجرا گذاشته است، که جایزه شایستگی ورزش را بنام «فائزه هاشمی» نامگذاری کرده است.

علت این انتخاب ابتکار تاسیس فدراسیون اسلامی ورزش زنان و راه اندازی مسابقات زنان مسلمان در جهان توسط من است. به همین منظور من به عنوان رئیس فدراسیون اسلامی ورزش زنان برای شرکت در دهمین مراسم جایزه «مسلم» نیوز و اهدا جایزه «فائزه هاشمی» در حوزه ورزش به منتخب آن، در روز 24 اسفندماه در این مراسم حاضر شدم. حبیب توره کاپیتان باشگاه فوتبال منچسترسیتی و بازیکن تیم های ملی ساحل عاج، برنده امسال این جایزه بود که در سفرم به انگلیس جایزه را اهدا کردم و الان هم که می بینید در تهران مشغول گفت وگو با شما هستم.

حضور در انگلستان به دلیل تقویت زبان انگلیسی!

دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره زندگی در انگلستان نیز گفت: بعد از عدم ورود به مجلس ششم، قدری از کارهایم کاسته شد، از طرفی برای ارتباطات بین المللی مرتبط به اداره فدراسیون اسلامی ورزش زنان مشکل زبان انگلیسی داشتم و همیشه از مترجم استفاده می کردم. از فرصت پیش آمده استفاده کردم و تصمیم گرفتم که برای تقویت زبان انگلیسی و همچنین برای تحصیل در مقطع دکترا به انگلستان بروم. سال 79 انتخابات مجلس ششم بود و من سال 1383 یعنی چهار سال بعد به انگلیس رفتم.


وی که با ویژه نامه نوروزی بهار گفتگو می کرد، درباره خروج مهدی از فرزندان هاشمی رفسنجانی از کشور به مقصد انگلیس نیز گفت: برخلاف ادعای این آقایان مهدی زمانی از ایران خارج شده بود که هنوز اتهامات دروغ علیه او پخش نشده بود. آقای هاشمی گفته برنگردد، خودش چندی پیش این را بیان کرد. ترجیح داده اند در خارج از کشور به امور واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی رسیدگی و رساله دکترای خود را تکمیل کند.

به هرحال فضا از همان فردای بعد از انتخابات رادیکال شده بود و برخی برخوردها قابل پیش بینی بود. گمان می کنم کمتر کسی بپذیرد مهدی هاشمی به خاطر شرایط سیاسی از ایران خارج نشده است. مهدی می خواهد برگردد اما خانواده ما با توجه به حساسیتی که درباره او ایجاد شده موافق مراجعت او در شرایط ملتهب فعلی نیستند.

فائزه هاشمی ادامه داد: مهدی هم در جواب مقامات قضایی اعلام کرد هر وقت به طور رسمی به دادگاه احضار شوم می آیم و در کنار آن باید به شکایت هایم رسیدگی شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آيا اين جمله دروغ نيست: "برخلاف ادعای این آقایان مهدی زمانی از ایران خارج شده بود که هنوز اتهامات دروغ علیه او پخش نشده بود"
Netherlands
یارب مباد که گدا معتبر شود.
Germany
آقا جان، تمام این حرفها راه حل منطقی و قانونی داره. احضاریه رسمی از طرف دادگاه اینها رو ملزم می کنه که بیان و جوابگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
جایزتو گرفتی برگرد!
Iran, Islamic Republic of
کاش قوه قضاییه نشان بدهد که واقعا قانون استثنا ندارد... فعلا که فراری و آزادند ..... بیچاره اغتشاشگران ساده لوح که گول این را خوردند...
Iran, Islamic Republic of
واقعا بایدبحال قوه قضائیه گریست
که این عجوزه بااین همه خیانت وخباثت بازهم علنا مردم وحکومت
اسلامی رامحکوم میکندواینطورراحت هرغلطی میکند
وهر حرف مفتی رامیزندبابا مگر اینها
بابقیه مردم چه فرقی دارند
Iran, Islamic Republic of
این کلمات تکراری این آقا زاده ها نشان فاصله فرهنگ جهاد وشهادت جوانان مظلوم ودلیر این خاک ومرزبا خواص است توجه کنید :
چند سال سکونت در انگلستان !تقویت زبان انگلیسی ! دریافت جایزه شایستگی ورزش در انگلیس !! رسیدگی به امور واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در انگلیس! تکمیل رساله دکترای خود در انگلیس! و...
Portugal
باسلام. گذشته از عملکرد فرزندان هاشمی در صحنه انتخابات، سایت جهان نیوز کم لطفی فرموده و باید کل مصاحبه ایشان را که در سایت فردا منتشر شده را درج می نمود. تا همه حرف های ایشان خوانده می شد. اینجاست که می گویند پخش خبر گزینشی!! خدا را در نظر بگیرید.
کاشکی برای تقویت اعتقادیت یه سری هم به حرم امام رضایا حضرت معصومه میزدی...به برادرتم بگو داداش تو که بی گناهی برگرد از اینا که حقتا خوردن حداقل شکایت کن ...
Iran, Islamic Republic of
حضور در انگلستان به دلیل تقویت زبان انگلیسی!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بابا یه قاضی شجاع نداریم ؟

از چین بیاریم
Germany
خانوم فائزه یک سوال :شما چطور میخواهید در زمانیکه هنوز زبان انگلیسی نمیدانید در کشور انگلیس در دوره دکترا تحصیل نماید ؟
Canada
همین ها که ما را فراری دادند خودشان هم فرار کردند
کاریکاتوریست و هنرمند برادر شهید و مجروح جنگ ...دلم خنک شد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
واقعا متاسفم هر چقدر هم كه بعضي بخواهند قضايا را عادي نشان بدهند ولي بدانيد كه عده اي در اين كشور از امتيازات غير قانوني بهره مند هستنند. به راستي اگر شخصي ديگر يك هزارم رفتارهاي اينها را انجام داده بود الان سرنوشتش چگونه بود ؟؟؟؟؟؟؟ براي خودم و همه متاسفم جلوي چشم همه ما بعضي ها هر كاري بخواهند انجام مي دهند !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر مهدی دردادگاه حتی بصورت صوری هم شده حضور یابد و محاکمه شود اونوقت میتوان امیدوار بود که این حکومت تدام حکومت انبیاء است وگرنه همه اش کشک است
Iran, Islamic Republic of
سلام
با احترام به همه خوانندگان،
به نظر شما ملت ایران و همه باسوادان و تحصیل کردگان عزیر که رنج تحصیل را بر ده اند، اساسا در چهره این فرزندان خانواده هاشمی ایا اثری از استعداد تحصیلی هویداست؟ آیا از منش و رفتارهای این خانم و برادرش بر می اید که ژن تحصیل داشته باشند؟ خانم فایزه و آقا مهدی مردم می دانند که چشم کسانی که واقعا درس می خوانند چه برقی می زند. به همان انگلیس ها بگویید درس می خوانید که هر حماقتی را در جهان باور می کنند، نه ملت باهوش ایران.
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه اگر راست می گوید و قصد برخورد دارد چرا فائزه را نگرفت که ایران بود.
به نظر من مشکل اصلی در خود قوه قضاییه است.من که نا امیدم
Iran, Islamic Republic of
نه دروغ نیست.منم دقیق یادمه که همون زمان که دنبال میکردم جریان هاشمیو برام سوال شد که راستی مهدی قبل مطرح شدن اسمش تو دادگاه رفته بود.
Iran, Islamic Republic of
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد ....

بنده خدا این حاج اکبر چی میکشه از دست این فرزندان.
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا دست از این همه تهمت و افترا بر دارید خدا از سر گناهان شما بگذرد .
Iran, Islamic Republic of
خواست ملت احضار فتنه گران از سوی قوه قضائیه است و این قوم به سفر رفته باید برگردانده شده و به اتهاماتشون رسیدگی شود.
Iran, Islamic Republic of
کاش قوه قضائیه ما یه خورده جرات داشت
تا این ایادی انگلیس اینقدر پر رو نمی شدند
Iran, Islamic Republic of
این انتخابات و فتنه اخیر خودش یه برکت عجیب برای ایران داشت.....انواع و اقسام جوایز بین المللی به بعضی از اقا زاده داده شد که به هر صورت اگر این مسائل اخیر بوجود نمیاند به هیچ عنوان این عناوین شامل ایرانیها نمیشد ..واقعا افرین به این اقا زاده های بزرگوار.......
Iran, Islamic Republic of
یه سوال دارم.
چرا اینهمه ازفرزندان سران نظام در انگلیس درس میخونن
مگه یاد خونهای ریخته شده ابن ملت در طی 100سال گدشته به خاطر استعمار انگلیس از خاطر این ملت رفته.
واقعا این اون نطامی بودکه ملت وامامشان و رهبرشان به به خاطرش جان دادن.
اللهم ارنی الطلعطه الرشیده....
Iran, Islamic Republic of
این تقویت زبان انگلیسی مثل خوردن ساندویج تو خیابون آزادی وسط کودتاست
بيدار
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آدم وقتی تاریخ افرادی رو که در مشروطه به سفارت انگلیس پناهنده شدن رو می خونه از خودش میپرسه یعنی همچین خائنانی هم پیدا میشن.
ولی در همین یک سال خیلی از تاریخ معاصر رو با گوشت و پوستمون درک کردیم
Iran, Islamic Republic of
اگر اينها امروز محاكمه نشوند فرداي قيامت من از حق خودم نخواهم گذشت
Russian Federation
مگه نمیدونین اینا بودن انقلاب کردن و صاحب انقلابند و مردم هیچکاره ؟؟ کروبی هم چند بار گفته که کسانی که قبلا در انقلاب نقشی نداشتند حالا مدعی هستند فکرکنم منظورش مردمی هستند که مخالف کروبی هستند یعنی هرکی مخالف کروبی و ... و مخالف هزار فامیلی و باند بازی و مافیایی گری در اداره کشور باشه در واقع درانقلاب نقشی نداشته و نباید دخالت کنه چون نخبه نیست و به قول خودشان لمپن است . یعنی گدا گودول . اینطوری مردم را خطاب میکنن آقایون .معلوم شد هر کی دزدی کنه و بیت المال را بخورد نخبه است .؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
اگر بگیر بگیره باید همه شماها و دارودسته تون رو هم بگیرن ساندیس خورها
Iran, Islamic Republic of
بابا بی خیال کی سر از کار اینا تو ایران دراورده . . . . . . . . . حالا کی از انگلیس سر در میاره که اینا اونجا چکار میکنن . . . . .
Iran, Islamic Republic of
حاج خانوم ! تو گفتی و ما هم باور کردیم

ان شائالله که دروغ نگفتی ولی لعنت به خاندان آدم دروغگو
Iran, Islamic Republic of
اگه یه نفر تو قوه قضاییه بود که جرأت احمدی نژاد رو داشت اینا نمیتونستن سالها از بیت المال استفاده کنن بعدم راست راست واسه خودشون بچرخن و برن انگلیس. جداً تأسف برانگیزه.
ايران بيدار
Iran, Islamic Republic of
....